Alsof Garcia er iets aan kan doen?quote:Op zondag 17 mei 2026 16:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Garcia kan er ook geen kut van. Maar haal vooral nog meer mensen uit Spanje binnen.
Heerenveen is ver uit de mindere van de komende tegenstanders. De laatste 10 minuten was geen voetballen meer maar over 80 minuten was heerenveen de betere. Dit komt niet goedquote:Op zondag 17 mei 2026 16:42 schreef Shreyas het volgende:
PSV heeft er alles aan gedaan om Ajax te helpen de play-offs te voorkomen. Maar één goal maken tegen een zeer matig Heerenveen zat er zelfs niet in. Diep triest.
En daarmee mag je ook nog niet klagen eigenlijkquote:Op zondag 17 mei 2026 16:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
het hoogste budget van de eredivisie en 5e eindigen
Zo is dat!quote:
Als je nu ga zitten janken ben je 6 maanden te laat, domme debielquote:Op zondag 17 mei 2026 16:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Maar lieve HMF. Feyenoord is helemaal geen kampioen geworden! Dus dit is een wat gekke take!!quote:Op zondag 17 mei 2026 16:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zo is dat!
Ik zal het je sterker vertellen
Ajax had maar 15 keer één doelpunt meer moeten maken en dan waren ze met overmacht kampioen geworden
Als je Ueda koopt voor 30 miljoen dan koop je gegarandeerd een kampioenschap
@:Dombohetolifantje1 is het met me eens.
De vraag is of je moet willen dát het goed komt. Het zou Ajax goed doen om volgend seizoen niet Europees te spelen. Die Conference League boeit niemand en het levert financieel weinig op.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heerenveen is ver uit de mindere van de komende tegenstanders. De laatste 10 minuten was geen voetballen meer maar over 80 minuten was heerenveen de betere. Dit komt niet goed
deze snap ik nietquote:Op zondag 17 mei 2026 16:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als je nu ga zitten janken ben je 6 maanden te laat, domme debiel
Dit zag iedereen aankomen
Doet je iemand eens een handreiking, is ie nog steeds gruwelijk kwaadquote:Op zondag 17 mei 2026 16:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar lieve HMF. Feyenoord is helemaal geen kampioen geworden! Dus dit is een wat gekke take!!
Of je bent cynisch, dat is moeilijk te herkennen hoor tegenwoordig!
Dit is juist hoopgevend, want dat betekent dat clubs met minder budget hoger zijn geëindigd.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
altijd doen.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet mijn seizoenskaart nog verlengen
Ik begrijp het lieverd. Als je aan het begin van het seizoen roept dat Ueda drie keer kut is en hij niet meer gaat maken dan 15 goals, je dat aantal al heel snel moet bijstellen, en hij nu lachend topscorer is.quote:
Waren het de GGZ-opmerkingen die pijn deden? Sorry in dat geval.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik begrijp het lieverd. Als je aan het begin van het seizoen roept dat Ueda drie keer kut is en hij niet meer gaat maken dan 15 goals, je dat aantal al heel snel moet bijstellen, en hij nu lachend topscorer is.
Dan mag je best even kwaad zijn hoor.
"20+"quote:Op zondag 17 mei 2026 16:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik begrijp het lieverd. Als je aan het begin van het seizoen roept dat Ueda drie keer kut is en hij niet meer gaat maken dan 15 goals, je dat aantal al heel snel moet bijstellen, en hij nu lachend topscorer is.
Dan mag je best even kwaad zijn hoor.
Inderdaad. Ajax moet intern de grote schoonmaak houden, maar graag ook even de bezem door die sneue F-side en andere ultra-kneuzen.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:46 schreef Tjacka het volgende:
Maja wel mooi een auto in brand gezet van een vader met een kind
Toch wel een mooie dag dus voor de harde kern
Nee hoor!quote:Op zondag 17 mei 2026 16:49 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Waren het de GGZ opmerkingen die pijn deden? Sorry in dat geval.
Weinig, maar ze kunnen niet allemaal tegelijk weg en sommigen zijn erger dan anderen. Met Godts, Mokio, Baas, Itakura, Bounida, Steur, Rosa, Gloukh, Dolberg kun je nog wel iets.quote:
Ik zou er hier vier soort van voldoende beschouwen denk ik inderdaad.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Weinig, maar ze kunnen niet allemaal tegelijk weg en sommigen zijn erger dan anderen. Met Godts, Mokio, Baas, Itakura, Bounida, Steur, Rosa, Gloukh, Dolberg kun je nog wel iets.
Toch wel grappig dat je dit zo vaak moet benadrukken. Je zou bijna denken dat je er stiekem toch wel heel erg van baaltquote:Op zondag 17 mei 2026 16:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
Enig voordeel is dat echt niemand zich echt druk kan maken om die lui.
Ajax heeft een enorme gok genomen met Heitinga en dat wist iedereen. Die gok pakte volledig verkeerd uit, daarna was het puinruimen en dat gaat natuurlijk niet met iemand als Grim, die in niets een trainer is.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eerst het debacle 2 jaar terug met Steijn/Maduro/Van 't Schip en dan nu komen aanzetten met Heitinga/Grim/vage Spanjool.
Los van dat de selectie ook totaal niet in balans is. Wat een drama.
Beter Karzai er uit trappenquote:Op zondag 17 mei 2026 16:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Aangezien de clubs in de provincie het veel beter doen, zou je misschien juist beter de mensen 'met Ajax DNA' er uit kunnen trappen?
Die doen het net zo slecht bedoel jequote:Op zondag 17 mei 2026 16:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Aangezien de clubs in de provincie het veel beter doen, zou je misschien juist beter de mensen 'met Ajax DNA' er uit kunnen trappen?
Dat is nog maar de vraag natuurlijk, Ajax had 200 miljoen euro voor Mislintat kwam en iedereen dacht dat Ajax wel een aantal jaar op rij kampioen zou worden. Dat gebeurde niet.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik zou er hier vier soort van voldoende beschouwen denk ik inderdaad.
Pijnlijk wel. Denk dat de neerwaartse spiraal niet snel doorbroken gaat worden.
Moeten maar wennen aan nog een paar jaar PSV kampioen.
Enig voordeel is dat echt niemand zich echt druk kan maken om die lui.
Nou, nee.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag natuurlijk, Ajax had 200 miljoen euro voor Mislintat kwam en iedereen dacht dat Ajax wel een aantal jaar op rij kampioen zou worden. Dat gebeurde niet.
Behalve dat dat dus niet gebeurde.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:57 schreef Shreyas het volgende:
En zoals we vorig seizoen hebben gezien, zelfs met de absolute topselectie kun je het kampioenschap nog mislopen, zoals PSV vorig jaar bijna overkwam.
Ik heb echt dikke schijt aan Ajax DNA.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:56 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Die doen het net zo slecht bedoel je
Verder hoop ik vooral dat jullie op zoek blijven gaan naar dat mythische ajax DNA
Een legere en betekenislozere term is er namelijk niet.
Dat las ik in je post terug ja.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb echt dikke schijt aan Ajax DNA.
naja we staan we altijd open voor nieuwe talenten en er zijn ook meer mogelijkheden in een wat grotere stadquote:Op zondag 17 mei 2026 16:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gebruik anders wat interpunctie.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
naja we staan we altijd open voor nieuwe talenten en er zijn ook meer mogelijkheden in een wat grotere stad
maar wat er dit met ajax de afgelopen jaren gebeurd is geheel fout we hebben zoveel talent in deze stad we kunnen de beste van de wereld verslaan.
Dit gaat echt niet langer dan 1 wedstrijd duren.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:04 schreef raptorix het volgende:
Ik zie Ajax ook helemaal geen Playoffs winnen volgens mij hebben er best wat spelers helemaal geen zin in, niet in de playoffs en ook niet in een lagere Europa League, verwacht sowieso een uittocht aan spelers die wegwillen, op zich maar goed ook wat sommige betreft.
Je ziet het ook aan de energie in het veld, totaal geen passie ik denk dat die Trainer zich ook vergist heeft in hoe ze willen strijden voor hem, 0.0 denk ook niet dat hij zelf wil verlengen.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit gaat echt niet langer dan 1 wedstrijd duren.
Ja altijd weer terugvallen op oude paarden en dan surprisedpicachu dat hij toch wel erg oud is om wat bij te dragen.quote:
Strijden, dat is ook zo'n dooddoener, het gaat erom hoe je het neerzet en daar resultaat mee boekt, dan kan je weer een stapje maken en dat is hem niet gelukt, blijven puzzelen tot het einde.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je ziet het ook aan de energie in het veld, totaal geen passie ik denk dat die Trainer zich ook vergist heeft in hoe ze willen strijden voor hem, 0.0 denk ook niet dat hij zelf wil verlengen.
Dat is ook wel het grote verschil met vorig seizoen. Toen we wel een trainer en een Henderson hadden die anderen wist te motiveren.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je ziet het ook aan de energie in het veld, totaal geen passie ik denk dat die Trainer zich ook vergist heeft in hoe ze willen strijden voor hem, 0.0 denk ook niet dat hij zelf wil verlengen.
Toen wist iedereen ook wat hij moest doen, groot verschil met dit seizoen.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:23 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dat is ook wel het grote verschil met vorig seizoen. Toen we wel een trainer en een Henderson hadden die anderen wist te motiveren.
Vandaag mis je ook bij zeker 7 van de 11 totale urgentie en enige passie.
Ook waar, al leek dat onder Grim en Garcia wel even beter te gaan..quote:Op zondag 17 mei 2026 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen wist iedereen ook wat hij moest doen, groot verschil met dit seizoen.
Nee het is een dooddoener als een trainer roept dat er strijd gelevert moet worden, strijden betekent ook niet zozeer als een kip zonder kop erin beuken maar goed het plan van de trainer volgen, ik vind Telstar de ultieme ploeg die altijd strijd levert, het gaat niet altijd goed, maar je zie het ook aan de ploeg, als iemand een fout maakt schelden ze hem niet de huid vol maar gelijk: Hey kan gebeuren. Maar goed je ziet ook dat clubs als Telstar hier goed op selecteren, niet altijd de beste spelers, maar allemaal wel redelijk beschaafde lui die dat snappen.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Strijden, dat is ook zo'n dooddoener, het gaat erom hoe je het neerzet en daar resultaat mee boekt, dan kan je weer een stapje maken en dat is hem niet gelukt, blijven puzzelen tot het einde.
Dit Ajax verdient het ook om nog een keer 90 minuten af te gaan in een entourage die daar bij past.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |