Eens! Wat hier over hem werd gezegd was misselijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:08 schreef Soury het volgende:
Er zijn hier een paar die zich kapot moeten schamen. Allemaal nep, aansteller, leuk scriptje van de FEBO. Een ambulance met sirenes aan (haha belachelijk), lekker even naar buiten.
Die gozer verging van de pijn.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:35 schreef KinKiJan het volgende:
Ik vind Salar nog steeds strontvervelend, maar hopen dat die vertrekt omdat ie z'n nek breekt in de douche als ie het zeepje van Noah opraapt gaat me toch echt wat te ver...
Ja heh? Ook om te horen dat Roland een vreselijk sociale kerel is. Behalve als hij verliest dan is hij stront sacherijnigquote:
Het is geen cabaret en ik kan het ook niet met een knipoog zien. Dat moet grappig zijn en wat jij zegt is het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:42 schreef freaky40 het volgende:
Cabaret, en dan snap je niet dat je alles met een knipoog moet zien. En ik voel me niet aangesproken, zijn wel meerdere hier die schrijven met een beetje tonque and cheek.
De uitdrukking is Tongue in cheek.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:42 schreef freaky40 het volgende:
Cabaret, en dan snap je niet dat je alles met een knipoog moet zien. En ik voel me niet aangesproken, zijn wel meerdere hier die schrijven met een beetje tonque and cheek.
Maar hij vertelde ook dat hij geen kaas kreeg, omdat Roxy shag moest hebben. Er werd dus bezuinigt op de kaas, niet op de shag. Zou ik ook vreselijk pissig over zijn.quote:
Ja ik vond het een leuk gesprek en ik hoop toch stiekem dat hij nog een keer terugkomtquote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja heh? Ook om te horen dat Roland een vreselijk sociale kerel is. Behalve als hij verliest dan is hij stront sacherijnig
en als hij wint dat hij zo hyper is dat de rest van de groep stront sacherijnig is
Er zijn zoveel cabaretiers waar ik niet om kan lachen of niet grappig vind, dat is een smaak kwestie.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is geen cabaret en ik kan het ook niet met een knipoog zien. Dat moet grappig zijn en wat jij zegt is het tegenovergestelde.
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel cabaretiers waar ik niet om kan lachen of niet grappig vind, dat is een smaak kwestie.
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar hij vertelde ook dat hij geen kaas kreeg, omdat Roxy shag moest hebben. Er werd dus bezuinigt op de kaas, niet op de shag. Zou ik ook vreselijk pissig over zijn.
Als ik het goed begrijp moeten ze dus rookwaar kopen van de punten.
De slangen staan nu dik in de min en gaan geld lenen bij de haaien. Moet daar dan in elk geval shag van gekocht worden??
Ik doelde eigenlijk op het gehele gesprek met Frank, hij had het over meer zaken waar een andere kant van het verhaal zat![]()
Ik zou daar zo klaar mee zijn!
Ik zeg altijd maar zo, als je vindt dat die schoen je past, moet je 'm vooral aantrekken.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:39 schreef Soury het volgende:
Voel je je aangesproken dan? Maar toegeven dat je het finaal bij het verkeerde eind had met je " het verhaallijntje was nog niet erg genoeg. FEBO heeft even een ambulance post inschakelt " is natuurlijk niet nodig, nee dan geef je er maar een draai aan dat het prima is dat hij weg is.
Ben je wel eens in een ziekenhuis geweest? Je moet echt halfdood zijn voor ze je opnemen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:33 schreef Hagenesie het volgende:
Snap niet dat ze Casper niet een dagje opgenomen hebben in het ziekenhuis. Je vergaat van de pijn en wordt weggestuurd.
Ik vond hem best wel rustig overkomen voor iemand die vergaat van de pijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:33 schreef Hagenesie het volgende:
Snap niet dat ze Casper niet een dagje opgenomen hebben in het ziekenhuis. Je vergaat van de pijn en wordt weggestuurd.
Denk dat dat later pas kwam, hij leek opgelucht dat er niets aan de hand leek.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:07 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik vond hem best wel rustig overkomen voor iemand die vergaat van de pijn.
En volgens de comments van Mila en Bonnie doet 'ie dit de godganse dag , dikke ballen denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:30 schreef freaky40 het volgende:
Sowieso. Die tollende ogen of hij een orgasme krijgt.
Wtf. Dachten mensen dat?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:08 schreef Soury het volgende:
Er zijn hier een paar die zich kapot moeten schamen. Allemaal nep, aansteller, leuk scriptje van de FEBO. Een ambulance met sirenes aan (haha belachelijk), lekker even naar buiten.
Die gozer verging van de pijn.
In het geval van Salar was ik wel uitgegaan van aanstelleritis.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:35 schreef KinKiJan het volgende:
Ik vind Salar nog steeds strontvervelend, maar hopen dat die vertrekt omdat ie z'n nek breekt in de douche als ie het zeepje van Noah opraapt gaat me toch echt wat te ver...
Hier in het topic bedoel ik. En dat kan je gewoon lezen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:40 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wtf. Dachten mensen dat?Casper is totaal niet het type dat zich aanstelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |