Oh heerlijk zeg!quote:Op maandag 24 augustus 2026 19:25 schreef Kanaroe het volgende:
Hier vanavond succotash (met o.a. verse mais, flespompoen, salie en limabonen) en varkenshaas in spek (met mosterd-tijm-knoflook-bruine suikermarinade)
[ link | afbeelding ]
Ken ik helemaal niet succotash, maar lijkt me lekkerquote:Op maandag 24 augustus 2026 19:25 schreef Kanaroe het volgende:
Hier vanavond succotash (met o.a. verse mais, flespompoen, salie en limabonen) en varkenshaas in spek (met mosterd-tijm-knoflook-bruine suikermarinade)
[ link | afbeelding ]
Het komt oorspronkelijk van inheemse Amerikanen (voorheen indianen)quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 07:39 schreef Magica het volgende:
[..]
Ken ik helemaal niet succotash, maar lijkt me lekker
SPOILER: Recept rendangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Common sense is not so common" --Voltaire
Stukkies kreeft op mijn bord erbij gelegd voor het totaalplaatje. En weer teruggegevenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 14:31 schreef golfer het volgende:
In het kader van de vriezer wat opruimen maak ik vanavond voor B. ravioli's Oudwijker fiore kaas van Pacenti met daarbij gebakken reuzengarnalen en voor mijzelf maak ik spaghetti met gegrilde kreeftenstaarten met kruidenboter. Voor ons allebei daarbij een beurre blanc met wat salie en een komkommersalade met een 'Oosterse' vinaigrette.
Nooit meer eten? Dat lijkt mij niet verstandigquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lekker ei met ui en champignons. Natuurlijk een aantal tenen knoflook![]()
Broodje erbij
Hoef nooit meer te eten
[ afbeelding ]
Naja misschien valt morgen onder nooitquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:39 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Nooit meer eten? Dat lijkt mij niet verstandig![]()
Ziet er heerlijk uit trouwens
Ah, zo! Jij zat vol, ik snappemquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja misschien valt morgen onder nooit
Was het ook zeker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |