Dat is dan wel weer een heel mooi land.quote:
Leave me Alone. Dijk van een inzending.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:40 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die stuurden ze het jaar na Lordi met een prima nummer ook
Maar het is een vrouw met viool?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk al 3 weken dat Finland een vrouw met viool stuurt.
Komt er een man uit de hoed.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
En toch is het favoriet bij de bookies.
Was dat niet van Biritney Spears?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:41 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Leave me Alone. Dijk van een inzending.
@Sableheartquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:40 schreef H_T het volgende:
[..]
"Lelystad: ach, je had ook in Dronten kunnen zitten"
Afschaffen zou wel een goed idee zijn ja.quote:
Twijfel nou niet zo @Cocoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Mja ik zou het prima vinden, niet slecht ofzo, maar odds van 1.8 slaat nergens opquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Tja dat is het gekut van bookies.
Finse winst is wel overdue
Ik Moldavië zou vooral Transnistrie me echt interesserenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een heel mooi land.
Die slaan ook nergens op inderdaad. Net zoals vorig jaar met Zweden, al was dat dan nog logischer.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja ik zou het prima vinden, niet slecht ofzo, maar odds van 1.8 slaat nergens op
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Twijfel nou niet zo @:coco![]()
[ link | afbeelding ]Zit het er niet vaak genoeg naast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Finland zou vorig jaar absoluutttttt winnen. Eh.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Kan ze stuccen?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:42 schreef Evenstar het volgende:
Polen is ook echt een zangeres zonder lied
Ja, toen had ze meer verdiend. Ben de positie vergeten, maar was geloof ik ergens in de achterhoede?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:40 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die stuurden ze het jaar na Lordi met een prima nummer ook
Gelukkig wel, staat haar uitstekendquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ze draagt nog steeds dezelfde jurk btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |