Heeft ook al wel het een en ander meegemaakt vandaag.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:47 schreef hhh38 het volgende:
Renard oogt niet per se explosief. Of hij doet alles op reserve.
Renard is zeker niet traagquote:Op maandag 25 mei 2026 17:47 schreef hhh38 het volgende:
Renard oogt niet per se explosief. Of hij doet alles op reserve.
Hij moet nog stuk meer zijn best doen om in de buurt van Jan Christen of Marc Soler te komenquote:Op maandag 25 mei 2026 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Svrcek wel met stip gestegen op mijn lijst van dommekrachten.
Duurt waarschijnlijk alleen weer een half jaar voor hij weer in beeld rijdt. Tegen die tijd ben ik deze koers vast weer vergeten.
Journalist dacht: ik doe even leuk, maar toen antwoordde hij in beter Nederlands dan de meeste Belgen sprekenquote:Op maandag 25 mei 2026 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zijn Nederlands is wel goed zeg.
Marc Soler had in de Vuelta ten minste nog een 'au, alles doet zeer, ik kan echt niet meer'-act.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij moet nog stuk meer zijn best doen om in de buurt van Jan Christen of Marc Soler te komen
quote:Op maandag 25 mei 2026 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Marc Soler had in de Vuelta ten minste nog een 'au, alles doet zeer, ik kan echt niet meer'-act.
Miguel, de zoon van Pedro!quote:Op maandag 25 mei 2026 20:20 schreef Chiappucci het volgende:
Ik viel er de laatste 5 km in en vroeg me de hele tijd al af wie nou dat jonge Spaanse talent Delgado was
Zijn piek zal in dit geval duren totdat een Doug, een Cancellara of een Copeland er met open ogen in trapt.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Svrcek wel met stip gestegen op mijn lijst van dommekrachten.
Duurt waarschijnlijk alleen weer een half jaar voor hij weer in beeld rijdt. Tegen die tijd ben ik deze koers vast weer vergeten.
Dat mag je wel stellen. Daarnaast valt ook te noteren dat de middelmatige veldrijder Guus van den Eijnden al het hele jaar mooie uitslagen op de weg laat zien. Goed voor het vlaggetje.quote:
Ik mis de input van Koffieplanter om helemaal de bandwagon aan te slingeren als Vlaming. Ik dacht dat hij vooral een tijdrijder was maar kan blijkbaar meer dan dat? Zo kan ik ook Jarno Widar overslaan, die wellicht een poor man's UIjtebroeks zal blijken te zijn.quote:
Zit wel beetje hoogteverschil in proloog. Durf niet mijn geld erop te zetten dat hij finishtquote:
Hij is binnen!quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Zit wel beetje hoogteverschil in proloog. Durf niet mijn geld erop te zetten dat hij finisht
Dat profiel op de startpagina van PCSquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij is binnen!
Wel heel ruim laatste voorlopig.
De Colnago, want Julius Johansen gaat nog even onder de tijd van Soderqvist, die al vijf seconden sneller was dan de rest, door.quote:
Prologen tellen niet echt imho.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Julius Johansen een topper maken is misschien nog wel de grootste misdaad van UAE.
Ik daag ze uit om Price Pejtersen te halen, die wordt dan wereldkampioen tijdrijden.
Diesel Beloki gaat Seixas kloppen?quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
We gaan binnenkort nóg harder fietsen! Een paar Basken hebben lactaatgels ontwikkeld, jawel!
Voeg het alvast toe aan uw bingo.
Daar heeft hij ook groot gelijk in!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:12 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Vingegaard geeft geen fuck om de nieuwe naam van de Dauphine
Magagnotti wordt een hele grote trouwens.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kooij meteen gewonnen, jeetje.
Fabio weer keihard gelost, uiteraard.
Barré leeft eindelijk weer na een half jaar ziek, zwak en misselijk te zijn geweest.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:32 schreef H.Vviv het volgende:
Nog ruim twintig kilometer Boucles de la Mayenne. Leuk heuvelritje met Barré en Brenner op kop.
Zo kom je nog wel eens in beeld, slim gezien.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie Fabio Jakobsen gedubbeld worden, ja!
OTL, jawel!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:28 schreef Marcoss het volgende:
Fabio wel mooi op plek 37 op de uitslag!
Tot iemand gaat bekijken hoeveel rondjes hij uiteindelijk reed
Beat.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens Steef is dit blijkbaar het contractjaar van Fabio. Benieuwd wie hier nog in gaat trappen.
Niemand, moet Jakobsen zelf ook niet willen. Wel drie jaar lang een goed contract, net zoals zijn sprinttrein die volop hebben geprofiteerd.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens Steef is dit blijkbaar het contractjaar van Fabio. Benieuwd wie hier nog in gaat trappen.
Daarbij speelt ook wel mee dat de goede jonge renners niet meer voor de ploeg kiezen en je dus automatisch de mindere talenten over houdt om uit te kiezen. Maar het is qua ontwikkeling wel heel matig ja, ook bij renners waar je wel een stap van verwachtquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef TheArt het volgende:
Even buiten Jakobsen en ik weet dat de selectie dit jaar complete bagger is, maar er is ook letterlijk niemand in die ploeg die ook maar enige progressie maakt hè. Iedereen staat stil in de ontwikkeling of gaat zelfs slechter rijden. Vroeger waren ze nog wel goed in jonge renners richting de wereldtop brengen, maar daar is nu ook helemaal niets meer van over.
Fritsie is wel lekker bezigquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daarbij speelt ook wel mee dat de goede jonge renners niet meer voor de ploeg kiezen en je dus automatisch de mindere talenten over houdt om uit te kiezen, maar het is qua ontwikkeling wel heel matig ja, ook bij renners waar je wel een stap van verwacht
Hoole zei een tijdje terug al dat bij de ploeg Seixas en Kooij samen ook een goede optie isquote:
De middelmatige veldrijder Guus van den Eijnden blijkt niet echt een klimmer te zijn en zakt er toch volledig door vandaag.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat mag je wel stellen. Daarnaast valt ook te noteren dat de middelmatige veldrijder Guus van den Eijnden al het hele jaar mooie uitslagen op de weg laat zien. Goed voor het vlaggetje.
De zoon van Snuffel is ook een fenomeen aan het worden. Kopen die gozer!quote:Op zondag 31 mei 2026 16:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De middelmatige veldrijder Guus van den Eijnden blijkt niet echt een klimmer te zijn en zakt er toch volledig door vandaag.
We noteren wel een eerste teken van leven van Oxenberg en nieuwe bevestiging van het fenomeen van Kerckhove. En Zomermaand doet het ook niet onaardig voor het vlaggetje.
Als je bij de totale prutsers van Picnic al top-10 kan rijden in Rwanda ben je een ongekend fenomeen ja.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De zoon van Snuffel is ook een fenomeen aan het worden. Kopen die gozer!
Ook niet echt heel veilig om dat te doen hequote:Op maandag 1 juni 2026 13:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vandaag begint ook de Tour de Wallonie.
Een koers die in het verleden midden/eind juli werd verreden.
Vanaf dit jaar (net als veel Belgische koersen) in mei/juni.
Opmerkelijk: op de site van de organisatie stond pas afgelopen woensdag het parcours online.
De etappe met Finish in Eupen vind op vrijdag 5 juni plaats.
Toen ik vorige week vrijdag (22 mei) in Eupen was, hongen er al de pijlborden.
Meteen een souvenir meegenomen![]()
[ afbeelding ]
Benieuwd hoeveel borden er deze week nog hangen.
Lekker asociaal.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vandaag begint ook de Tour de Wallonie.
Een koers die in het verleden midden/eind juli werd verreden.
Vanaf dit jaar (net als veel Belgische koersen) in mei/juni.
Opmerkelijk: op de site van de organisatie stond pas afgelopen woensdag het parcours online.
De etappe met Finish in Eupen vind op vrijdag 5 juni plaats.
Toen ik vorige week vrijdag (22 mei) in Eupen was, hongen er al de pijlborden.
Meteen een souvenir meegenomen![]()
[ afbeelding ]
Benieuwd hoeveel borden er deze week nog hangen.
Stukje diefstal.quote:
Er waren op dat punt 4!!! pijlborden.quote:
Terwijl hij ingesloten leek te zitten.quote:
Jatten blijft asociaal, wat voor irrelevante lulsmoesjes je ook bedenkt.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Er waren op dat punt 4!!! pijlborden.
Daarbij worden de routeborden voor de wedstrijd ook nog eens gecontroleerd.
Ik zal je de foto van de verzameling in de garage maar besparen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |