Goed dat je het zegt, moet nog even een tandarts afspraak inplannen binnenkortquote:
Ik had kaartjes voor Louane dit jaar maar ze cancelde de showquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:27 schreef Gretzl het volgende:
Heb toch veeeel meer met Louane![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Godin) dan deze krijs Francepop madam (niet mijn type chansons dat ik tof vind)
[ link | afbeelding ]
ik vond alleen Voila een goeie sjansonquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja. Er zijn ook echt wel subtielere.
Ja dat gedeelte is nu jammerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:27 schreef Redefine het volgende:
Wel echt een geweldige zangeres. Nu nog een interessant liedje.
Louane had vorig jaar wel mogen winnen imoquote:
Niet terug gekregen?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had kaartjes voor Louane dit jaar maar ze cancelde de show
Dus toch niet zaaddodend?quote:
Voila was alles behalve pompeus.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:27 schreef ijs_beer het volgende:
Waarom moet het bij frankrijk nou vaak zo pompeus.
Vroeg het ook al maar kreeg geen antwoord.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Wie zijn de mensen die het presenteren? Iemand een korte samenvatting?
Last van diarree zeker?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat laatste is meer je smaak dan dat het ook zo was...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Louane had vorig jaar wel mogen winnen imo
En Barbara was in 2021 wel een tikkeltje indrukwekkender dan Måneskin
Te weinig kaartjes verkocht gok ik?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |