En Mensik verliest vandaag ook nog eens de eerste set met 6-0, leek helemaal klaar.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:08 schreef FundsAreSafu het volgende:
Totaal niets meegekregen van die wedstrijd maar lijkt erop dat Mensik van De Minaur gaat winnen terwijl hij in zijn vorige wedstrijd tien minuten op de grond lag na de winst door kramp en andere hitte-ellende
Kan Sinner nog iets van leren
Fonseca moet de intensiteit omhoog gooien anders gaat hij er gewoon vanaf.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:13 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik zag net voor de reclame instartte dat Djokovic weer eens met een kotsact bezig was tijdens de wissel
Maar je weet wel al dat het gaat gebeurenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Je vraagt je af hoe hij dit nou mooi weg gaat geven.
Het begin is er! 15-40!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:28 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar je weet wel al dat het gaat gebeuren
Nou, te beginnen met break 1 weggeven.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Je vraagt je af hoe hij dit nou mooi weg gaat geven.
Ik omdat ik ziek was afgelopen weekend begonnen met weer eens tennis kijken en alle wedstrijden van Jesper gezien. Echt leuk om te zien dat hij weer een ronde verder is.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:44 schreef heywoodu het volgende:
Prima partij uitgekozen om voor het eerst in maanden weer eens tennis te kijken volgens mij![]()
Machtig mooi
Het is een bizarre Slam, en van Halys en de Jong mag hij sowieso niet verliezen. Dan wordt het spannend voor hem. Druk zal immens zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:08 schreef Alpha0 het volgende:
We gaan dus een nieuwe Grand Slam winnaar krijgen. Erg benieuwd wie het wordt, ik zet mijn geld op Zverev.
Tim was zeker geen eendagsvlieg maar helaas te vaak geblesseerd.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:15 schreef F_r het volgende:
Ik hoop niet dat Jesper ook een eendagsvlieg is zoals Tim. Wel leuk een mentaal sterke Nederlander.
Neem het woord eendagsvlieg wat ruimer. Ze komen voor mensen die het tennis niet op de voet volgen toch vrij plotseling bovendrijven en zakken dan vaak door blessures weer weg.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:16 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Tim was zeker geen eendagsvlieg maar helaas te vaak geblesseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |