quote:
Mist nu zijn eigen service om de wedstrijd uit te serveren..quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:19 schreef FundsAreSafu het volgende:
Het houdt een keer op, Khachanov miste de eerste 9 BP van de wedstrijd, pakt de tiende en serveert de set uit
Dat been van De Jong gaat getest worden nu, ziet er heftig uit maar lijkt geen last te hebben tot dusver
Ze zijn bijna 4 uur bezig, dus ik denk dat de jongere nog wat fitter is.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:53 schreef FundsAreSafu het volgende:
Fonseca pakt de vierde set, ook Djokovic eraf na een 2-0 voorsprong?
Djokovic loopt er weer als een verslagen hond bij.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze zijn bijna 4 uur bezig, dus ik denk dat de jongere nog wat fitter is.
Hij moet gewoon lekker rentenieren.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:57 schreef mitt het volgende:
[..]
Djokovic loopt er weer als een verslagen hond bij.
Dat wordt dus 6-3 voor Djokovic zometeen
Wellicht al staat Fonseca er juist om bekend dat zijn fitheid nog een aandachtspuntje is. Vorige wedstrijd ook al teruggekomen van 0-2 achter dus misschien is dit een kantelpuntquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze zijn bijna 4 uur bezig, dus ik denk dat de jongere nog wat fitter is.
Dat zeker maar betwijfel of hij dat op dit moment gaat doen.quote:
Neuh, die maakt dit jaar zeker nog afquote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:00 schreef mitt het volgende:
[..]
Dat zeker maar betwijfel of hij dat op dit moment gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |