Ze zijn bijna 4 uur bezig, dus ik denk dat de jongere nog wat fitter is.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:53 schreef FundsAreSafu het volgende:
Fonseca pakt de vierde set, ook Djokovic eraf na een 2-0 voorsprong?
Djokovic loopt er weer als een verslagen hond bij.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze zijn bijna 4 uur bezig, dus ik denk dat de jongere nog wat fitter is.
Hij moet gewoon lekker rentenieren.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:57 schreef mitt het volgende:
[..]
Djokovic loopt er weer als een verslagen hond bij.
Dat wordt dus 6-3 voor Djokovic zometeen
Wellicht al staat Fonseca er juist om bekend dat zijn fitheid nog een aandachtspuntje is. Vorige wedstrijd ook al teruggekomen van 0-2 achter dus misschien is dit een kantelpuntquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze zijn bijna 4 uur bezig, dus ik denk dat de jongere nog wat fitter is.
Dat zeker maar betwijfel of hij dat op dit moment gaat doen.quote:
Neuh, die maakt dit jaar zeker nog afquote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:00 schreef mitt het volgende:
[..]
Dat zeker maar betwijfel of hij dat op dit moment gaat doen.
En Mensik verliest vandaag ook nog eens de eerste set met 6-0, leek helemaal klaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:08 schreef FundsAreSafu het volgende:
Totaal niets meegekregen van die wedstrijd maar lijkt erop dat Mensik van De Minaur gaat winnen terwijl hij in zijn vorige wedstrijd tien minuten op de grond lag na de winst door kramp en andere hitte-ellende
Kan Sinner nog iets van leren
Fonseca moet de intensiteit omhoog gooien anders gaat hij er gewoon vanaf.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:13 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik zag net voor de reclame instartte dat Djokovic weer eens met een kotsact bezig was tijdens de wissel
Maar je weet wel al dat het gaat gebeurenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Je vraagt je af hoe hij dit nou mooi weg gaat geven.
Het begin is er! 15-40!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:28 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar je weet wel al dat het gaat gebeuren
Nou, te beginnen met break 1 weggeven.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Je vraagt je af hoe hij dit nou mooi weg gaat geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |