Bij mij altijd maat.quote:
NK en ik redden het wel.quote:
Vanaf P11quote:
Jinx het niet.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, het is tenminste niet weer een klapper in de pitlane.
Pas op, Nattekat vindt die opmerking 'too soon'quote:Op zondag 24 mei 2026 19:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, het is tenminste niet weer een klapper in de pitlane.
quote:Op zondag 24 mei 2026 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pas op, Nattekat vindt die opmerking 'too soon'
quote:
Ik zei er niks over hoorquote:
Het is wel zo. Dat op FOK! posten heeft geen invloed op of hij wel of niet tegen iemand aanrijdtquote:
We kunnen niets uitsluiten.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is wel zo. Dat op FOK! posten heeft geen invloed op of hij wel of niet tegen iemand aanrijdt
Ze zeiden ook dat het helaas niet helemaal lekker uitpakte.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ziggo als Rinus rond de top 10 hangt: "Het is goed om er meteen al bij te zitten, dan blijf je uit de problemen!"
Ziggo als Rinus achterin hangt: "Het maakt allemaal nog niks uit, het wil níks zeggen, álles is mogelijk!"
Beide wel gelijk.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ziggo als Rinus rond de top 10 hangt: "Het is goed om er meteen al bij te zitten, dan blijf je uit de problemen!"
Ziggo als Rinus achterin hangt: "Het maakt allemaal nog niks uit en het wil níks zeggen, álles is mogelijk!"
Is ook niet uit te sluiten.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:53 schreef heywoodu het volgende:
René denkt ook dat hij het kan laten regenen door het over regen te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |