Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Maar dan wel graag ergens ver weg op een onbewoond eiland of zo, dat ze niemand tot last zijn met hun geschreeuw en het op deuren en muren slaan van Robert. Anders zie ik ze nog wel eens een keer in de Rijdende Rechter voorbijkomen met een burenruzie.quote:Op maandag 18 mei 2026 14:32 schreef LionHeart het volgende:
Robert is niet helemaal 100%
Roxy trouwens ook niet.
Eigenlijk passen ze perfect bij elkaar.
Nee is meestal 19:32quote:
Inderdaad leukquote:Op maandag 18 mei 2026 18:42 schreef Soury het volgende:
Leuk interview met Frank.
Bekijk deze YouTube-video
Ze heeft gewoon gelijkquote:Op maandag 18 mei 2026 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
en ze daagt uit met "kleine jongen"
ga huilen, ga huilen alsjeblieft
Ja dat van die kaas was wel te zien, maar over peuken mogen ze niet uitzenden natuurlijk. Aso'squote:Op maandag 18 mei 2026 19:40 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Inderdaad leukHij is op een rustige manier wel duidelijk moet ik zeggen. En nu weet ik dat de shag van Roxy toch gewoon van de punten af gaan en niet pgb want Frank mocht geen kaas want Roxy moest roken
als je zo gaat doenquote:
ik snap het welquote:Op maandag 18 mei 2026 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Nyssa die vindt dat ie z'n woorden moet inslikken als hij nog in z'n 'gooi alle speelgoed uit de buggy'-fase zit
Zelfde als toen Roland woest was en zij even bij Casper kwam mekkeren over Joshlyn.... Gevoel voor timing heeft ze niet ..
ach over een week steekt ze weer in mes in haar rugquote:
Snertkind is Robert, wat denkt hij wel niet dat hij recht heeft op alles van haarquote:
Lekker laten schreeuwen, zit toch niet in haar bondje, 1 idioot minderquote:Op maandag 18 mei 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap het wel
ivm met rode of gele kaart
maar ja
dat primitieve brein van robertje werkt niet echt he
Nicotine pleisters volgens Valentijnequote:Op maandag 18 mei 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:
wat ik me afvraag
heeft Casper Diabetes ?
ik zie vaak zo'n plakker bij hem?
Hij heeft ook issues. Kan ze ook zeggen hier heb ik geen zin in. Maar dan gaat ze olie op het vuur gooien, met haar ga huilen. Gatver.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Snertkind is Robert, wat denkt hij wel niet dat hij recht heeft op alles van haar
Jup, een kort showtjequote:Op maandag 18 mei 2026 19:51 schreef Dotteke het volgende:
Nou we hebben niet meer gezien kwa boosheid dan gisteren in het voorstukje.
Boeie hij jankt toch ook als ze iets doet wat hij niet wil, ze zijn godverdomme niet getrouwd.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij heeft ook issues. Kan ze ook zeggen hier heb ik geen zin in. Maar dan gaat ze olie op het vuur gooien, met haar ga huilen. Gatver.
en al waren ze getrouwdquote:Op maandag 18 mei 2026 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Boeie hij jankt toch ook als ze iets doet wat hij niet wil, ze zijn godverdomme niet getrouwd.
Is steeds zo. Alleen aan voorstukjes kijken hebben we bijna genoeg lolquote:
Doet niets af aan het feit dat zij het alleen maar erger maakt.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Boeie hij jankt toch ook als ze iets doet wat hij niet wil, ze zijn godverdomme niet getrouwd.
Exact ditquote:Op maandag 18 mei 2026 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
Waar Roxy nog enige vorm van zelfreflectie heeft, heb ik Robert daar eigenlijk nog niet op kunnen betrappen..
Klopt, dat lukt hem nietquote:Op maandag 18 mei 2026 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
Waar Roxy nog enige vorm van zelfreflectie heeft, heb ik Robert daar eigenlijk nog niet op kunnen betrappen..
Nee maar dan ken je elkaar wel.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
en al waren ze getrouwd
ben je nog niet verplicht alles te vertellen
Ik heb haar nog nooit zo gezien, ze geeft ook niet toe. Heel verstandigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |