Dit ja, blij dat het seizoen voorbij is maar het blijft natuurlijk wel de mooiste club die er is.quote:
Nog bezig met Ajax zijn, je bent wel het ultieme voorbeeld van een gefrustreerde haven slaaf met een kleine pik.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
Bij het zwembad een paar ajacieden die los gingen bij een gemiste strafschop van Utrecht
Blij met tweede voorronde confetticup
Dat versus het chagrijn in de Kuip met een tweede plek op deze manier
Vorig jaar vierden jullie de tweede plek ook al alsof de Europacup I gewonnen werd
Wij zijn ajax voorbij op ALLE fronten @:caland
Voor een aantal jongens wel leuk dat ze met nog een beetje positief gevoel Ajax gaan verlaten. Aan inzet heeft bij de meeste niet gelegen. Wel aan een gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:30 schreef Shreyas het volgende:
Ik ben blij dat Haller Ajax de helpende hand toestak, maar ergens wel sneu dat het op deze manier moest gebeuren.
Wel lekker voor Ronnetje Jans, is zijn afscheid toch in mineur. Zeer middelmatige trainer die te veel naast zijn schoenen is gaan lopen.
Ik hoor zelfs een veldbestorming door 40 supportersquote:Op zondag 24 mei 2026 15:36 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Nog bezig met Ajax zijn, je bent wel het ultieme voorbeeld van een gefrustreerde haven slaaf met een kleine pik.
Aai over je bol en nu weer lekker spelen in je zandbak. Of heet je moeke een zwembadje voor je klaargezet?quote:Op zondag 24 mei 2026 15:40 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik hoor zelfs een veldbestorming door 40 supporters
Niet mee eens. Ajax had in de competitie minimaal een punt moeten pakken tegen Utrecht (ze zijn kwalitatief gelijkwaardig), maar er werd te veel gekloot.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:40 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Voor een aantal jongens wel leuk dat ze met nog een beetje positief gevoel Ajax gaan verlaten. Aan inzet heeft bij de meeste niet gelegen. Wel aan een gebrek aan kwaliteit.
Ik ga altijd zo goed op ajacieden die van alles vinden over klassieker DVDs en het vieren van tweede plekken in de Kuip, alsof het bij jullie ook maar een beetje anders isquote:Op zondag 24 mei 2026 15:41 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Aai over je bol en nu weer lekker spelen in je zandbak. Of heet je moeke een zwembadje voor je klaargezet?
Mwah diegene die echt wel te zwak zijn, kon je echt niet betrappen op een gebrek aan inzet. Bij de rest miste ik wel vooral die laatste wedstrijden wel een beetje (nogal veel) besef aan urgentie.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ajax had in de competitie minimaal een punt moeten pakken tegen Utrecht (ze zijn kwalitatief gelijkwaardig), maar er werd te veel gekloot.
Heerenveen heeft minder kwaliteit dan Ajax, die wedstrijd had je moeten winnen, maar Ajax gooide er met de pet naar. Die wedstrijd werd gelijk gespeeld door gebrek aan inzet.
Weer een korte voorbereiding, weer niet fit het seizoen in.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:00 schreef Black-Death het volgende:
23 juli begint het seizoen alweer met de eerste wedstrijd
Hopelijk maken ze er een dvd over. Zou het wel helemaal afmaken.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
Bij het zwembad een paar ajacieden die los gingen bij een gemiste strafschop van Utrecht
Blij met tweede voorronde confetticup
Dat versus het chagrijn in de Kuip met een tweede plek op deze manier
Vorig jaar vierden jullie de tweede plek ook al alsof de Europacup I gewonnen werd
Wij zijn ajax voorbij op ALLE fronten @:caland
Dus?quote:Op zondag 24 mei 2026 16:00 schreef Black-Death het volgende:
23 juli begint het seizoen alweer met de eerste wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |