abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220797656
DE HUIDIGE SITUATIE

Donderdag 05/03/2026 is mijn moeder overleden via euthanasie. Twee keer hard gevallen en dat was teveel voor haar.

Vorig jaar is er ook een vriendin van me overleden
Met andere woorden, een rottig jaar gehad.

Heb op dit moment weer een kleine ruzie met een oude eetstoornis, wat niet vreemd is. Aan de ene kant ben ik het helemaal zat, maar ik durf niet anders. Gelukkig krijg ik er goede hulp bij


Samenvatting van mijn hoofd

Dit topic is geopend in een enorme crisis. Echter ben ik dit topic blijven houden om van me af te schrijven. Ik heb schizofrenie, rapid cycling bipolair, ptss en een eetstoornis die soms te kop opsteekt.

De vriendin uit de oorspronkelijke OP is helaas overleden. Dit ligt heel zwaar op mijn hart

Mijn moeder haar ziekteverloop was grillig en ze is nu overleden


Oude OP in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven. [/warning]
pi_220797670
Goedemorgen iedereen

Hopelijk allemaal lekker geslapen

Gisteren vroeg naar bed gegaan en vandaag vroeg op. Werd gemakkelijk wakker voor de verandering en voel me niet moe

Straks naar de psych en dan stop ik even bij de Lidl
Ook even voorbereiden op dit weekend (reis opschrijven, tas inpakken, tablet opladen etc). Vast al duizend keer hier vermeld: maar naar Scheveningen naar het Harry Potter-toneelstuk O+ Echt een te groot, te lief, te fijn cadeau voor mijn verjaardag van een vriendin

maar eerst de psych, dan de voorbereiding en dan huishouden en dan hobby :Y
Voel me goed nu. Eens zien of dat na de psych nog zo is ;)
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 15 mei 2026 @ 06:36:57 #3
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220797681
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 06:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen iedereen

Hopelijk allemaal lekker geslapen

Gisteren vroeg naar bed gegaan en vandaag vroeg op. Werd gemakkelijk wakker voor de verandering en voel me niet moe.

[...]
Voel me goed nu. Eens zien of dat na de psych nog zo is ;)
Goedemorgen. Ik heb best goed geslapen nadat het lawaai in de hotelkamer naast de mijne stopte. En dat was best laat.
Maar goed, ik wandel vandaag weer verder, etappe 7 van 9.

Fijn dat je je zo goed voelt! Hou dat zo. Veel succes met inpakken en alvast veel plezier dit weekend.
pi_220797688
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 06:36 schreef qltel het volgende:

[..]
Goedemorgen. Ik heb best goed geslapen nadat het lawaai in de hotelkamer naast de mijne stopte. En dat was best laat.
Maar goed, ik wandel vandaag weer verder, etappe 7 van 9.

Fijn dat je je zo goed voelt! Hou dat zo. Veel succes met inpakken en alvast veel plezier dit weekend.
Wel genoeg geslapen?
Veel succes met je wandeling vandaag O+ Hopelijk beter weer dan in Grunn
En ik doe mijn best, komt vast wel goed :) Alleen misschien kom ik wat verward terug uit therapie

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 06:37 schreef kree het volgende:
owh dart is leuk toch? ff een leuk ding waar je je allemaal niet zoveel zorgen over hoeft te maken denk?

Veek olezier, ik ga ook volgende week op vakantie met mijn ma en zus stukje verder wel. maar ook dat is weer beetje van omdat we het allemaal leuk vinden en ook hopelijk beetje band aanhaalt,

had dat btw 4 jaar terug niet gedrukt maarja. uiteindelijk trekken banden bij enzo en denk kan, maar ander topic in trv he. voor jou wens je al het beste en geniet ervan vooral. ff zonder zorgen.
Dat is zeker leuk *O*
Jij ook veel plezier met de familie en dat het vruchtbaar mag zijn O+
Dank je wel :*
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 07:04:13 #5
388664 crew  Dotteke
pi_220797753
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 06:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen iedereen

Hopelijk allemaal lekker geslapen

Gisteren vroeg naar bed gegaan en vandaag vroeg op. Werd gemakkelijk wakker voor de verandering en voel me niet moe

Straks naar de psych en dan stop ik even bij de Lidl
Ook even voorbereiden op dit weekend (reis opschrijven, tas inpakken, tablet opladen etc). Vast al duizend keer hier vermeld: maar naar Scheveningen naar het Harry Potter-toneelstuk O+ Echt een te groot, te lief, te fijn cadeau voor mijn verjaardag van een vriendin

maar eerst de psych, dan de voorbereiding en dan huishouden en dan hobby :Y
Voel me goed nu. Eens zien of dat na de psych nog zo is ;)
Morguh Child, fijn dat je niet moe opgestaan bent. Maakt het begin van de dag ook wat fijner.
Wat een leuk cadeau zeg, je gaat er vast en zeker heerlijk van genieten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220797758
Goedemooooorgen Child. Net als velen hier wens ik je een heel enorm fijn weekend toe. :Y
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 15 mei 2026 @ 07:19:29 #7
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220797802
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 06:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wel genoeg geslapen?
Veel succes met je wandeling vandaag O+ Hopelijk beter weer dan in Grunn
Beetje kort helaas, maar dat ben ik wel gewend..

En we schijnen regen te krijgen vandaag. Maar ik loop toch vaak onder de bomen en het schijnt ook wel mee te vallen. En daarbij, ook regen is een stukje beleving.. :+ Later lach ik erom.
pi_220797828
Ik denk (hopelijk) dat we allemaal wel eens om ons zelf lachen hier en om de duizend Sorry s van Child :)
pi_220797831
Goedemorgen Child :* fijn weekend en veel plezier bij Harry Potter O+
Fake it till you make it...
pi_220797837
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 06:47 schreef kree het volgende:

[..]
ijk weet niet wat en hoe ik kan zeggen he, want kan me onwijs voorstellen dat het voor jou op het moment best lastig is?

nhmms ik had het er lastig mee iig toen ik soort van iets had en duurde jaren, dus neem je niet kwalijk iets nu.

`maar de impact komt helaas pas later wss. enne daar moet je mee om kunnen gaan ook wel.

het helpt om plan en uitkijk te maken naar andere wel. maarre ben er net zo slecht in als jij wss. ik leerde dit ook pas over jaren.

sterkte wil ik wel zeggen ff nog Child. :*
Dank je wel Kree O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh Child, fijn dat je niet moe opgestaan bent. Maakt het begin van de dag ook wat fijner.
Wat een leuk cadeau zeg, je gaat er vast en zeker heerlijk van genieten.
Ja, dat is echt lang geleden. Nu een bakkie koffie omdat ik er zin in heb, niet omdat het nodig is :)

En ja! Een top cadeau. Voel me wel bezwaard, want het is echt mega duur en dat kan ik nooit terug doen. Alleen met haar verjaardag en Sinterklaas ga ik een poging doen ;)
Volgens haar ben ik haar excuus om voor haarzelf te gaan :) *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:07 schreef Iceage het volgende:
Goedemooooorgen Child. Net als velen hier wens ik je een heel enorm fijn weekend toe. :Y
Jij en jullie ook O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:19 schreef qltel het volgende:

[..]
Beetje kort helaas, maar dat ben ik wel gewend..

En we schijnen regen te krijgen vandaag. Maar ik loop toch vaak onder de bomen en het schijnt ook wel mee te vallen. En daarbij, ook regen is een stukje beleving.. :+ Later lach ik erom.
Kort is wel jammer. Al wandel je vast de vermoeidheid eruit
Bomen en regen is een goede combi. Het geluid van de regen op de bladeren O+
Komt goed met je joh :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:28 schreef Iceage het volgende:
Ik denk (hopelijk) dat we allemaal wel eens om ons zelf lachen hier en om de duizend Sorry van Child :)
Tuurlijk toch
En ik heb vandaag nog tegen nieand sorry gezegd terwijl ik al anderhalf uur wakker ben O-) Record dus ;)

(grapje)

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:29 schreef Nijna het volgende:
Goedemorgen Child :* fijn weekend en veel plezier bij Harry Potter O+
Dank je wel. Zaterdag bij vriendin logeren en dan zondag samen kijken

Ben best wel een Harry Potter - freak
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 07:36:44 #11
388664 crew  Dotteke
pi_220797848
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je wel Kree O+
[..]
Ja, dat is echt lang geleden. Nu een bakkie koffie omdat ik er zin in heb, niet omdat het nodig is :)

En ja! Een top cadeau. Voel me wel bezwaard, want het is echt mega duur en dat kan ik nooit terug doen. Alleen met haar verjaardag en Sinterklaas ga ik een poging doen ;)
Volgens haar ben ik haar excuus om voor haarzelf te gaan :) *O*
[..]
Jij en jullie ook O+
[..]
Kort is wel jammer. Al wandel je vast de vermoeidheid eruit
Bomen en regen is een goede combi. Het geluid van de regen op de bladeren O+
Komt goed met je joh :*
[..]
Tuurlijk toch
En ik heb vandaag nog tegen nieand sorry gezegd terwijl ik al anderhalf uur wakker ben O-) Record dus ;)

(grapje)
[..]
Dank je wel. Zaterdag bij vriendin logeren en dan zondag samen kijken

Ben best wel een Harry Potter - freak
Het gaat niet om wat iets kost, maar het gebaar en de liefde die je in het cadeau legt
Soms is een gemeende knuffel al meer waard als het duurste cadeau

Voel je niet bezwaard, maar geniet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220797854
juist. en kreeg er al commentaar op wat ik zei, maar ook ik bedoel het natuurlijk goed enzo.
Do what you love, love what you do!
pi_220797855
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het gaat niet om wat iets kost, maar het gebaar en de liefde die je in het cadeau legt
Soms is een gemeende knuffel al meer waard als het duurste cadeau

Voel je niet bezwaard, maar geniet
Wat mooi gezegd. Die bewaar ik.
pi_220797859
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:38 schreef Iceage het volgende:

[..]
Wat mooi gezegd. Die bewaar ik.
dot is altijd wel de wijste denk met dit soort dingen.

Ik ben gewoon lomp. maar wil niet zeggen dat ik alles goed bedoel wel natuurlijk.
en btw wil niet dat dit topic over mij gaat of gaat worden want is voor Child. maar zeg maar stukje van wat ik herken eigenlijk. en uiteraard zal dat voor ieder anders zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door kree op 15-05-2026 07:46:58 ]
Do what you love, love what you do!
pi_220797885
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het gaat niet om wat iets kost, maar het gebaar en de liefde die je in het cadeau legt
Soms is een gemeende knuffel al meer waard als het duurste cadeau

Voel je niet bezwaard, maar geniet
Daar heb je zeker gelijk in :Y O+
Het wordt een top ervaring. Niet alleen het toneelstuk, maar het weekend met die meid an sich.
pi_220797900
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daar heb je zeker gelijk in :Y O+
Het wordt een top ervaring. Niet alleen het toneelstuk, maar het weekend met die meid an sich.
nou iets om naar uit te kijken toch?

nu weet ik het niet helemaal, maar wat ga je doen dan?
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 mei 2026 @ 07:49:15 #17
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220797904
Goedemorgen CotS O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220797907
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daar heb je zeker gelijk in :Y O+
Het wordt een top ervaring. Niet alleen het toneelstuk, maar het weekend met die meid an sich.
Wat fijn . Geniet er super van en als het kan maak fotoos en filmpjes zodat je later kan na genieten van dit komende weekend *O* Edit niet te veel door je lens kijken van je phone of of camera maar neem het goed in je op. Dit is eenmalig (het toneelstuk) voor je denk ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door Iceage op 15-05-2026 17:22:43 ]
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 07:51:07 #19
388664 crew  Dotteke
pi_220797911
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daar heb je zeker gelijk in :Y O+
Het wordt een top ervaring. Niet alleen het toneelstuk, maar het weekend met die meid an sich.
Nou fijn toch heb je iets leuks om naar uit te kijken en genoeg om van te genieten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 15 mei 2026 @ 07:52:09 #20
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220797919
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kort is wel jammer. Al wandel je vast de vermoeidheid eruit
Bomen en regen is een goede combi. Het geluid van de regen op de bladeren O+
Komt goed met je
Ja hoor, komt zeker goed. Nog 3 dagen wandelen en dan is het alweer voorbij. Het is een prachtige tocht, alhoewel de meeste etappes wel zwaar zijn. Maar dat maakt de beleving en voldoening des te groter voor me.

Bedankt en maak er wat van vandaag!
pi_220797920
tis een beetje en hoewel ik weert niet topic van mij.

Maar ook ik heb hoop gedaan enzo muzikaal ook en projecten incl musical terwijl ik verdrietig was. Om dus die shit te vergeten en weet omdat ik dat kon doen wel.

Nu is het allemaal anders voor mij en voor jou, maar het enige ding is je moet niet vergeten, verdriet die je wellicht hebt. en het oplossen met snel heel veel dingen doen?

dat breekt op kan ik je vertellen. en wellicht niet voor jou he en juich het toe dat Jed at doet.
maar wees er wel beetje vanwaar mee.
Do what you love, love what you do!
pi_220797936
ik zeg het wss weer lomp. ,maar oke echt eerlijker kan ik er niet over zijn.
Do what you love, love what you do!
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 08:03:24 #23
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220797976
Veel plezier Cots. Ik wil zelf ook eens keer naar die Harry Potter musical.

Ik lees dat je in Groningen woont. Als je een keer wilt afspreken in het weekend dan kan ik zo de trein pakken, nadat ik zelf beter ben.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 mei 2026 @ 08:09:49 #24
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220798006
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Veel plezier Cots. Ik wil zelf ook eens keer naar die Harry Potter musical.

Ik lees dat je in Groningen woont. Als je een keer wilt afspreken in het weekend dan kan ik zo de trein pakken, nadat ik zelf beter ben.
Wat leuk dit O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220798026
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Veel plezier Cots. Ik wil zelf ook eens keer naar die Harry Potter musical.

Ik lees dat je in Groningen woont. Als je een keer wilt afspreken in het weekend dan kan ik zo de trein pakken, nadat ik zelf beter ben.
Eerst op je gezondheid richten :*
maar verder: Leuk!

En ik laat zondag of maandag of dinsdag of woensdag weten hoe HP is! De kritieken zijn iig goed. En voor het eerst naar Scheveningen. Stik nieuwsgierig inmiddels :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wat leuk dit O+
't Is ook een heel leuk mens *O*
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 mei 2026 @ 08:15:25 #26
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220798039
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Eerst op je gezondheid richten :*
maar verder: Leuk!

En ik laat zondag of maandag of dinsdag of woensdag weten hoe HP is! De kritieken zijn iig goed. En voor het eerst naar Scheveningen. Stik nieuwsgierig inmiddels :Y
[..]
't Is ook een heel leuk mens *O*
Dat is waar O+

En ze gamet :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220798081
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat is waar O+

En ze gamet :@
Dames die gamen zijn super! helemaal als ze Fallout New Vegas of Mass Effect 1 en 2 als female Shepard spelen *O* *O*
pi_220798099
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

En ja! Een top cadeau. Voel me wel bezwaard, want het is echt mega duur en dat kan ik nooit terug doen. Alleen met haar verjaardag en Sinterklaas ga ik een poging doen ;)
Volgens haar ben ik haar excuus om voor haarzelf te gaan :) *O*

Fijn dat je haar "excuus" bent. Je hoeft het niet te compenseren of terug te doen!
Geniet ervan en heb het fijn, ik denk dat dat is wat telt voor haar O+ !
Je mag dit soort dingen aannemen, een oprechte dank je wel is genoeg :*
Fake it till you make it...
pi_220798101
Door jullie krijg ik nu ook zin in gamen :Y
Alleen een heel ander soort spellen (van die cozy games en zo. Van mijn vakantiegeld mag ik een nieuwe game kopen; Hozy).
Misschien een goede manier van ontspannen als ik dadelijk uit de psych kom en daarna Lidl

De psych kennende sloopt ze mijn hoofd een beetje. Ze is bepaalt geen zachte heelmeester, maar wel een super lief persoon. Alleen ze stel altijd van die nare vragen en zo

Over een uurtje die kant op iig. Daarna even thee en dan wandelen en dan gamen of knutselen. Dat klinkt als een goed plan :Y
pi_220798111
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:27 schreef Nijna het volgende:

[..]
Fijn dat je haar "excuus" bent. Je hoeft het niet te compenseren of terug te doen!
Geniet ervan en heb het fijn, ik denk dat dat is wat telt voor haar O+ !
Je mag dit soort dingen aannemen, een oprechte dank je wel is genoeg :*
Het is echt super lief en ze is net zo'n Potterfreak als ik ben :Y Dus we gaan samen genieten :) ! En ze weet inmiddels wel dat ik dankbaar ben en ga het haar nog honderd keer vertellen :+ en natuurlijk een knuffel.

Met er alleen aan denken mijn Potter-oorbellen in te doen ;) :+
pi_220798118
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Door jullie krijg ik nu ook zin in gamen :Y
Alleen een heel ander soort spellen (van die cozy games en zo. Van mijn vakantiegeld mag ik een nieuwe game kopen; Hozy).
Misschien een goede manier van ontspannen als ik dadelijk uit de psych kom en daarna Lidl

De psych kennende sloopt ze mijn hoofd een beetje. Ze is bepaalt geen zachte heelmeester, maar wel een super lief persoon. Alleen ze stel altijd van die nare vragen en zo

Over een uurtje die kant op iig. Daarna even thee en dan wandelen en dan gamen of knutselen. Dat klinkt als een goed plan :Y
Dat is een heel erg goed plan :Y ! :B
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 mei 2026 @ 08:33:15 #32
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220798133
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Door jullie krijg ik nu ook zin in gamen :Y
Alleen een heel ander soort spellen (van die cozy games en zo. Van mijn vakantiegeld mag ik een nieuwe game kopen; Hozy).
Misschien een goede manier van ontspannen als ik dadelijk uit de psych kom en daarna Lidl

De psych kennende sloopt ze mijn hoofd een beetje. Ze is bepaalt geen zachte heelmeester, maar wel een super lief persoon. Alleen ze stel altijd van die nare vragen en zo

Over een uurtje die kant op iig. Daarna even thee en dan wandelen en dan gamen of knutselen. Dat klinkt als een goed plan :Y
Gamen kan heel ontspannend werken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220798148
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het is echt super lief en ze is net zo'n Potterfreak als ik ben :Y Dus we gaan samen genieten :)andere ! En ze weet inmiddels wel dat ik dankbaar ben en ga het haar nog honderd keer vertellen :+ en natuurlijk een knuffel.

Met er alleen aan denken mijn Potter-oorbellen in te doen ;) :+
Je weet het he :) 1x dankjewel is genoeg anders maak je anderen verlegen door het tig keer te zeggen O-)

Ik ga ook even aan de gang met badkamer boenen.
Baai Zwaaii. :W

[ Bericht 3% gewijzigd door Iceage op 15-05-2026 08:55:30 ]
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 09:20:32 #34
38824 crew  Droopie
pi_220798472
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:55 schreef kree het volgende:
ik zeg het wss weer lomp. ,maar oke echt eerlijker kan ik er niet over zijn.
Je zegt het misschien lomp, of niet. Maar wel in t verkeerde topic :*
Hell To The Liars
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 09:22:53 #35
38824 crew  Droopie
pi_220798524
Succes vandaag Cots :)

En zal maar niet vragen wat voor game Hozy is, maar koop idd lekker iets voor jezelf.
Hell To The Liars
pi_220799330
Gamen is leuk ik spaar voor een PS5 en hoop dat het vakantiegeld daarin een boost kan geven
pi_220800077
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 06:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen iedereen

Hopelijk allemaal lekker geslapen

Gisteren vroeg naar bed gegaan en vandaag vroeg op. Werd gemakkelijk wakker voor de verandering en voel me niet moe

Straks naar de psych en dan stop ik even bij de Lidl
Ook even voorbereiden op dit weekend (reis opschrijven, tas inpakken, tablet opladen etc). Vast al duizend keer hier vermeld: maar naar Scheveningen naar het Harry Potter-toneelstuk O+ Echt een te groot, te lief, te fijn cadeau voor mijn verjaardag van een vriendin

maar eerst de psych, dan de voorbereiding en dan huishouden en dan hobby :Y
Voel me goed nu. Eens zien of dat na de psych nog zo is ;)
Goedemorgen,

Heel fijn om te lezen dat je goed geslapen hebt en niet moe wakker bent geworden O+
Hier nog aan het wakker worden.

Wat een enorm leuk vooruitzicht! *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daar heb je zeker gelijk in :Y O+
Het wordt een top ervaring. Niet alleen het toneelstuk, maar het weekend met die meid an sich.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Door jullie krijg ik nu ook zin in gamen :Y
Alleen een heel ander soort spellen (van die cozy games en zo. Van mijn vakantiegeld mag ik een nieuwe game kopen; Hozy).
Misschien een goede manier van ontspannen als ik dadelijk uit de psych kom en daarna Lidl

De psych kennende sloopt ze mijn hoofd een beetje. Ze is bepaalt geen zachte heelmeester, maar wel een super lief persoon. Alleen ze stel altijd van die nare vragen en zo

Over een uurtje die kant op iig. Daarna even thee en dan wandelen en dan gamen of knutselen. Dat klinkt als een goed plan :Y
Oh je gamed ook :D Wellicht wel fijn om een cozy game te doen als dat je ding is om te ontspannen.
Ben meer van het mensen afschieten om te ontspannen :D

Succes bij de psych straks :*
Smile, it's free therapy.
pi_220800142
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:18 schreef Kissingbird het volgende:

Ben meer van het mensen afschieten om te ontspannen :D
Dit verdient een eigen topic.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220800154
Goed dat je lekker hebt geslapen en fijne dag CotS! Loze dag dit altijd een beetje. Maar zo te zien werkt iedereen die belangrijk is voor je. ^O^
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220800166
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:27 schreef nostra het volgende:

[..]
Dit verdient een eigen topic.
_O-
In een game o|O :P
Smile, it's free therapy.
pi_220800395
:W

Net thuis :) was weer een goede sessie
Zij vindt me een erg gevoelig mens, een emotioneel mens. Voelt als zwakte, maar zij ziet dat niet zo...

We zijn tot de conclusie gekomen dat er teveel speelt in mijn hoofd en leven. Dus we hebben twee items gepakt om aan te werken.
Het eten en bewust huilen waarbij het de bedoeling is dat ik ervaar dat het over gaat. Dat ik lang verdietig kan zijn, lang kan huilen, maar het wordt beter. De eerste paar keer mag ik een lorazepam innemen als ik er niet uitkom, maar daarna gewoon op eigen houtje ervaren

Straks dus ook een huilsessie. Incl G-schema.

En eten wordt:
Ontbijt (yoghurt met fruit en muesli)
Lunch (cracotte belegd)
Avondeten (twee cracottes belegd)
Ik weet dat het niet veel is, maar het is rustig opbouwen. De psych wil niet dat ik in een keer normaal ga doe met het risico op braken en laxeren (al doe ik beide soms wel, maar geen gewoonte gelukkig).

We zijn tot de conclusie gekomen dat suïcidaliteit voorkomt uit teveel aan mijn hoofd. Teveel emoties, teveel gepieker, teveel stress, teveel herbelevingen.
Daarnaast is suïcide iets normaals in mijn familie. Als je het niet aankan dan beroep je op de optie suïcide. Mijn vader heeft daadwerkelijke suïcide gepleegd.
Alleen mijn moeder was vaak van "als jullie vader dat mag, dan mag ik dat ook". Ze heeft mijn broer en mij eens opgesloten in huis en was voor uren weg, terwijl ze zei dat zij er ook tussenuit mocht knijpen.
Logisch, ze had twee hele moeilijke kinderen en stond er helemaal alleen voor. Neem haar niks kwalijk. Wat ik bedoel te vertellen is dat het in onze familie normaal is dat je brein die denkrichting neemt. Ik heb zelf acht pogingen gedaan waarvan zes in het ziekenhuis eindigde en daarvan vier op de IC
Dat moet veranderd worden in mijn brein

Nu ben ik moe. Heel erg moe.
Excuus voor het verpesten van de sfeer. Ben gesloopt en even geen fut om gezellig te doen en moet dadelijk ook nog bezig -O-
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:07:49 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220800431
Gezelligheid is overrated. :{w
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 12:39:50 #43
388664 crew  Dotteke
pi_220800667
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
:W

Net thuis :) was weer een goede sessie
Zij vindt me een erg gevoelig mens, een emotioneel mens. Voelt als zwakte, maar zij ziet dat niet zo...

We zijn tot de conclusie gekomen dat er teveel speelt in mijn hoofd en leven. Dus we hebben twee items gepakt om aan te werken.
Het eten en bewust huilen waarbij het de bedoeling is dat ik ervaar dat het over gaat. Dat ik lang verdietig kan zijn, lang kan huilen, maar het wordt beter. De eerste paar keer mag ik een lorazepam innemen als ik er niet uitkom, maar daarna gewoon op eigen houtje ervaren

Straks dus ook een huilsessie. Incl G-schema.

En eten wordt:
Ontbijt (yoghurt met fruit en muesli)
Lunch (cracotte belegd)
Avondeten (twee cracottes belegd)
Ik weet dat het niet veel is, maar het is rustig opbouwen. De psych wil niet dat ik in een keer normaal ga doe met het risico op braken en laxeren (al doe ik beide soms wel, maar geen gewoonte gelukkig).

We zijn tot de conclusie gekomen dat suïcidaliteit voorkomt uit teveel aan mijn hoofd. Teveel emoties, teveel gepieker, teveel stress, teveel herbelevingen.
Daarnaast is suïcide iets normaals in mijn familie. Als je het niet aankan dan beroep je op de optie suïcide. Mijn vader heeft daadwerkelijke suïcide gepleegd.
Alleen mijn moeder was vaak van "als jullie vader dat mag, dan mag ik dat ook". Ze heeft mijn broer en mij eens opgesloten in huis en was voor uren weg, terwijl ze zei dat zij er ook tussenuit mocht knijpen.
Logisch, ze had twee hele moeilijke kinderen en stond er helemaal alleen voor. Neem haar niks kwalijk. Wat ik bedoel te vertellen is dat het in onze familie normaal is dat je brein die denkrichting neemt. Ik heb zelf acht pogingen gedaan waarvan zes in het ziekenhuis eindigde en daarvan vier op de IC
Dat moet veranderd worden in mijn brein

Nu ben ik moe. Heel erg moe.
Excuus voor het verpesten van de sfeer. Ben gesloopt en even geen fut om gezellig te doen en moet dadelijk ook nog bezig -O-
*;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:17:57 #44
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220800906
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
:W

Net thuis :) was weer een goede sessie
Zij vindt me een erg gevoelig mens, een emotioneel mens. Voelt als zwakte, maar zij ziet dat niet zo...

We zijn tot de conclusie gekomen dat er teveel speelt in mijn hoofd en leven. Dus we hebben twee items gepakt om aan te werken.
Het eten en bewust huilen waarbij het de bedoeling is dat ik ervaar dat het over gaat. Dat ik lang verdietig kan zijn, lang kan huilen, maar het wordt beter. De eerste paar keer mag ik een lorazepam innemen als ik er niet uitkom, maar daarna gewoon op eigen houtje ervaren

Straks dus ook een huilsessie. Incl G-schema.

En eten wordt:
Ontbijt (yoghurt met fruit en muesli)
Lunch (cracotte belegd)
Avondeten (twee cracottes belegd)
Ik weet dat het niet veel is, maar het is rustig opbouwen. De psych wil niet dat ik in een keer normaal ga doe met het risico op braken en laxeren (al doe ik beide soms wel, maar geen gewoonte gelukkig).

We zijn tot de conclusie gekomen dat suïcidaliteit voorkomt uit teveel aan mijn hoofd. Teveel emoties, teveel gepieker, teveel stress, teveel herbelevingen.
Daarnaast is suïcide iets normaals in mijn familie. Als je het niet aankan dan beroep je op de optie suïcide. Mijn vader heeft daadwerkelijke suïcide gepleegd.
Alleen mijn moeder was vaak van "als jullie vader dat mag, dan mag ik dat ook". Ze heeft mijn broer en mij eens opgesloten in huis en was voor uren weg, terwijl ze zei dat zij er ook tussenuit mocht knijpen.
Logisch, ze had twee hele moeilijke kinderen en stond er helemaal alleen voor. Neem haar niks kwalijk. Wat ik bedoel te vertellen is dat het in onze familie normaal is dat je brein die denkrichting neemt. Ik heb zelf acht pogingen gedaan waarvan zes in het ziekenhuis eindigde en daarvan vier op de IC
Dat moet veranderd worden in mijn brein

Nu ben ik moe. Heel erg moe.
Excuus voor het verpesten van de sfeer. Ben gesloopt en even geen fut om gezellig te doen en moet dadelijk ook nog bezig -O-
Zag jij jezelf als een heel moeilijk kind? Dat vind ik wel heel hard oordelen over jezelf. :o
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220802183
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:17 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Zag jij jezelf als een heel moeilijk kind? Dat vind ik wel heel hard oordelen over jezelf. :o
Ik was gewoon geen leuk kind en later een rot puber. Altijd problemen, altijd gedoe, altijd hulpverleners erbij en 't is wat het is
pi_220802266
Ik heb dit al benoemd, maar voor de zekerheid
Even belangrijk, voordat mensen zich zorgen gaan maken

Dit weekend ben ik weinig of niet online, zaterdag wel wat, maar denk zondag niet. Met een leuke reden; ik logeer bij een vriendin en ga naar het Harry Potter-toneelstuk. Misschien post ik wel wat, misschien niet. Sorry!

Heb erg veel zin in het weekend
Voor mij voelt dit als vakantie aan O+ Even wat positiefs in mijn leven, dat mag ook wel eens. Morgen rond lunchtijd naar het station, rond een uur of drie bij die vriendin. En zondagmiddag het toneelgebeuren. Tas aan het inpakken. Vind het best wel spannend :o
Alleen het komt vast wel goed ja :Y
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 mei 2026 @ 15:49:00 #47
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220802308
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb dit al benoemd, maar voor de zekerheid
Even belangrijk, voordat mensen zich zorgen gaan maken

Dit weekend ben ik weinig of niet online, zaterdag wel wat, maar denk zondag niet. Met een leuke reden; ik logeer bij een vriendin en ga naar het Harry Potter-toneelstuk. Misschien post ik wel wat, misschien niet. Sorry!

Heb erg veel zin in het weekend
Voor mij voelt dit als vakantie aan O+ Even wat positiefs in mijn leven, dat mag ook wel eens. Morgen rond lunchtijd naar het station, rond een uur of drie bij die vriendin. En zondagmiddag het toneelgebeuren. Tas aan het inpakken. Vind het best wel spannend :o
Alleen het komt vast wel goed ja :Y
Geniet ervan!

En geen sorry zeggen verdikkie!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:54:57 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220802345
Veel plezier!
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker vrijdag 15 mei 2026 @ 15:55:53 #49
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220802350
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb dit al benoemd, maar voor de zekerheid
Even belangrijk, voordat mensen zich zorgen gaan maken

Dit weekend ben ik weinig of niet online, zaterdag wel wat, maar denk zondag niet. Met een leuke reden; ik logeer bij een vriendin en ga naar het Harry Potter-toneelstuk. Misschien post ik wel wat, misschien niet. Sorry!

Heb erg veel zin in het weekend
Voor mij voelt dit als vakantie aan O+ Even wat positiefs in mijn leven, dat mag ook wel eens. Morgen rond lunchtijd naar het station, rond een uur of drie bij die vriendin. En zondagmiddag het toneelgebeuren. Tas aan het inpakken. Vind het best wel spannend :o
Alleen het komt vast wel goed ja :Y
Zo leuk dat dit uitje er eindelijk is!
Veel plezier!! *O*
pi_220802359
Dank jullie wel *O* Lekker de hort op

En als een vpk is geweest om meds te brengen ga ik verder haken, denk ik. Zit echt even in een up nu :) ondanks het moeilijke gesprek. Gewoon super veel zin en uitkijken naar... etc

Ben ongeveer op een derde met deze jongen
pi_220802379
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb dit al benoemd, maar voor de zekerheid
Even belangrijk, voordat mensen zich zorgen gaan maken

Dit weekend ben ik weinig of niet online, zaterdag wel wat, maar denk zondag niet. Met een leuke reden; ik logeer bij een vriendin en ga naar het Harry Potter-toneelstuk. Misschien post ik wel wat, misschien niet. Sorry!

Heb erg veel zin in het weekend
Voor mij voelt dit als vakantie aan O+ Even wat positiefs in mijn leven, dat mag ook wel eens. Morgen rond lunchtijd naar het station, rond een uur of drie bij die vriendin. En zondagmiddag het toneelgebeuren. Tas aan het inpakken. Vind het best wel spannend :o
Alleen het komt vast wel goed ja :Y
Geen sorry
Lekker genieten Cots :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 15 mei 2026 @ 16:17:02 #52
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220802470
Fijn weekend Child! Geniet ervan, je hebt het verdiend.
pi_220803146
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb dit al benoemd, maar voor de zekerheid
Even belangrijk, voordat mensen zich zorgen gaan maken

Dit weekend ben ik weinig of niet online, zaterdag wel wat, maar denk zondag niet. Met een leuke reden; ik logeer bij een vriendin en ga naar het Harry Potter-toneelstuk. Misschien post ik wel wat, misschien niet. Sorry!

Heb erg veel zin in het weekend
Voor mij voelt dit als vakantie aan O+ Even wat positiefs in mijn leven, dat mag ook wel eens. Morgen rond lunchtijd naar het station, rond een uur of drie bij die vriendin. En zondagmiddag het toneelgebeuren. Tas aan het inpakken. Vind het best wel spannend :o
Alleen het komt vast wel goed ja :Y
Ik wens je heel veel plezier, als iemand dat verdient dan ben jij dat wel
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:41:04 #54
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220803505
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik was gewoon geen leuk kind en later een rot puber. Altijd problemen, altijd gedoe, altijd hulpverleners erbij en 't is wat het is
Ergens wil ik het niet geloven. Het is een enorm contrast met het heden. :'( :*
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220803903
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:41 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ergens wil ik het niet geloven. Het is een enorm contrast met het heden. :'( :*
Het is me heel jong, toen ik zes was, duidelijk uitgelegd: "Jij bent anders, dus jij moet je aanpassen". Dat zei mijn moeder tegen me toen ik in groep drie zat geloof ik. Toen ik vertelde gepest te worden. Daar had ze simpelweg gelijk in.
Daarna ben ik doodgegooid met sociale vaardigheidstrainingen en therapieën en medicijnen. Alleen ik ben altijd vreemd gebleven. Dat aanpassen lukt wel een beetje beter, maar niet goed genoeg.

Als kind zat ik altijd mega hoog in mijn emoties en kon om het minste of geringste geheel uit mijn plaat gaan. Tot een jaar of dertig was, laten we zeggen 2018, was mijn temperament echt een probleem. Agressie managementtrainingen gedaan (drie). Echt is mijn psych van mening dat dat de verkeerde aanpak was. Dat ik meer had moeten leren over emotieregulatie en niet emotie wegdrukken.

En als puber begon ik te rotzooien met eten. Ik sneed mezelf. Ik spaarde mijn medicijnen op om zelfmoord te kunnen plegen. Ik ontwikkelde me fysiek niet zoals het zou moeten, dus ziekenhuis in en uit. Drie keer per week naar de psycholoog moeten
Ik had enorme woedeaanvallen, was compleet machteloos

Ik ben en was echt een rare vogel. Het voordeel van volwassen zijn is dat mensen het meer accepteren en er doorheen kunnen kijken.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:58:09 #56
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220804066
Rare vogel…. Je bent de enige op heel FOK! die zo open en eerlijk over je bergen en dalen vertelt. Ik vind het uniek. Niks rare vogel.
pi_220804091
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het is me heel jong, toen ik zes was, duidelijk uitgelegd: "Jij bent anders, dus jij moet je aanpassen". Dat zei mijn moeder tegen me toen ik in groep drie zat geloof ik. Toen ik vertelde gepest te worden. Daar had ze simpelweg gelijk in.
Daarna ben ik doodgegooid met sociale vaardigheidstrainingen en therapieën en medicijnen. Alleen ik ben altijd vreemd gebleven. Dat aanpassen lukt wel een beetje beter, maar niet goed genoeg.

Als kind zat ik altijd mega hoog in mijn emoties en kon om het minste of geringste geheel uit mijn plaat gaan. Tot een jaar of dertig was, laten we zeggen 2018, was mijn temperament echt een probleem. Agressie managementtrainingen gedaan (drie). Echt is mijn psych van mening dat dat de verkeerde aanpak was. Dat ik meer had moeten leren over emotieregulatie en niet emotie wegdrukken.

En als puber begon ik te rotzooien met eten. Ik sneed mezelf. Ik spaarde mijn medicijnen op om zelfmoord te kunnen plegen. Ik ontwikkelde me fysiek niet zoals het zou moeten, dus ziekenhuis in en uit. Drie keer per week naar de psycholoog moeten
Ik had enorme woedeaanvallen, was compleet machteloos

Ik ben en was echt een rare vogel. Het voordeel van volwassen zijn is dat mensen het meer accepteren en er doorheen kunnen kijken.
ik heb mijn kinderen altijd geleerd dat ze anders mogen zijn en dat de enigen die moesten veranderen de pestkoppen waren,
en daar sta ik nog steeds achter :@
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 15 mei 2026 @ 20:00:56 #58
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220804096
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ben en was echt een rare vogel.
Zijn we dat niet allemaal? Normaal zijn is zoooooo saai. Wees jij maar een rare vogel, dat is tenminste leuk!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 mei 2026 @ 20:05:41 #59
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220804142
We zijn allemaal gek, daarom zitten we op Fok *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220804152
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Rare vogel…. Je bent de enige op heel FOK! die zo open en eerlijk over je bergen en dalen vertelt. Ik vind het uniek. Niks rare vogel.
O+ O+ O+
Fok is voor mij ook een veilige haven. Überhaupt ben ik denk ik wel relatief open, bij mijn vrienden dan. Voor iedereen gemakkelijker :)
Bij het buurtcentrum natuurlijk minder, ken je plaats en tijd
Alleen op Fok ben ik ongenuanceerd mezelf, komt door jullie ;)

quote:
99s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik heb mijn kinderen altijd geleerd dat ze anders mogen zijn en dat de enigen die moesten veranderen de pestkoppen waren,
en daar sta ik nog steeds achter :@
Dat is een mooie boodschap O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:00 schreef qltel het volgende:

[..]
Zijn we dat niet allemaal? Normaal zijn is zoooooo saai. Wees jij maar een rare vogel, dat is tenminste leuk!
Weinig keus ;)
'k Weet nog wel toen ik op mezelf ging wonen en ik dat ik alles netjes in één kleur wilde en alles matchen... nou je zou mijn huis nu moeten zien ;)

Ben iig blij dat ik rustiger ben geworden :Y
  vrijdag 15 mei 2026 @ 20:06:51 #61
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220804160
Wie zul je ooit het beste herinneren? Gerda uit Zwenkgras 64, Lelystad of ChildoftheStars van FOK!?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 mei 2026 @ 20:08:03 #62
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220804179
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Wie zul je ooit het beste herinneren? Gerda uit Zwenkgras 64, Lelystad of ChildoftheStars van FOK!?
Wie is Gerda?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 15 mei 2026 @ 20:08:28 #63
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220804189
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wie is Gerda?
Zie je?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 mei 2026 @ 20:28:14 #65
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220804374
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Haha ik moest lachen _O-
Lief O+
Lachen is gezond!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220804948
*O* Applausje voor mij *O* Heb de hele avond met mijn neus in een boek gezeten. Alleen af en toe Fok als mijn YouTubefilmpje klaar was. Lang geleden dat ik zoveel gelezen heb op een avond. Over kwartier~driekwartier naar bed (weer lezen) en lekker slapen

Morgenochtend nog thuis lummelen en dan de hort op *O*
pi_220804956
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
*O* Applausje voor mij *O* Heb de hele avond met mijn neus in een boek gezeten. Alleen af en toe Fok als mijn YouTubefilmpje klaar was. Lang geleden dat ik zoveel gelezen heb op een avond. Over kwartier~driekwartier naar bed (weer lezen) en lekker slapen

Morgenochtend nog thuis lummelen en dan de hort op *O*
Heel fijn Cots *O*
Slaap lekker straks O+ :*
Smile, it's free therapy.
pi_220804986
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:45 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Heel fijn Cots *O*
Slaap lekker straks O+ :*
Dank je wel
En is super fijn ja! Weer een stapje meer mezelf zijn

Voor/nadeel (is hetzelfde tegelijkertijd) van om in één keer om zes uur wakker worden is dat ik nu naar bed wil gaan
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 22:02:39 #69
249559 crew  Lavenderr
pi_220805078
Wat is dit een warm topic. Mensen kunnen soms zo lief voor elkaar zijn en mensen die het zwaar hebben een helpende hand toesteken.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 15 mei 2026 @ 22:19:51 #70
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220805194
Slaap lekker Child!
pi_220805459
Welterusten en een fijn weekend straks! Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.

Groeten van een van de vele vreemde vogels hier :B

Want ja dit is Fok! en dat zit vol vreemde vogels. *O*
pi_220806149
Goedemorgen

Eindelijk is het zo ver
Nu wachten tot ik de deur uit "moet" gaan
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 07:53:05 #73
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220806219
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 06:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Eindelijk is het zo ver
Nu wachten tot ik de deur uit "moet" gaan
Veel plezier vandaag en een goedemorgen!
pi_220806366
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 06:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Eindelijk is het zo ver
Nu wachten tot ik de deur uit "moet" gaan
Veel plezier
Geniet er van
  zaterdag 16 mei 2026 @ 09:07:01 #75
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220806435
Heel veel plezier CotS!
pi_220806748
Dank jullie wel *O*

Gaat helemaal goed komen denk ik
Vijf over twaalf de deur uit :) ereader hangt aan de lader.
Als ik eenmaal de deur uit ben is de spanning ook wel weg :Y

De kleurenexplosie in mijn agenda (doe niet alleen aan een blauwe of zwarte pen) en alels door elkaar en over elkaar opgeschreven. Nu heb ik een lijst gemaakt die ik per dag van boven naar beneden afwerk. Orde in de chaos
Het geeft wel rust in mijn hoofd :Y
  zaterdag 16 mei 2026 @ 09:37:37 #77
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220806779
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wie is Gerda?
Dat was jouw kloon toch? ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 16 mei 2026 @ 09:40:44 #78
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220806812
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het is me heel jong, toen ik zes was, duidelijk uitgelegd: "Jij bent anders, dus jij moet je aanpassen". Dat zei mijn moeder tegen me toen ik in groep drie zat geloof ik. Toen ik vertelde gepest te worden. Daar had ze simpelweg gelijk in.
Daarna ben ik doodgegooid met sociale vaardigheidstrainingen en therapieën en medicijnen. Alleen ik ben altijd vreemd gebleven. Dat aanpassen lukt wel een beetje beter, maar niet goed genoeg.

Als kind zat ik altijd mega hoog in mijn emoties en kon om het minste of geringste geheel uit mijn plaat gaan. Tot een jaar of dertig was, laten we zeggen 2018, was mijn temperament echt een probleem. Agressie managementtrainingen gedaan (drie). Echt is mijn psych van mening dat dat de verkeerde aanpak was. Dat ik meer had moeten leren over emotieregulatie en niet emotie wegdrukken.

En als puber begon ik te rotzooien met eten. Ik sneed mezelf. Ik spaarde mijn medicijnen op om zelfmoord te kunnen plegen. Ik ontwikkelde me fysiek niet zoals het zou moeten, dus ziekenhuis in en uit. Drie keer per week naar de psycholoog moeten
Ik had enorme woedeaanvallen, was compleet machteloos

Ik ben en was echt een rare vogel. Het voordeel van volwassen zijn is dat mensen het meer accepteren en er doorheen kunnen kijken.
Pffff.... van zo'n jeugd zou ik ook wel raar van worden. Maar goed, je hebt dan ook het nodige meegemaakt, wat je als kind nooit zou moeten of mogen meemaken. ;( ;(

Het voordeel van een rare vogel zijn, is dat je nu wel lieve, rare vogels kunt haken. ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220806913
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:40 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Pffff.... van zo'n jeugd zou ik ook wel raar van worden. Maar goed, je hebt dan ook het nodige meegemaakt, wat je als kind nooit zou moeten of mogen meemaken. ;( ;(

Het voordeel van een rare vogel zijn, is dat je nu wel lieve, rare vogels kunt haken. ;)
Ach dit was pubertijd. Dat ik zulk gedrag vertoonde had wel de nodige oorsprong, maar ik was ook gewoon ontzettend vervelend. Altijd de kont tegen de kribbe gooien op school. Kleedde me anders, zat met VWO advies op het VMBO (in verband met gedragsproblemen), dus tja. Toen ik op de universiteit belandde kwam ik echt op mijn plek. De uni (en studeren in het algemeen) maakte me zo gelukkig en trots

En jep! Ik maak graag rare dingen ;) mijn handen vinden het wel fijn om zo bezig te zijn :) Vanmiddag misschien ook samen knutselen :Y
  zaterdag 16 mei 2026 @ 09:55:10 #80
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220806967
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach dit was pubertijd. Dat ik zulk gedrag vertoonde had wel de nodige oorsprong, maar ik was ook gewoon ontzettend vervelend. Altijd de kont tegen de kribbe gooien op school. Kleedde me anders, zat met VWO advies op het VMBO (in verband met gedragsproblemen), dus tja. Toen ik op de universiteit belandde kwam ik echt op mijn plek. De uni (en studeren in het algemeen) maakte me zo gelukkig en trots

En jep! Ik maak graag rare dingen ;) mijn handen vinden het wel fijn om zo bezig te zijn :) Vanmiddag misschien ook samen knutselen :Y
Denk dat wij op de middelbare school goede maatjes hadden kunnen zijn. :D

Benieuwd wat jullie gaan knutselen. :Y
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220806995
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Denk dat wij op de middelbare school goede maatjes hadden kunnen zijn. :D

Benieuwd wat jullie gaan knutselen. :Y
O+ O+ O+

Ach Fok-maatjes ook leuk ;) (en nee, die opmerking bedoel ik niet dubbelzinnig)

Ik ook _O- voor hetzelfde geld zitten we met thee te kletsen
  zaterdag 16 mei 2026 @ 09:59:18 #82
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220807010
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
O+ O+ O+

Ach Fok-maatjes ook leuk ;) (en nee, die opmerking bedoel ik niet dubbelzinnig)

Ik ook _O- voor hetzelfde geld zitten we met thee te kletsen
Dubbelzinnige opmerkingen moeten altijd kunnen. :P We kunnen het hebben. :D

Hoe dan ook; jullie gaan een leuke middag hebben. Geniet ervan en veel plezier! :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220807028
Geniet Cots
:* O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 10:02:46 #84
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220807061
Veel plezier CotS O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220807065
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:59 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dubbelzinnige opmerkingen moeten altijd kunnen. :P We kunnen het hebben. :D

Hoe dan ook; jullie gaan een leuke middag hebben. Geniet ervan en veel plezier! :)
Ja, maar ik ben niet zo dubbelzinnig aangelegd. Alleen Fok-maatjes klinkt in mijn hoofd als minstens FWB. Anyways, dat zijn we niet gelukkig _O-

En vandaag en morgen wordt top. Kan bijna niet wachten :Y Dit uitje kan ik zo goed gebruiken. Net gisteren mijn boek uitgelezen op de e-reader, dus nu weer begonnen met Harry Potter. Voor in de trein en de auto en de avond :) Ooit ga ik me als een volwassene gedragen

Ik zit mezelf helemaal op te hypen. Nu nog even een kopje koffie en dan ben ik er helemaal klaar voor
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 10:03:36 #86
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220807079
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, maar ik ben niet zo dubbelzinnig aangelegd. Alleen Fok-maatjes klinkt in mijn hoofd als minstens FWB. Anyways, dat zijn we niet gelukkig _O-

En vandaag en morgen wordt top. Kan bijna niet wachten :Y Dit uitje kan ik zo goed gebruiken. Net gisteren mijn boek uitgelezen op de e-reader, dus nu weer begonnen met Harry Potter. Voor in de trein en de auto en de avond :) Ooit ga ik me als een volwassene gedragen

Ik zit mezelf helemaal op te hypen. Nu nog even een kopje koffie en dan ben ik er helemaal klaar voor
FWB is hier Fun With Buddies.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 10:05:44 #87
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220807117
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
FWB is hier Fun With Buddies.
Of Fun With Bunnies! O+
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 10:07:27 #88
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220807143
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:05 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Of Fun With Bunnies! O+
Bunnies O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220807811
Fijn weekend allemaal. Child Have Fun! : ^O^
pi_220808608
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, maar ik ben niet zo dubbelzinnig aangelegd. Alleen Fok-maatjes klinkt in mijn hoofd als minstens FWB. Anyways, dat zijn we niet gelukkig _O-

En vandaag en morgen wordt top. Kan bijna niet wachten :Y Dit uitje kan ik zo goed gebruiken. Net gisteren mijn boek uitgelezen op de e-reader, dus nu weer begonnen met Harry Potter. Voor in de trein en de auto en de avond :) Ooit ga ik me als een volwassene gedragen

Ik zit mezelf helemaal op te hypen. Nu nog even een kopje koffie en dan ben ik er helemaal klaar voor
Volwassen zijn is ook maar een bedacht concept he ;)
Ik speel ook gewoon nog games, heb knuffels, doe lego en knutsel, ik vind zelf volwassen volwassenen die heel serieus doen en interessant doen met hun wijntjes hier, investeringsmogelijkheden daar ontzettend vermoeiend.

Heel veel plezier dit weekend, gaat vast goedkomen *O*
Twiddel
  zaterdag 16 mei 2026 @ 14:28:06 #91
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220809134
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:43 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Volwassen zijn is ook maar een bedacht concept he ;)
Ik speel ook gewoon nog games, heb knuffels, doe lego en knutsel, ik vind zelf volwassen volwassenen die heel serieus doen en interessant doen met hun wijntjes hier, investeringsmogelijkheden daar ontzettend vermoeiend.

Volwassenen die deels geen kind meer zijn vertrouw ik niet.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 14:52:12 #92
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220809377
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 14:28 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Volwassenen die deels geen kind meer zijn vertrouw ik niet.
*neuriet Transformers-tune*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220811640
Veel plezier vanavond @ChildoftheStars! Geniet ervan! *O*
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 08:47:58 #94
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220819818
Goedemorgen CotS O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220819931
Gooooodmorning O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220820080
Goedemorgen

Straks richting Scheveningen
Verheug me zo op het toneelstuk
Alleen eerst tweeënhalf uur in de auto

Gisteren zitten kleien met het zoontje en gamen
Ik ben zo onhandig met kinderen voor mijn gevoel; maar kind vindt me leuk :Y

Nu allemaal rustig wakker worden
Al stond er om zes uur al een ventje aan mijn bed

Kan echt bijna niet wachten
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 09:24:43 #97
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220820099
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Straks richting Scheveningen
Verheug me zo op het toneelstuk
Alleen eerst tweeënhalf uur in de auto

Gisteren zitten kleien met het zoontje en gamen
Ik ben zo onhandig met kinderen voor mijn gevoel; maar kind vindt me leuk :Y

Nu allemaal rustig wakker worden
Al stond er om zes uur al een ventje aan mijn bed

Kan echt bijna niet wachten
Kinderen zien die onhandigheid toch niet ;)

Goede reis!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 10:19:16 #98
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220820903
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Straks richting Scheveningen
Verheug me zo op het toneelstuk
Alleen eerst tweeënhalf uur in de auto

Gisteren zitten kleien met het zoontje en gamen
Ik ben zo onhandig met kinderen voor mijn gevoel; maar kind vindt me leuk :Y

Nu allemaal rustig wakker worden
Al stond er om zes uur al een ventje aan mijn bed

Kan echt bijna niet wachten
Geniet van je dag! ^O^
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Spellchecker zondag 17 mei 2026 @ 10:42:31 #99
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220821291
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Straks richting Scheveningen
Verheug me zo op het toneelstuk
Alleen eerst tweeënhalf uur in de auto

Gisteren zitten kleien met het zoontje en gamen
Ik ben zo onhandig met kinderen voor mijn gevoel; maar kind vindt me leuk :Y

Nu allemaal rustig wakker worden
Al stond er om zes uur al een ventje aan mijn bed

Kan echt bijna niet wachten
Have so much fun O+ *O* ^O^
pi_220821334
Als zoontje jou onhandig en niet leuk vond stond ie ook niet om 6 uur naast je bed. Have Fun vandaag! *O* *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door Iceage op 17-05-2026 11:06:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')