Gaat de komende jaren niet gebeuren.. Ajax is extreem verrot. Gaat nog jaren duren.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Jordi wil volgend seizoen kampioen worden
GENOT
Misschien denkt hij dat de play offs promotie degradatie betreft?quote:Op zondag 17 mei 2026 16:25 schreef PowerLoungen het volgende:
GENOT
zeker! Gaan we alleen niet halen.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:26 schreef bbuddybb het volgende:
Kop op jongons. De Conference League is ook een leuke competitie.
Jordi is voor de kerst alweer weg joh.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:25 schreef PowerLoungen het volgende:
GENOT
Dat gaan ze nooit halenquote:Op zondag 17 mei 2026 16:26 schreef bbuddybb het volgende:
Moet je wel wedstrijden gaan winnen…quote:Op zondag 17 mei 2026 16:26 schreef bbuddybb het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2026 16:25 schreef PowerLoungen het volgende:
GENOT
maar dat halen we nooitquote:Op zondag 17 mei 2026 16:32 schreef HMFuckyouall het volgende:
Overigens jaloers als jullie de CEL halen, geweldige competitie.
Ik zou graag CL geld met CEL Europese tripjes willen.
Tot zover.
Dat zou wel de ultieme vernedering zijn, maar heb liever dat jullie CEL halen eigenlijkquote:Op zondag 17 mei 2026 16:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar dat halen we nooit
Ajax gaat er tegen elke gelijkwaardige over betere tegenstander af dit seizoen
Mokio en Gaaeiquote:
Haha doe normaalquote:Op zondag 17 mei 2026 16:39 schreef Karzai het volgende:
totale vernedering en compleet kut seizoen, kan wel huilen we zijn onze roots verlorenb
Dat gaat niet gebeuren zeker niet in Volendamquote:Op zondag 17 mei 2026 16:36 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat zou wel de ultieme vernedering zijn, maar heb liever dat jullie CEL halen eigenlijk
Ik denk dat je beter een paar duizend fanatieke neuzen aan de lijn (dubbele betekenis hueheueueue) kan hebben zitten die sfeer maken, dan een halflege aRENa die sowieso compleet sfeerloos is.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren zeker niet in Volendam
Welke speler is dan goed genoeg?quote:Op zondag 17 mei 2026 16:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ajax snakt al sinds september/oktober naar het einde van het seizoen. Wat Ajax nu als eerste nodig heeft is dat iedereen op vakantie gaat en de helft niet meer terug komt en de andere helft fris met een nieuwe capabele trainer aan de slag gaat. Maar nee, de martelgang moet nog even door![]()
Ik ben benieuwd hoe ze het met de verkoop gaan doenquote:Op zondag 17 mei 2026 16:41 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter een paar duizend fanatieke neuzen aan de lijn (dubbele betekenis hueheueueue) kan hebben zitten die sfeer maken, dan een halflege aRENa die sowieso compleet sfeerloos is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |