Kon chat GTP niks vinden?quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:54 schreef Mikeytt het volgende:
Door de extreme hitte geen kooktips geplaatst... morgen zal ik weer beginnen, wss in de avond.
@Mikeytt ik heb honger en de supermarkt gaat bijna dicht..quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:54 schreef Mikeytt het volgende:
Door de extreme hitte geen kooktips geplaatst... morgen zal ik weer beginnen, wss in de avond.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:30 schreef golfer het volgende:
Er staat een streep door de naam van Mickeytt.
Wat moet ik nou etenquote:
In italie komen ze altijd in ruim water. Dit is flauwekul waar Jamie Oliver ooit mee gekomen is denk ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Italianen doen niet aan pasta molto al dente koken nee?
En 1 liter per portie is gangbaar in Italië.
Waarom prefab meuk? Zelf maken is hartstikke simpel, zo gedaan en een stuk lekkerder.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 05:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mike Eye TT hoe denk jij over het zelf toevoegen van knoflook aan prefab tzatziki? Het is makkelijk en ook erg lekker. Hoor graag jouw feedback, groetjes!
SPOILER: TzatzikiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Common sense is not so common" --Voltaire
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 08:00 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Waarom prefab meuk? Zelf maken is hartstikke simpel, zo gedaan en een stuk lekkerder.Ja dat zeggen ze van alles, maar ik heb daar helemaal geen tijd voor. Kostbare bedligtijd is me meer waard.SPOILER: TzatzikiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
Is 5 minuten werkquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 08:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ja dat zeggen ze van alles, maar ik heb daar helemaal geen tijd voor. Kostbare bedligtijd is me meer waard.
Bij de chef thuis:quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 08:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze van alles, maar ik heb daar helemaal geen tijd voor. Kostbare bedligtijd is me meer waard.
quote:Op maandag 24 augustus 2026 19:49 schreef Mikeytt het volgende:
Heb geen zin om te dineren, dus heb vandaag gewoon kwark met wat nootjes.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 08:00 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Waarom prefab meuk? Zelf maken is hartstikke simpel, zo gedaan en een stuk lekkerder.1 Teen? LOLSPOILER: TzatzikiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minimaal, maar niet iedereen is gek op zoveel knoflookquote:
Ik gebruik het ook als broodbeleg.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 10:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is een frisse yoghurt/komkommersaus inderdaad.
Het is geen shoarmasaus.
Huh, heb he een link?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:46 schreef Näsenbar het volgende:
@:mikeytt ben jij ook fan van de nieuwe Hamsterchef producten? Zoja wat is jouw favoriet?
Ahh, kende ik nog niet. Is dit niet gewoon een AH scam om dezelfde producten met een hamsterfoto te verkopen en daar extra geld voor te vragen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:50 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/acties/hamsterchef
Nee want sommige producten zijn aangepast zoals de volkoren pizza. En ze hebben nieuwe verspakketten zoals groene buisjes en lava buisjes (is echt een @Mikeytt receptquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ahh, kende ik nog niet. Is dit niet gewoon een AH scam om dezelfde producten met een hamsterfoto te verkopen en daar extra geld voor te vragen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |