Ik had het niet specifiek over hysterisch de boel bij elkaar schreeuwen, maar zijn hele houding en mimiek. En het wel of niet geluiden maken is in ernstige gevallen niet een keuze. 'Kermen' van de pijn heeft trouwens wel nut.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Niet iedereen schreeuwt alles bij elkaar als hij pijn heeft. Heeft ook geen nut. Want de pijn wordt er niet minder van als je 'auw auw!' schreeuwt. Kost alleen maar meer energie die je nodig hebt om de pijn te handelen.
Aandacht trekken zodat je hulp krijgt? De pijn wordt er niet minder van kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:18 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik had het niet specifiek over hysterisch de boel bij elkaar schreeuwen, maar zijn hele houding en mimiek. En het wel of niet geluiden maken is in ernstige gevallen niet een keuze. 'Kermen' van de pijn heeft trouwens wel nut.
Kodiiiiiquote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou maar eens zien wat de uitzending van vandaag gaat brengen.
Neinquote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
En zitten we allen alvast in lotushouding?
Ik ben te enthousiast geweest, ik denk dat ik morgen ook lekker zo zit voor uitzending.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nein
ik heb een verrekte kleermakerszitspier
Even opladen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
En zitten we allen alvast in lotushouding?
Zonder uitleg had ik er geen boot van gemaaktquote:
Meer een overleden walvis.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zonder uitleg had ik er geen boot van gemaakt
Zat eerder aan dieren te denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |