Laat gaan. Zijn van die mensen die bij een kringverjaardag luidkeels oreren dat ze echt niet snappen waarom men zoveel betaald voor Apple producten. Laat 'm maar mooi tikken op een Motorola of Lenova.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Meh, ¤ 79.999.999,99 zou ik hem ook voor laten gaan.
daarna wens ik hem een mooie transferquote:Op zondag 17 mei 2026 12:19 schreef Hetekip het volgende:
Hoop dat Anton Gaaei mentaal goed erin blijft. Zou leuk zijn als hij nog eens een goal scoorde. Die laatste was wereldklasse.
Als Anton Gaaei weg gaat, is dat ook het einde van Ajax. Wat heb je over dan? Rosaquote:
bij mij op werk zijn er ook een aantal die enorm hard werken. Kunnen er alleen geen klote van dus die contracten ga ik niet verlengen.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:42 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Als Anton Gaaei weg gaat, is dat ook het einde van Ajax. Wat heb je over dan? Rosadie kan helemaal niks.
Er is geen enkele voetballer binnen Ajax die zo hard werkt als Gaaei.
Ben jij manager of zo? Als iemand hard werkt, moet jij je juist helpen zodat ze zich kunnen ontpoppen. Waarom harde werkers de laan uitsturen wanneer je dan iemand krijgt die het wel kan, maar de kantjes er van af loopt.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
bij mij op werk zijn er ook een aantal die enorm hard werken. Kunnen er alleen geen klote van dus die contracten ga ik niet verlengen.
Leuk dar gaaie hard werkt, maar als je hier toch afscheid van kan nemen is dat dikke prima.
Stop maar verder met je act.
Op naar Volendamquote:Op zondag 17 mei 2026 13:17 schreef BobW het volgende:
Opstelling: Paes; Gaaei, Itakura, Baas, Rosa; Mokio, Steur, Klaassen; Berghuis, Weghorst, Godts
Deef (33), Steef (34) en Wout (33)
Geen Dolbergquote:Op zondag 17 mei 2026 13:17 schreef BobW het volgende:
Opstelling: Paes; Gaaei, Itakura, Baas, Rosa; Mokio, Steur, Klaassen; Berghuis, Weghorst, Godts
Dat heb ik al sinds augustus niet.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:14 schreef Black-Death het volgende:
Totaal geen vertrouwen in vandaag.
Op naar de play-offs
Als je niet beter zou weten, had dit ook zomaar de opstelling kunnen zijn van een club als Go Ahead Eagles.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:17 schreef BobW het volgende:
Zie het positief: ofwel je haalt vandaag Europees voetbal, ofwel je krijgt bonuswedstrijden.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je niet beter zou weten, had dit ook zomaar de opstelling kunnen zijn van een club als Go Ahead Eagles.
Vijf jaar geleden:
Onana, Mazraoui, Blind, Timber,Tagliafico, Álvarez, Van de Beek, Ziyech, Tadic, Haller, Antony
Het kan verkeren
Nog een potje oogaids. Hopelijk een wonder maar dat zal wel nietquote:Op zondag 17 mei 2026 14:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zie het positief: ofwel je haalt vandaag Europees voetbal, ofwel je krijgt bonuswedstrijden.
Manana manana.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:08 schreef Wotte het volgende:
Gelukkig zien we wel de urgentie op het veld om daar met 3/4-0 winnen.
We moeten ons maar preventief terugtrekken.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:23 schreef Tjacka het volgende:
Dit gaat niets worden natuurlijk en de plee offs winnen we ook niet
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 17 mei 2026 15:48 schreef BobW het volgende:
Europees voetbal voor het grijpen, maar ja
Je merkt er niks aan als je Ajax ziet
quote:
Voldoende voor wat?quote:Op zondag 17 mei 2026 16:08 schreef Parafernalia het volgende:
Een overwinning is voldoende voor Ajax, aldus Toine
Gaat de komende jaren niet gebeuren.. Ajax is extreem verrot. Gaat nog jaren duren.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Jordi wil volgend seizoen kampioen worden
GENOT
Misschien denkt hij dat de play offs promotie degradatie betreft?quote:Op zondag 17 mei 2026 16:25 schreef PowerLoungen het volgende:
GENOT
zeker! Gaan we alleen niet halen.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:26 schreef bbuddybb het volgende:
Kop op jongons. De Conference League is ook een leuke competitie.
Jordi is voor de kerst alweer weg joh.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:25 schreef PowerLoungen het volgende:
GENOT
Dat gaan ze nooit halenquote:Op zondag 17 mei 2026 16:26 schreef bbuddybb het volgende:
Moet je wel wedstrijden gaan winnen…quote:Op zondag 17 mei 2026 16:26 schreef bbuddybb het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2026 16:25 schreef PowerLoungen het volgende:
GENOT
maar dat halen we nooitquote:Op zondag 17 mei 2026 16:32 schreef HMFuckyouall het volgende:
Overigens jaloers als jullie de CEL halen, geweldige competitie.
Ik zou graag CL geld met CEL Europese tripjes willen.
Tot zover.
Dat zou wel de ultieme vernedering zijn, maar heb liever dat jullie CEL halen eigenlijkquote:Op zondag 17 mei 2026 16:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar dat halen we nooit
Ajax gaat er tegen elke gelijkwaardige over betere tegenstander af dit seizoen
Mokio en Gaaeiquote:
Haha doe normaalquote:Op zondag 17 mei 2026 16:39 schreef Karzai het volgende:
totale vernedering en compleet kut seizoen, kan wel huilen we zijn onze roots verlorenb
Dat gaat niet gebeuren zeker niet in Volendamquote:Op zondag 17 mei 2026 16:36 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat zou wel de ultieme vernedering zijn, maar heb liever dat jullie CEL halen eigenlijk
Ik denk dat je beter een paar duizend fanatieke neuzen aan de lijn (dubbele betekenis hueheueueue) kan hebben zitten die sfeer maken, dan een halflege aRENa die sowieso compleet sfeerloos is.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren zeker niet in Volendam
Welke speler is dan goed genoeg?quote:Op zondag 17 mei 2026 16:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ajax snakt al sinds september/oktober naar het einde van het seizoen. Wat Ajax nu als eerste nodig heeft is dat iedereen op vakantie gaat en de helft niet meer terug komt en de andere helft fris met een nieuwe capabele trainer aan de slag gaat. Maar nee, de martelgang moet nog even door![]()
Ik ben benieuwd hoe ze het met de verkoop gaan doenquote:Op zondag 17 mei 2026 16:41 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter een paar duizend fanatieke neuzen aan de lijn (dubbele betekenis hueheueueue) kan hebben zitten die sfeer maken, dan een halflege aRENa die sowieso compleet sfeerloos is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |