Ik heb het al vooruit gekeken op Videoland.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:54 schreef golfer het volgende:
Neem het op en kijk het later vanavond terug.
En de moeder niet?quote:Op maandag 18 mei 2026 20:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb het al vooruit gekeken op Videoland.
Ik had bij die zoon wie is deze FOK!ker?
Nee, ik miste ook een beetje info over het budget. Ook qua verbouwing etcquote:Op maandag 18 mei 2026 23:42 schreef golfer het volgende:
Nergens dus iets over de huurprijzen en of het sociale-, midden-, of vrije sector huur is.
Ja, dit vond ik ook erg raar! Misschien dat ze het koppelen eerst zelf geprobeerd hebben, maar dat het niet lukte? Of dat ze het juist inspirerend voor de mensen thuis willen laten zijn ofzo?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:13 schreef avw1982 het volgende:
Ik heb het niet af kunnen kijken. Het leek me meer een veredelde 'Weer verliefd op je huis'.
Ik had meer verwacht dat ze mensen gingen koppelen om te ruilen maar het ruilen was allang afgesproken buiten het programma om. Het tekenmoment had dus ook geen enkele toegevoegde waarde in het programma.
Begon vroeger zo’n verkoopprogramma van huizen ook niet met huizen die helemaal niet te koop stonden? En dan moest een koppel één van de 3 huizen kiezen. Ben de titel kwijt. Later stonden de huizen wel echt te koop.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dit vond ik ook erg raar! Misschien dat ze het koppelen eerst zelf geprobeerd hebben, maar dat het niet lukte? Of dat ze het juist inspirerend voor de mensen thuis willen laten zijn ofzo?
Sowieso vind ik er wel een beetje een maatschappelijk tintje aan zitten![]()
En vind het duidelijk een eerste seizoen, ik vermoed dat Williams in de wijk er bij een volgend seizoen ook niet meer in zitEn dan misschien het matchen wel zelf doen?
Hij kan wel medehuurder worden toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:49 schreef Chea49 het volgende:
Het programma geeft de indruk dat het zo gemakkelijk gaat, dat ruilen van woningen. Ik hoor echter van vrienden en kennissen dat de woningbouwverenigingen niet zo gemakkelijk akkoord gaan met een ruil. Heeft geloof ik met de wachtlijsten te maken, dat de mensen op zo´n wachtlijst het niet eerlijk vinden dat zo´n huis dan naar een ander gaat die helemaal niet op een wachtlijst staan. En inderdaad, als de moeder wat overkomt is het helemaal niet zeker dat die jongen daar mag blijven wonen. Heb hier zélf de ervaring mee dat als mij wat overkomt, ben inmiddels 77 jaar, dat mijn zoon niet op het huurcontact komt te staan en er gewoon uit moet terwijl er geen woningen zijn. Dat is ook de reden dat hij weer bij mij woont, al bijna 5 jaar en al die tijd al staat ingeschreven. Komt dus doodleuk op straat te staan en moet mijn huis leegruimen.
Dan moet je het vorige seizoen van blind gekocht kijken. Daar is ie net zo. In het nieuwe seizoen zijn aantal kandidaten die Daan niet willen als stylist van hun blind gekochte huis.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 00:10 schreef sacha het volgende:
https://www.rtl.nl/wonen/(...)helle-en-michael-uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |