Snertkind is Robert, wat denkt hij wel niet dat hij recht heeft op alles van haarquote:
Lekker laten schreeuwen, zit toch niet in haar bondje, 1 idioot minderquote:Op maandag 18 mei 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap het wel
ivm met rode of gele kaart
maar ja
dat primitieve brein van robertje werkt niet echt he
Nicotine pleisters volgens Valentijnequote:Op maandag 18 mei 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:
wat ik me afvraag
heeft Casper Diabetes ?
ik zie vaak zo'n plakker bij hem?
Hij heeft ook issues. Kan ze ook zeggen hier heb ik geen zin in. Maar dan gaat ze olie op het vuur gooien, met haar ga huilen. Gatver.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Snertkind is Robert, wat denkt hij wel niet dat hij recht heeft op alles van haar
Jup, een kort showtjequote:Op maandag 18 mei 2026 19:51 schreef Dotteke het volgende:
Nou we hebben niet meer gezien kwa boosheid dan gisteren in het voorstukje.
Boeie hij jankt toch ook als ze iets doet wat hij niet wil, ze zijn godverdomme niet getrouwd.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij heeft ook issues. Kan ze ook zeggen hier heb ik geen zin in. Maar dan gaat ze olie op het vuur gooien, met haar ga huilen. Gatver.
en al waren ze getrouwdquote:Op maandag 18 mei 2026 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Boeie hij jankt toch ook als ze iets doet wat hij niet wil, ze zijn godverdomme niet getrouwd.
Is steeds zo. Alleen aan voorstukjes kijken hebben we bijna genoeg lolquote:
Doet niets af aan het feit dat zij het alleen maar erger maakt.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Boeie hij jankt toch ook als ze iets doet wat hij niet wil, ze zijn godverdomme niet getrouwd.
Exact ditquote:Op maandag 18 mei 2026 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
Waar Roxy nog enige vorm van zelfreflectie heeft, heb ik Robert daar eigenlijk nog niet op kunnen betrappen..
Klopt, dat lukt hem nietquote:Op maandag 18 mei 2026 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
Waar Roxy nog enige vorm van zelfreflectie heeft, heb ik Robert daar eigenlijk nog niet op kunnen betrappen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |