Ik vind: ik wil Ajax niet nuchter zien voetballen anders een uitstekend excuus. Al is het 7 uur in de ochtend…quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is slechts praktisch van aard. Niemand kijkt raar op als je om 12:15 een halve liter opentrekt op het strand. Datzelfde tijdstip voor de televisie is een ander verhaal.
Met succescoach Michel. Wat kan er misgaan?quote:Op zondag 24 mei 2026 01:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Leuk, traag wrak Blind terug volgend seizoen.
Misschien een combi-deal met Donny? Die zou toch nog steeds moeten kunnen voetballen.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Die jongen heeft heel het seizoen niet gespeeld, is ondertussen 29, vangt vast een goed salaris, zijn marktwaarde is ondertussen gezakt naar 2m.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:23 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Misschien een combi-deal met Donny? Die zou toch nog steeds moeten kunnen voetballen.
grapje toch?quote:Op zondag 24 mei 2026 09:23 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Misschien een combi-deal met Donny? Die zou toch nog steeds moeten kunnen voetballen.
Die jongen heeft buiten Ajax nooit meer zelfvertrouwen gehad. Sommige spelers gedijen niet in andere culturen. Tijd om mooi bij Ajax terug te komen en zichzelf te hervinden. Ik weiger te geloven dat hij van de ene op de andere dag niet meer kon voetballen.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die jongen heeft heel het seizoen niet gespeeld, is ondertussen 29, vangt vast een goed salaris, zijn marktwaarde is ondertussen gezakt naar 2m.
Veel succes
Ik zeg doen. #makkelijkvijfdequote:Op zondag 24 mei 2026 09:42 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Die jongen heeft buiten Ajax nooit meer zelfvertrouwen gehad. Sommige spelers gedijen niet in andere culturen. Tijd om mooi bij Ajax terug te komen en zichzelf te hervinden. Ik weiger te geloven dat hij van de ene op de andere dag niet meer kon voetballen.
Waterdragertje dat een jaar had waarin alles goed ging.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:42 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Die jongen heeft buiten Ajax nooit meer zelfvertrouwen gehad. Sommige spelers gedijen niet in andere culturen. Tijd om mooi bij Ajax terug te komen en zichzelf te hervinden. Ik weiger te geloven dat hij van de ene op de andere dag niet meer kon voetballen.
Winter en Reiziger waren ook niet de sterren van '95, maar wel ontzettend belangrijk!quote:Op zondag 24 mei 2026 11:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Waterdragertje dat een jaar had waarin alles goed ging.
Maar die konden wel ballen, die snapten gewoon wat ze wel en niet konden doen, dat is enorm belangrijk in een team met grote sterren. Het probleem is nu dat de waterdragers zoals Wijndal denken dat ze een soort Roberto Carlos zijn en continue dingen gaan doen wat niet de bedoeling is.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Winter en Reiziger waren ook niet de sterren van '95, maar wel ontzettend belangrijk!
Altijd wel fan geweest van Dani bij AZ jammer dat hij nooit echt vertrouwen heeft gehad, wel perfect om er bij te hebbenquote:Op zondag 24 mei 2026 12:11 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ga vast zitten voor de minimaal 4 geelwaardige overtredingen van Dani de Wit zonder op de bon te gaan.
Wout had liever in de kerk gezeten nu.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:12 schreef Bugno3 het volgende:
Mentaal wrak Wout weer de hele ochtend met 113 aan de lijn gehangen zo te zien.
Walking football genot.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Winter was anders een aardig grote ster bij Lazio in 1995quote:Op zondag 24 mei 2026 12:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Winter en Reiziger waren ook niet de sterren van '95, maar wel ontzettend belangrijk!
In mijn hoofd was hij onderdeel van de ploeg van 95. Het kan verkeren.quote:Op zondag 24 mei 2026 13:13 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Winter was anders een aardig grote ster bij Lazio in 1995
Van de Beek zit ook verkeerd in je hoofd want alleen een debiel zou hem halen. We hebben al genoeg kreupele spelers die niks toevoegen voor veel te veel geld.quote:Op zondag 24 mei 2026 13:14 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In mijn hoofd was hij onderdeel van de ploeg van 95. Het kan verkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |