Hij moet nog stuk meer zijn best doen om in de buurt van Jan Christen of Marc Soler te komenquote:Op maandag 25 mei 2026 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Svrcek wel met stip gestegen op mijn lijst van dommekrachten.
Duurt waarschijnlijk alleen weer een half jaar voor hij weer in beeld rijdt. Tegen die tijd ben ik deze koers vast weer vergeten.
Journalist dacht: ik doe even leuk, maar toen antwoordde hij in beter Nederlands dan de meeste Belgen sprekenquote:Op maandag 25 mei 2026 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zijn Nederlands is wel goed zeg.
Marc Soler had in de Vuelta ten minste nog een 'au, alles doet zeer, ik kan echt niet meer'-act.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij moet nog stuk meer zijn best doen om in de buurt van Jan Christen of Marc Soler te komen
quote:Op maandag 25 mei 2026 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Marc Soler had in de Vuelta ten minste nog een 'au, alles doet zeer, ik kan echt niet meer'-act.
Miguel, de zoon van Pedro!quote:Op maandag 25 mei 2026 20:20 schreef Chiappucci het volgende:
Ik viel er de laatste 5 km in en vroeg me de hele tijd al af wie nou dat jonge Spaanse talent Delgado was
Zijn piek zal in dit geval duren totdat een Doug, een Cancellara of een Copeland er met open ogen in trapt.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Svrcek wel met stip gestegen op mijn lijst van dommekrachten.
Duurt waarschijnlijk alleen weer een half jaar voor hij weer in beeld rijdt. Tegen die tijd ben ik deze koers vast weer vergeten.
Dat mag je wel stellen. Daarnaast valt ook te noteren dat de middelmatige veldrijder Guus van den Eijnden al het hele jaar mooie uitslagen op de weg laat zien. Goed voor het vlaggetje.quote:
Ik mis de input van Koffieplanter om helemaal de bandwagon aan te slingeren als Vlaming. Ik dacht dat hij vooral een tijdrijder was maar kan blijkbaar meer dan dat? Zo kan ik ook Jarno Widar overslaan, die wellicht een poor man's UIjtebroeks zal blijken te zijn.quote:
Zit wel beetje hoogteverschil in proloog. Durf niet mijn geld erop te zetten dat hij finishtquote:
Hij is binnen!quote:Op donderdag 28 mei 2026 16:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Zit wel beetje hoogteverschil in proloog. Durf niet mijn geld erop te zetten dat hij finisht
Dat profiel op de startpagina van PCSquote:Op donderdag 28 mei 2026 18:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij is binnen!
Wel heel ruim laatste voorlopig.
De Colnago, want Julius Johansen gaat nog even onder de tijd van Soderqvist, die al vijf seconden sneller was dan de rest, door.quote:
Prologen tellen niet echt imho.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Julius Johansen een topper maken is misschien nog wel de grootste misdaad van UAE.
Ik daag ze uit om Price Pejtersen te halen, die wordt dan wereldkampioen tijdrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |