Blijkbaar gebruikten ze niet de standaard Dallara kevlar kabels om de wielen aan het chassis vast te maken, zodat die niet rondvliegen bij een crash. Hetzelfde vergrijp als waarvoor Ericsson en Kirkwood vorig jaar uit de uitslag zijn gehaald.quote:Op maandag 18 mei 2026 09:52 schreef Starflyer het volgende:
Collet en Harvey zijn niet door de technische keuring gekomen en zijn naar achteren geplaatst. Rinus start nu van P11.
[ x ]
Rossi zou voor evaluatie naar het ziekenhuis zijn, terwijl O'Ward en Grosjean het medisch centrum op het circuit hebben verlaten en niets zouden hebben.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:20 schreef hole1988 het volgende:
Klappertje in de vrije training.
Bekijk deze YouTube-video
https://www.indycarlive.com/enquote:Op zondag 24 mei 2026 16:11 schreef vosss het volgende:
Is dit ergens te volgen via een livestream als je ergens zit waar geen ziggo is?
7-day delay in Nederland helaasquote:Op zondag 24 mei 2026 16:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
https://www.indycarlive.com/en
Kost ¤5 voor een maandpas.
quote:
Zit die niet vast in Dubai?quote:Op zondag 24 mei 2026 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
Schuift Bobby D. dit jaar ook weer aan?
Welkom maat.quote:
Uiteraard, maar dat moet je gewoon omhelzen waar het om de VS gaat.quote:
Billy Bob?quote:Op zondag 24 mei 2026 18:39 schreef Faraday01 het volgende:
Wie is de eerste uitvaller?
Ik zet in op Stingray Robb
Ik hoop het niet voor ze.quote:
Hij praat sneller dan het geluidquote:Op zondag 24 mei 2026 18:40 schreef Nattekat het volgende:
Z'n mond en het geluid komen niet overeen.
Akkoordquote:Op zondag 24 mei 2026 18:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat moet je gewoon omhelzen waar het om de VS gaat.
Het is allemaal tenenkrommend.
Drones weten er wel raad mee tegenwoordigquote:Op zondag 24 mei 2026 18:44 schreef Zorro het volgende:
Ik vind dit altijd doodeng.
Ja het gaat 100.000 keer goed, maar die helicopter zal vandaag hebben uitgekozen om stuk te gaan en naar beneden te komen.
Ik weet de details niet meer, maar dit is dus al eens fout gegaan ooit, dus die 100.000 credits zijn wel redelijk goed gevuld.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:44 schreef Zorro het volgende:
Ik vind dit altijd doodeng.
Ja het gaat 100.000 keer goed, maar die helicopter zal vandaag hebben uitgekozen om stuk te gaan en naar beneden te komen.
Nee, strontvervelend maar ja je moet wat hequote:
Ik heb geen streamquote:
DM.quote:
De ketting is al weer gevormdquote:Op zondag 24 mei 2026 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
Veld lag wel behoorlijk uit elkaar bij de start helaas
Ik heb net varkensribeye met rode wijn knoflooksaus, geroosterde krieltjes uit de oven met knoflook & rozemarijn en een salade met rucola, veldsla, rode ui, cherrytomastjes, komkommer, geroosterde pijnboompitjes en olijven gemaakt. Net op tijd klaar met eten. Was heerlijkquote:Op zondag 24 mei 2026 18:49 schreef Tijn het volgende:
Ik ben nog even aan het koken*, maar ook present hoor![]()
* saté opwarmen
quote:Op zondag 24 mei 2026 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb net varkensribeye met rode wijn knoflooksaus, geroosterde krieltjes uit de oven met knoflook & rozemarijn en een salade met rucola, veldsla, rode ui, cherrytomastjes, komkommer, geroosterde pijnboompitjes en olijven gemaakt. Net op tijd klaar met eten. Was heerlijk
Feesboek: https://www.facebook.com/share/r/1BaefHNoLC/quote:
Ja en dan stoppen zequote:
Daar zat ik al op te wachtenquote:Op zondag 24 mei 2026 18:57 schreef Zorro het volgende:
Nou het bloemetje hebben we ook weer in beeld gehad.
quote:Op zondag 24 mei 2026 18:57 schreef Zorro het volgende:
Hep op Feesboek gestaan, dus het het waar!quote:Op zondag 24 mei 2026 18:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Feesboek: https://www.facebook.com/share/r/1BaefHNoLC/
Ik dacht al even dat ze er dit jaar niet meer stonden.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:57 schreef Zorro het volgende:
Kon er weinig aan doen.quote:
Nee, hij veranderde van richtingquote:
Miss volgende ronde naar binnen?quote:
Gokken op een alternatieve strategie en hopen dat de regen op een gunstig moment komt, misschien.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:04 schreef H.Vviv het volgende:
Rinus gaat door. Lijkt mij niet het meest verstandige om dat te doen.
Maar keurig rond P11 mee rijden is wel een aparte positie voor zo'n gokquote:Op zondag 24 mei 2026 19:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nee maar hij kan wel gokken op het caution leads to caution fenomeen
Beetje kleurloos in het middenveld vs gooi naar een topplek. Gewoon de winnaarsmentaliteitquote:Op zondag 24 mei 2026 19:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar keurig rond P11 mee rijden is wel een aparte positie voor zo'n gok
Ik vind het ook niet perse slim maar aan de andere kant als hij gokt op regen en rondje 102 dan kan dit wel een goede move zijn.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar keurig rond P11 mee rijden is wel een aparte positie voor zo'n gok
Het zal weer eens niet Ed Carpenters zijn met een kloteactie. Twee keer zelfs!quote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 19:13 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het zal weer eens niet Ed Carpenters zijn met een kloteactie. Twee keer zelfs!
En Ed doet zelf ook leuk meequote:Op zondag 24 mei 2026 19:13 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het zal weer eens niet Ed Carpenters zijn met een kloteactie. Twee keer zelfs!
Never diedquote:
Hij is net geweest johquote:Op zondag 24 mei 2026 19:17 schreef bedachtzaam het volgende:
Moet Rinus niet onderhand zijn stop maken? hoelang kan hij nog door?
Is dat een compliment of een belediging?quote:Op zondag 24 mei 2026 19:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
South Park, maar ik had eerlijk gezegd ook niet helemaal verwacht dat jij het zou kennen
quote:Op zondag 24 mei 2026 19:18 schreef Faraday01 het volgende:
Rinus heeft in ieder geval de pitmuur gemist voorlopig
Dit is vele malen leuker en spectaculairder dan de F1quote:Op zondag 24 mei 2026 19:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geen regen graag, Fok heeft om 22u de volgende afspraak staan.
Hij moet nog een paar keer stoppen.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:18 schreef Faraday01 het volgende:
Rinus heeft in ieder geval de pitmuur gemist voorlopig
Met deze man kan ik praten.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit is vele malen leuker en spectaculairder dan de F1
Too soonquote:Op zondag 24 mei 2026 19:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Mogen we daar geen grappen over maken?
Helio is stukken ouderquote:
Geen van beidenquote:Op zondag 24 mei 2026 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat een compliment of een belediging?![]()
Ik kijk ook.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met deze man kan ik praten.
@:TheStigsDutchCousin hij mag mee naar kartmeet
quote:
Canada spoelt straks gewoon weg, geen zorgen.quote:
Rinusquote:
Ik ga mijn plicht wel vervullen.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Canada spoelt straks gewoon weg, geen zorgen.
En anders blijven we hier gewoon nog even wat langer. In F1 zoeken ze het maar uit dan.
Chevy lost het wel opquote:Op zondag 24 mei 2026 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga mijn plicht wel vervullen.
Nee.quote:
Managen.quote:
Ga ik doenquote:
Warm bad genotquote:Op zondag 24 mei 2026 19:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga ik doen
Gelukkig zijn er eigenlijk nooit problemen als ik aanwezig ben.
Bij mij altijd maat.quote:
NK en ik redden het wel.quote:
Vanaf P11quote:
Jinx het niet.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, het is tenminste niet weer een klapper in de pitlane.
Pas op, Nattekat vindt die opmerking 'too soon'quote:Op zondag 24 mei 2026 19:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, het is tenminste niet weer een klapper in de pitlane.
quote:Op zondag 24 mei 2026 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pas op, Nattekat vindt die opmerking 'too soon'
quote:
Ik zei er niks over hoorquote:
Het is wel zo. Dat op FOK! posten heeft geen invloed op of hij wel of niet tegen iemand aanrijdtquote:
We kunnen niets uitsluiten.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is wel zo. Dat op FOK! posten heeft geen invloed op of hij wel of niet tegen iemand aanrijdt
Ze zeiden ook dat het helaas niet helemaal lekker uitpakte.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ziggo als Rinus rond de top 10 hangt: "Het is goed om er meteen al bij te zitten, dan blijf je uit de problemen!"
Ziggo als Rinus achterin hangt: "Het maakt allemaal nog niks uit, het wil níks zeggen, álles is mogelijk!"
Beide wel gelijk.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ziggo als Rinus rond de top 10 hangt: "Het is goed om er meteen al bij te zitten, dan blijf je uit de problemen!"
Ziggo als Rinus achterin hangt: "Het maakt allemaal nog niks uit en het wil níks zeggen, álles is mogelijk!"
Is ook niet uit te sluiten.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:53 schreef heywoodu het volgende:
René denkt ook dat hij het kan laten regenen door het over regen te hebben.
We zijn nog niet eens op de helft, komt goedquote:
quote:Je premium account (abo) verloopt op 31-05-2026 19:57. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Hahaquote:Op zondag 24 mei 2026 20:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We zijn nog niet eens op de helft, komt goed
Een beetje als een gevecht tussen twee zwaargewichten: er gebeurt wellicht een tijdje niet veel, maar het kan in één moment helemaal omslaan en dus is er wel constant die onderhuidse spanningquote:
Als ze het maar uit hun hoofd laten om de wedstrijd af te breken 1 ronde voor het eindequote:Op zondag 24 mei 2026 20:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een beetje als een gevecht tussen twee zwaargewichten: er gebeurt wellicht een tijdje niet veel, maar het kan in één moment helemaal omslaan en dus is er wel constant die onderhuidse spanning
Rinus komt stapje voor stapje dichter bij de overwinning.quote:
Die ging toch geen rol van betekenis spelen.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ook heel vervelend dat Rossi er uit ligt
Als die negentien voor hem uitvallenquote:Op zondag 24 mei 2026 20:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Rinus komt stapje voor stapje dichter bij de overwinning.
Too soon.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:04 schreef Nattekat het volgende:
10 jaar geleden alweer dat ie kruipend over de finish kwam
Als ze lekker rustig aan doen met opruimen komt dat wel goed.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als die negentien voor hem uitvallen
I got that reference.quote:
Zolang het niet op de baan is is er niks aan de handquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |