quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik ben ook de enige die naar Ben gaat kijken
Hup alle tegenstanders van vrouwenmepper. Die heeft een lollerloting.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:01 schreef EP3 het volgende:
[..]
Verklaart niet helemaal waarom ie ruim 2.5 set stond te schroeien.
Hij was zelfs maar 1 game verwijderd van de winst. Zelden zo'n plotse ommekeer gezien bij het tennis.
- De aanhoudende hitte zal dan toch ook wel n rol hebben gespeeld.
Geen Alcaraz en geen Sinner. De deur staat nu wagenwijd open voor de mindere goden.
Zeker. Stefanos gaat ook weer ten onder tegen Arnaldi. Dus lekker slapenquote:Op donderdag 28 mei 2026 22:53 schreef yvonne het volgende:
Verrassend. En ik kan eens op een normaal tijdstip naar bed.
Hup Auger-Aliassimequote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:46 schreef wimderon het volgende:
Cerundolo-Landaluce
Berrettini-Comesana
Faria-Tiafoe
Arnaldi-Collignon
Auger-Aliassime-Nakashima
Kouame-Tabilo
Cobolli-Tien
Cerundolo-Svajda
Hier komt een finalist uit. Marcel Hunze is niet jaloers.
Er zijn in Nederland minstens net zoveel wielrenfans als tennisfans, dus 's middags wielrennen en daarna Roland Garros is een logische verdeling deze week.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:54 schreef Alpha0 het volgende:
Alex MICHELSEN and Rafael JODAR is de moeite waard kan ik aan de score zien. Maar Eurosport zent de Giro uit en een dames wedstrijd. Waardeloos is dit. Kabel TV is zichzelf hopeloos overbodig aan het maken zo.
I know, HBO
-1quote:Op vrijdag 29 mei 2026 15:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland minstens net zoveel wielrenfans als tennisfans, dus 's middags wielrennen en daarna Roland Garros is een logische verdeling deze week.
Met jou niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |