Niet iedereen schreeuwt alles bij elkaar als hij pijn heeft. Heeft ook geen nut. Want de pijn wordt er niet minder van als je 'auw auw!' schreeuwt. Kost alleen maar meer energie die je nodig hebt om de pijn te handelen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:07 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik vond hem best wel rustig overkomen voor iemand die vergaat van de pijn.
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier in het topic bedoel ik. En dat kan je gewoon lezen.
Heb dat filmpje van hem gezien, is ook wel beschamend. En hij eist ook zijn borg terugquote:
Heb ik ook gezien, denk niet dat het gaat lukken.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb dat filmpje van hem gezien, is ook wel beschamend. En hij eist ook zijn borg terug
Alles voor de likesquote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:16 schreef 5thencounter het volgende:
Valentijne heeft nog steeds verdriet voor de TV, het is voor haar toch ook een week geleden al gebeurt?![]()
[ afbeelding ]
Rest nog het grootste geheim vd Week, wat is er met Casper en waarom weet Valentijne niet meer, op haar Insta geeft ze geen antwoordenquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 15:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Rest nog het grootste geheim vd Week, wat is er met Casper en waarom weet Valentijne niet meer, op haar Insta geeft ze geen antwoorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik had het niet specifiek over hysterisch de boel bij elkaar schreeuwen, maar zijn hele houding en mimiek. En het wel of niet geluiden maken is in ernstige gevallen niet een keuze. 'Kermen' van de pijn heeft trouwens wel nut.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Niet iedereen schreeuwt alles bij elkaar als hij pijn heeft. Heeft ook geen nut. Want de pijn wordt er niet minder van als je 'auw auw!' schreeuwt. Kost alleen maar meer energie die je nodig hebt om de pijn te handelen.
Aandacht trekken zodat je hulp krijgt? De pijn wordt er niet minder van kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik had het niet specifiek over hysterisch de boel bij elkaar schreeuwen, maar zijn hele houding en mimiek. En het wel of niet geluiden maken is in ernstige gevallen niet een keuze. 'Kermen' van de pijn heeft trouwens wel nut.
Kodiiiiiquote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou maar eens zien wat de uitzending van vandaag gaat brengen.
Neinquote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
En zitten we allen alvast in lotushouding?
Ik ben te enthousiast geweest, ik denk dat ik morgen ook lekker zo zit voor uitzending.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nein
ik heb een verrekte kleermakerszitspier
Even opladen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
En zitten we allen alvast in lotushouding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |