Iedereen behalve Djokovic of Zverev zou een gigantische stunt zijn.quote:
Kouame!quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:46 schreef BobW het volgende:
Sinner stond 6-3 6-2 5-1 voor
Wie moet er nu het toernooi winnen?
Cobolli of Cerundolo misschien wel de meest logische, maar dat zegt eigenlijk al wel genoegquote:Op donderdag 28 mei 2026 15:58 schreef BobW het volgende:
Bovenkant schema, wie haalt daar de finale?
Shelton? Tsitsipas? Cobolli? Cerundolo? Auger-Aliassime?
Ligt echt helemaal open.
Is niet voor het eerst dat zijn fysieke gesteldheid zo opspeelt als ik me niet vergis, misschien waren daar de middeltjes wel voorquote:Op donderdag 28 mei 2026 16:07 schreef Marcoss het volgende:
Bijzonder wel dat de nummer 1 van de wereld na 1,5 uur tennis fysiek al zo gesloopt is door de hitte dat hij alle kanten op wordt gespeeld door de nummer 50
Bizar als je er nog eens over nadenktquote:
Krijg toch de indruk dat hij al niet helemaal fit aan het toernooi begon. In Rome tegen Medvedev zat hij er ook al helemaal doorheen. Niet zo heel gek wanneer je 5 masters toernooien achter elkaar alles gespeeld hebt en de toernooien ook nog eens over 2 weken worden uitgesmeerd (op Monte Carlo na).quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:07 schreef Marcoss het volgende:
Bijzonder wel dat de nummer 1 van de wereld na 1,5 uur tennis fysiek al zo gesloopt is door de hitte dat hij alle kanten op wordt gespeeld door de nummer 50
Eens wel met beiden ja.quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Krijg toch de indruk dat hij al niet helemaal fit aan het toernooi begon. In Rome tegen Medvedev zat hij er ook al helemaal doorheen. Niet zo heel gek wanneer je 5 masters toernooien achter elkaar alles gespeeld hebt en de toernooien ook nog eens over 2 weken worden uitgesmeerd (op Monte Carlo na).
Lijkt me nu een unieke kans voor Zverev. Benieuwd hoe hij dit op epische wijze toch gaat weggeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |