In één van die interviews van Fadi kwam dat ter sprake, (weet niet meer wie het was) dat het mensen van buiten zijn die jureren en dus ook zelf of vrouw/man/kinderen hebben die ook het programma kijken. Als ze iemand of een bondje kut vinden ben je al wat beïnvloed.quote:Op maandag 18 mei 2026 22:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben meestal verbaast over de uitkomst van zulke opdrachten. De jury ziet het altijd anders dan ik.
Dat klinkt wel heel logisch.quote:Op maandag 18 mei 2026 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
In één van die interviews van Fadi kwam dat ter sprake, (weet niet meer wie het was) dat het mensen van buiten zijn die jureren en dus ook zelf of vrouw/man/kinderen hebben die ook het programma kijken. Als ze iemand of een bondje kut vinden ben je al wat beïnvloed.
Voorbeeld daar van was ook dat iemand Jamie Kazan goed kende die kwamen daar ook jureren, en die gozer ging heel enthousiast zwaaien en roepen. Die werd toen door iemand anders van zijn bondje aangestoot van joh niet doen als ze weten dat jullie bekenden zijn dan zou het opvallen als we de 250 pakken. Altijd lastig dus die opdrachten.
Manipulatief.....spelen met gevoelens van anderen. Die hele opbouw van dit conflict is eng en zorgelijk. Van 'Kom eens mee' blijven dwingen dat ze het zegt, dan volkomen door het lint gaan (hij verliest de controle, nu was het een deur....volgende keer wel een mens? ) tot het gesprek achteraf: 'Wie is zij (Chess) boven mij'quote:Op maandag 18 mei 2026 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond dat echt sneu voor Roxy en ben blij dat ze niet in die val trapte. Echt een kut opmerking van Robert en alle schuld bij haar leggen. Mooi niet, jammer dat ze wel weer doorgaat met die slappe hap.
Dingen met eten is lastig, maar voor de rest ook zelden eens met de jury.quote:Op maandag 18 mei 2026 22:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben meestal verbaast over de uitkomst van zulke opdrachten. De jury ziet het altijd anders dan ik.
Dus hij mag boos worden en gemene dingen zeggen, maar zij mag niet boos worden en gemene dingen zeggen, want dan is het allemaal haar schuld??quote:Op maandag 18 mei 2026 19:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij heeft ook issues. Kan ze ook zeggen hier heb ik geen zin in. Maar dan gaat ze olie op het vuur gooien, met haar ga huilen. Gatver.
Ik denk dat Dominique en Casper echt wel Robert wegsturen. En dan die andere twee Dominique. Krijgen we een ballenbak, vrees ik.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:53 schreef LionHeart het volgende:
Slangen gaan dus kansloos laatste worden, zul je zien dat ze Dominique wegsturen
Nu nog voet bij stuk houden. Maar het zal morgen wel weer 'kusje - over' zijn.quote:
Hij toch ook met zijn: "Het is klaar!"quote:Op maandag 18 mei 2026 19:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Doet niets af aan het feit dat zij het alleen maar erger maakt.
Ja dat was wel grappig idd.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dingen met eten is lastig, maar voor de rest ook zelden eens met de jury.
Levert aan de andere kant soms wel humor op; zo'n Noah die volledig naast z'n schoenen gaat lopen omdat zo'n rappertje zijn tekst zo goed vond en dan de keer erop volledig af gaat
Arme Casperquote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:57 schreef Gia het volgende:
Lees overal dat Valentijne bekend heeft gemaakt dat Casper Pleuritis heeft, longvliesontsteking, dus.
Geen idee of hij nog terug kan komen. Lees hierover dat het herstel 6 tot 8 weken is.
Mocht hij ervoor kiezen dat hij stopt met de bondgenoten, met eventueel opnieuw meedoen in de toekomst, dan kan dat voor nu de redding zijn voor Dominique.
Eens! Wat hier over hem werd gezegd was misselijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:08 schreef Soury het volgende:
Er zijn hier een paar die zich kapot moeten schamen. Allemaal nep, aansteller, leuk scriptje van de FEBO. Een ambulance met sirenes aan (haha belachelijk), lekker even naar buiten.
Die gozer verging van de pijn.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:35 schreef KinKiJan het volgende:
Ik vind Salar nog steeds strontvervelend, maar hopen dat die vertrekt omdat ie z'n nek breekt in de douche als ie het zeepje van Noah opraapt gaat me toch echt wat te ver...
Ja heh? Ook om te horen dat Roland een vreselijk sociale kerel is. Behalve als hij verliest dan is hij stront sacherijnigquote:
Het is geen cabaret en ik kan het ook niet met een knipoog zien. Dat moet grappig zijn en wat jij zegt is het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:42 schreef freaky40 het volgende:
Cabaret, en dan snap je niet dat je alles met een knipoog moet zien. En ik voel me niet aangesproken, zijn wel meerdere hier die schrijven met een beetje tonque and cheek.
De uitdrukking is Tongue in cheek.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:42 schreef freaky40 het volgende:
Cabaret, en dan snap je niet dat je alles met een knipoog moet zien. En ik voel me niet aangesproken, zijn wel meerdere hier die schrijven met een beetje tonque and cheek.
Maar hij vertelde ook dat hij geen kaas kreeg, omdat Roxy shag moest hebben. Er werd dus bezuinigt op de kaas, niet op de shag. Zou ik ook vreselijk pissig over zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |