Iedereen behalve Djokovic of Zverev zou een gigantische stunt zijn.quote:
Kouame!quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:46 schreef BobW het volgende:
Sinner stond 6-3 6-2 5-1 voor
Wie moet er nu het toernooi winnen?
Cobolli of Cerundolo misschien wel de meest logische, maar dat zegt eigenlijk al wel genoegquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:58 schreef BobW het volgende:
Bovenkant schema, wie haalt daar de finale?
Shelton? Tsitsipas? Cobolli? Cerundolo? Auger-Aliassime?
Ligt echt helemaal open.
Is niet voor het eerst dat zijn fysieke gesteldheid zo opspeelt als ik me niet vergis, misschien waren daar de middeltjes wel voorquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:07 schreef Marcoss het volgende:
Bijzonder wel dat de nummer 1 van de wereld na 1,5 uur tennis fysiek al zo gesloopt is door de hitte dat hij alle kanten op wordt gespeeld door de nummer 50
Bizar als je er nog eens over nadenktquote:
Krijg toch de indruk dat hij al niet helemaal fit aan het toernooi begon. In Rome tegen Medvedev zat hij er ook al helemaal doorheen. Niet zo heel gek wanneer je 5 masters toernooien achter elkaar alles gespeeld hebt en de toernooien ook nog eens over 2 weken worden uitgesmeerd (op Monte Carlo na).quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:07 schreef Marcoss het volgende:
Bijzonder wel dat de nummer 1 van de wereld na 1,5 uur tennis fysiek al zo gesloopt is door de hitte dat hij alle kanten op wordt gespeeld door de nummer 50
Eens wel met beiden ja.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Krijg toch de indruk dat hij al niet helemaal fit aan het toernooi begon. In Rome tegen Medvedev zat hij er ook al helemaal doorheen. Niet zo heel gek wanneer je 5 masters toernooien achter elkaar alles gespeeld hebt en de toernooien ook nog eens over 2 weken worden uitgesmeerd (op Monte Carlo na).
Lijkt me nu een unieke kans voor Zverev. Benieuwd hoe hij dit op epische wijze toch gaat weggeven.
Ik was er tijdens Rome inderdaad ook al bang voor dat hij door het vele spelen zijn lichaam gewoon te zwaar belast heeft. Is helaas uitgekomen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Krijg toch de indruk dat hij al niet helemaal fit aan het toernooi begon. In Rome tegen Medvedev zat hij er ook al helemaal doorheen. Niet zo heel gek wanneer je 5 masters toernooien achter elkaar alles gespeeld hebt en de toernooien ook nog eens over 2 weken worden uitgesmeerd (op Monte Carlo na).
Lijkt me nu een unieke kans voor Zverev. Benieuwd hoe hij dit op epische wijze toch gaat weggeven.
Waarschijnlijk vliegt Zverev eruit tegen Jesperquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik zou het Zverev wel gunnen hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:44 schreef mitt het volgende:
[..]
Iedereen behalve Djokovic of Zverev zou een gigantische stunt zijn.
Is wel een zeer specifieke lichamelijke eigenschap natuurlijk. Misschien kan hij in de lering bij Pogacar hoe het op te lossen .quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:07 schreef Marcoss het volgende:
Bijzonder wel dat de nummer 1 van de wereld na 1,5 uur tennis fysiek al zo gesloopt is door de hitte dat hij alle kanten op wordt gespeeld door de nummer 56
Dan ben je een van de weinige.quote:
Mwah. Ging er laatst ook wel redelijk dik af tegen een Italiaantje. Maar het ligt wel helemaal open nu.quote:Op donderdag 28 mei 2026 17:39 schreef TheVulture het volgende:
Durven we Rafael Jodar al met potlood in te vullen voor de titel?
Lijkt mij wel een mooie potquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:39 schreef mitt het volgende:
Rinderknech - Berrettini als avondwedstrijd. Deze Roland Garros is gedoemd.
En ik ben ook de enige die naar Ben gaat kijkenquote:
Er zijn sowieso maar 6 actieve spelers met een GS, waaronder pre-pensionado's Wawrinka en Cilic.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Eens wel met beiden ja.
En denk dat Djoko nog de enige speler is in het toernooi die een GS heeft gewonnen? Toch ook wel bijzonder als ronde 2 nog niet eens voorbij is
quote:Coach disappeared during the French Open – now Spaniard warns other players
Between the first and second rounds at the French Open, the collaboration between Spanish Alejandro Davidovich Fokina and his coach Mariano Puerta abruptly ended.
Rumors were that Fokina and Puerta had had a violent argument during a training session, and that the Spanish player had fired his coach for that reason.
However, it has nothing to do with it, says Fokina at a press conference in Paris.
- There was no conflict with Puerta. After my match against Dzumhur, he said he was going back to the hotel. Two hours later I received a very long message from him, where he wrote that he was quitting for good.
- Then he took a plane to Miami without informing the rest of the team, explains Fokina.
The Spanish player opened the French Open with a five-set win over Bosnian Damir Dzumhur.
And it was after the opening victory that Fokina lost his coach. That's why Puerta was not there when Fokina lost in the second round to Argentine Thiago Tirante.
Warns other players
According to Fokina, the bizarre breakup came out of nowhere. And now he has a warning for other players who should consider working with Puerta in the future.
- We had a very good relationship, but now he has blocked both me and my wife. I considered him a good person until now.
"I don't wish him any harm and I hope players will be careful in the future when working with him."
Fokina also explained at the press conference that he subsequently heard that Puerta had done similar things to former players.
Puerta shoots again
Puerta himself simply believes that he has shown a kind of courage that no one else on the ATP Tour has.
- There are currently NO coaches, fitness trainers or physiotherapists on the Tour with half the buns that I have. Cheers to that, he wrote afterwards on an Instagram story, where he was sitting on a plane heading to Miami with a glass of champagne in his hand.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
De goede Fransen liggen niet voor het oprapen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:39 schreef mitt het volgende:
Rinderknech - Berrettini als avondwedstrijd. Deze Roland Garros is gedoemd.
Verklaart niet helemaal waarom ie ruim 2.5 set stond te schroeien.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Sinner geeft aan dat hij zich in de ochtend al niet goed voelde en dat het niet aan de warmte lag. Het was wel warm, maar niet extreem zegt hij in de persconferentie. De NOS meldt in het sportjournaal dat hij bevangen is door de extreme hitte. #werkenbijdeNOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |