abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220802379
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb dit al benoemd, maar voor de zekerheid
Even belangrijk, voordat mensen zich zorgen gaan maken

Dit weekend ben ik weinig of niet online, zaterdag wel wat, maar denk zondag niet. Met een leuke reden; ik logeer bij een vriendin en ga naar het Harry Potter-toneelstuk. Misschien post ik wel wat, misschien niet. Sorry!

Heb erg veel zin in het weekend
Voor mij voelt dit als vakantie aan O+ Even wat positiefs in mijn leven, dat mag ook wel eens. Morgen rond lunchtijd naar het station, rond een uur of drie bij die vriendin. En zondagmiddag het toneelgebeuren. Tas aan het inpakken. Vind het best wel spannend :o
Alleen het komt vast wel goed ja :Y
Geen sorry
Lekker genieten Cots :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 15 mei 2026 @ 16:17:02 #52
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220802470
Fijn weekend Child! Geniet ervan, je hebt het verdiend.
pi_220803146
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb dit al benoemd, maar voor de zekerheid
Even belangrijk, voordat mensen zich zorgen gaan maken

Dit weekend ben ik weinig of niet online, zaterdag wel wat, maar denk zondag niet. Met een leuke reden; ik logeer bij een vriendin en ga naar het Harry Potter-toneelstuk. Misschien post ik wel wat, misschien niet. Sorry!

Heb erg veel zin in het weekend
Voor mij voelt dit als vakantie aan O+ Even wat positiefs in mijn leven, dat mag ook wel eens. Morgen rond lunchtijd naar het station, rond een uur of drie bij die vriendin. En zondagmiddag het toneelgebeuren. Tas aan het inpakken. Vind het best wel spannend :o
Alleen het komt vast wel goed ja :Y
Ik wens je heel veel plezier, als iemand dat verdient dan ben jij dat wel
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:41:04 #54
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220803505
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik was gewoon geen leuk kind en later een rot puber. Altijd problemen, altijd gedoe, altijd hulpverleners erbij en 't is wat het is
Ergens wil ik het niet geloven. Het is een enorm contrast met het heden. :'( :*
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220803903
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:41 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ergens wil ik het niet geloven. Het is een enorm contrast met het heden. :'( :*
Het is me heel jong, toen ik zes was, duidelijk uitgelegd: "Jij bent anders, dus jij moet je aanpassen". Dat zei mijn moeder tegen me toen ik in groep drie zat geloof ik. Toen ik vertelde gepest te worden. Daar had ze simpelweg gelijk in.
Daarna ben ik doodgegooid met sociale vaardigheidstrainingen en therapieën en medicijnen. Alleen ik ben altijd vreemd gebleven. Dat aanpassen lukt wel een beetje beter, maar niet goed genoeg.

Als kind zat ik altijd mega hoog in mijn emoties en kon om het minste of geringste geheel uit mijn plaat gaan. Tot een jaar of dertig was, laten we zeggen 2018, was mijn temperament echt een probleem. Agressie managementtrainingen gedaan (drie). Echt is mijn psych van mening dat dat de verkeerde aanpak was. Dat ik meer had moeten leren over emotieregulatie en niet emotie wegdrukken.

En als puber begon ik te rotzooien met eten. Ik sneed mezelf. Ik spaarde mijn medicijnen op om zelfmoord te kunnen plegen. Ik ontwikkelde me fysiek niet zoals het zou moeten, dus ziekenhuis in en uit. Drie keer per week naar de psycholoog moeten
Ik had enorme woedeaanvallen, was compleet machteloos

Ik ben en was echt een rare vogel. Het voordeel van volwassen zijn is dat mensen het meer accepteren en er doorheen kunnen kijken.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:58:09 #56
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220804066
Rare vogel…. Je bent de enige op heel FOK! die zo open en eerlijk over je bergen en dalen vertelt. Ik vind het uniek. Niks rare vogel.
pi_220804091
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het is me heel jong, toen ik zes was, duidelijk uitgelegd: "Jij bent anders, dus jij moet je aanpassen". Dat zei mijn moeder tegen me toen ik in groep drie zat geloof ik. Toen ik vertelde gepest te worden. Daar had ze simpelweg gelijk in.
Daarna ben ik doodgegooid met sociale vaardigheidstrainingen en therapieën en medicijnen. Alleen ik ben altijd vreemd gebleven. Dat aanpassen lukt wel een beetje beter, maar niet goed genoeg.

Als kind zat ik altijd mega hoog in mijn emoties en kon om het minste of geringste geheel uit mijn plaat gaan. Tot een jaar of dertig was, laten we zeggen 2018, was mijn temperament echt een probleem. Agressie managementtrainingen gedaan (drie). Echt is mijn psych van mening dat dat de verkeerde aanpak was. Dat ik meer had moeten leren over emotieregulatie en niet emotie wegdrukken.

En als puber begon ik te rotzooien met eten. Ik sneed mezelf. Ik spaarde mijn medicijnen op om zelfmoord te kunnen plegen. Ik ontwikkelde me fysiek niet zoals het zou moeten, dus ziekenhuis in en uit. Drie keer per week naar de psycholoog moeten
Ik had enorme woedeaanvallen, was compleet machteloos

Ik ben en was echt een rare vogel. Het voordeel van volwassen zijn is dat mensen het meer accepteren en er doorheen kunnen kijken.
ik heb mijn kinderen altijd geleerd dat ze anders mogen zijn en dat de enigen die moesten veranderen de pestkoppen waren,
en daar sta ik nog steeds achter :@
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 15 mei 2026 @ 20:00:56 #58
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220804096
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ben en was echt een rare vogel.
Zijn we dat niet allemaal? Normaal zijn is zoooooo saai. Wees jij maar een rare vogel, dat is tenminste leuk!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 mei 2026 @ 20:05:41 #59
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220804142
We zijn allemaal gek, daarom zitten we op Fok *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220804152
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Rare vogel…. Je bent de enige op heel FOK! die zo open en eerlijk over je bergen en dalen vertelt. Ik vind het uniek. Niks rare vogel.
O+ O+ O+
Fok is voor mij ook een veilige haven. Überhaupt ben ik denk ik wel relatief open, bij mijn vrienden dan. Voor iedereen gemakkelijker :)
Bij het buurtcentrum natuurlijk minder, ken je plaats en tijd
Alleen op Fok ben ik ongenuanceerd mezelf, komt door jullie ;)

quote:
99s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik heb mijn kinderen altijd geleerd dat ze anders mogen zijn en dat de enigen die moesten veranderen de pestkoppen waren,
en daar sta ik nog steeds achter :@
Dat is een mooie boodschap O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:00 schreef qltel het volgende:

[..]
Zijn we dat niet allemaal? Normaal zijn is zoooooo saai. Wees jij maar een rare vogel, dat is tenminste leuk!
Weinig keus ;)
'k Weet nog wel toen ik op mezelf ging wonen en ik dat ik alles netjes in één kleur wilde en alles matchen... nou je zou mijn huis nu moeten zien ;)

Ben iig blij dat ik rustiger ben geworden :Y
  vrijdag 15 mei 2026 @ 20:06:51 #61
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220804160
Wie zul je ooit het beste herinneren? Gerda uit Zwenkgras 64, Lelystad of ChildoftheStars van FOK!?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 mei 2026 @ 20:08:03 #62
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220804179
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Wie zul je ooit het beste herinneren? Gerda uit Zwenkgras 64, Lelystad of ChildoftheStars van FOK!?
Wie is Gerda?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 15 mei 2026 @ 20:08:28 #63
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220804189
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wie is Gerda?
Zie je?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 mei 2026 @ 20:28:14 #65
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220804374
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Haha ik moest lachen _O-
Lief O+
Lachen is gezond!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220804948
*O* Applausje voor mij *O* Heb de hele avond met mijn neus in een boek gezeten. Alleen af en toe Fok als mijn YouTubefilmpje klaar was. Lang geleden dat ik zoveel gelezen heb op een avond. Over kwartier~driekwartier naar bed (weer lezen) en lekker slapen

Morgenochtend nog thuis lummelen en dan de hort op *O*
pi_220804956
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
*O* Applausje voor mij *O* Heb de hele avond met mijn neus in een boek gezeten. Alleen af en toe Fok als mijn YouTubefilmpje klaar was. Lang geleden dat ik zoveel gelezen heb op een avond. Over kwartier~driekwartier naar bed (weer lezen) en lekker slapen

Morgenochtend nog thuis lummelen en dan de hort op *O*
Heel fijn Cots *O*
Slaap lekker straks O+ :*
Smile, it's free therapy.
pi_220804986
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:45 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Heel fijn Cots *O*
Slaap lekker straks O+ :*
Dank je wel
En is super fijn ja! Weer een stapje meer mezelf zijn

Voor/nadeel (is hetzelfde tegelijkertijd) van om in één keer om zes uur wakker worden is dat ik nu naar bed wil gaan
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 22:02:39 #69
249559 crew  Lavenderr
pi_220805078
Wat is dit een warm topic. Mensen kunnen soms zo lief voor elkaar zijn en mensen die het zwaar hebben een helpende hand toesteken.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 15 mei 2026 @ 22:19:51 #70
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220805194
Slaap lekker Child!
pi_220805459
Welterusten en een fijn weekend straks! Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.

Groeten van een van de vele vreemde vogels hier :B

Want ja dit is Fok! en dat zit vol vreemde vogels. *O*
pi_220806149
Goedemorgen

Eindelijk is het zo ver
Nu wachten tot ik de deur uit "moet" gaan
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 07:53:05 #73
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220806219
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 06:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Eindelijk is het zo ver
Nu wachten tot ik de deur uit "moet" gaan
Veel plezier vandaag en een goedemorgen!
pi_220806366
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 06:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Eindelijk is het zo ver
Nu wachten tot ik de deur uit "moet" gaan
Veel plezier
Geniet er van
  zaterdag 16 mei 2026 @ 09:07:01 #75
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220806435
Heel veel plezier CotS!
pi_220806748
Dank jullie wel *O*

Gaat helemaal goed komen denk ik
Vijf over twaalf de deur uit :) ereader hangt aan de lader.
Als ik eenmaal de deur uit ben is de spanning ook wel weg :Y

De kleurenexplosie in mijn agenda (doe niet alleen aan een blauwe of zwarte pen) en alels door elkaar en over elkaar opgeschreven. Nu heb ik een lijst gemaakt die ik per dag van boven naar beneden afwerk. Orde in de chaos
Het geeft wel rust in mijn hoofd :Y
  zaterdag 16 mei 2026 @ 09:37:37 #77
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220806779
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wie is Gerda?
Dat was jouw kloon toch? ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 16 mei 2026 @ 09:40:44 #78
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220806812
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het is me heel jong, toen ik zes was, duidelijk uitgelegd: "Jij bent anders, dus jij moet je aanpassen". Dat zei mijn moeder tegen me toen ik in groep drie zat geloof ik. Toen ik vertelde gepest te worden. Daar had ze simpelweg gelijk in.
Daarna ben ik doodgegooid met sociale vaardigheidstrainingen en therapieën en medicijnen. Alleen ik ben altijd vreemd gebleven. Dat aanpassen lukt wel een beetje beter, maar niet goed genoeg.

Als kind zat ik altijd mega hoog in mijn emoties en kon om het minste of geringste geheel uit mijn plaat gaan. Tot een jaar of dertig was, laten we zeggen 2018, was mijn temperament echt een probleem. Agressie managementtrainingen gedaan (drie). Echt is mijn psych van mening dat dat de verkeerde aanpak was. Dat ik meer had moeten leren over emotieregulatie en niet emotie wegdrukken.

En als puber begon ik te rotzooien met eten. Ik sneed mezelf. Ik spaarde mijn medicijnen op om zelfmoord te kunnen plegen. Ik ontwikkelde me fysiek niet zoals het zou moeten, dus ziekenhuis in en uit. Drie keer per week naar de psycholoog moeten
Ik had enorme woedeaanvallen, was compleet machteloos

Ik ben en was echt een rare vogel. Het voordeel van volwassen zijn is dat mensen het meer accepteren en er doorheen kunnen kijken.
Pffff.... van zo'n jeugd zou ik ook wel raar van worden. Maar goed, je hebt dan ook het nodige meegemaakt, wat je als kind nooit zou moeten of mogen meemaken. ;( ;(

Het voordeel van een rare vogel zijn, is dat je nu wel lieve, rare vogels kunt haken. ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220806913
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:40 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Pffff.... van zo'n jeugd zou ik ook wel raar van worden. Maar goed, je hebt dan ook het nodige meegemaakt, wat je als kind nooit zou moeten of mogen meemaken. ;( ;(

Het voordeel van een rare vogel zijn, is dat je nu wel lieve, rare vogels kunt haken. ;)
Ach dit was pubertijd. Dat ik zulk gedrag vertoonde had wel de nodige oorsprong, maar ik was ook gewoon ontzettend vervelend. Altijd de kont tegen de kribbe gooien op school. Kleedde me anders, zat met VWO advies op het VMBO (in verband met gedragsproblemen), dus tja. Toen ik op de universiteit belandde kwam ik echt op mijn plek. De uni (en studeren in het algemeen) maakte me zo gelukkig en trots

En jep! Ik maak graag rare dingen ;) mijn handen vinden het wel fijn om zo bezig te zijn :) Vanmiddag misschien ook samen knutselen :Y
  zaterdag 16 mei 2026 @ 09:55:10 #80
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220806967
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach dit was pubertijd. Dat ik zulk gedrag vertoonde had wel de nodige oorsprong, maar ik was ook gewoon ontzettend vervelend. Altijd de kont tegen de kribbe gooien op school. Kleedde me anders, zat met VWO advies op het VMBO (in verband met gedragsproblemen), dus tja. Toen ik op de universiteit belandde kwam ik echt op mijn plek. De uni (en studeren in het algemeen) maakte me zo gelukkig en trots

En jep! Ik maak graag rare dingen ;) mijn handen vinden het wel fijn om zo bezig te zijn :) Vanmiddag misschien ook samen knutselen :Y
Denk dat wij op de middelbare school goede maatjes hadden kunnen zijn. :D

Benieuwd wat jullie gaan knutselen. :Y
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220806995
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Denk dat wij op de middelbare school goede maatjes hadden kunnen zijn. :D

Benieuwd wat jullie gaan knutselen. :Y
O+ O+ O+

Ach Fok-maatjes ook leuk ;) (en nee, die opmerking bedoel ik niet dubbelzinnig)

Ik ook _O- voor hetzelfde geld zitten we met thee te kletsen
  zaterdag 16 mei 2026 @ 09:59:18 #82
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220807010
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
O+ O+ O+

Ach Fok-maatjes ook leuk ;) (en nee, die opmerking bedoel ik niet dubbelzinnig)

Ik ook _O- voor hetzelfde geld zitten we met thee te kletsen
Dubbelzinnige opmerkingen moeten altijd kunnen. :P We kunnen het hebben. :D

Hoe dan ook; jullie gaan een leuke middag hebben. Geniet ervan en veel plezier! :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220807028
Geniet Cots
:* O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 10:02:46 #84
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220807061
Veel plezier CotS O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220807065
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:59 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dubbelzinnige opmerkingen moeten altijd kunnen. :P We kunnen het hebben. :D

Hoe dan ook; jullie gaan een leuke middag hebben. Geniet ervan en veel plezier! :)
Ja, maar ik ben niet zo dubbelzinnig aangelegd. Alleen Fok-maatjes klinkt in mijn hoofd als minstens FWB. Anyways, dat zijn we niet gelukkig _O-

En vandaag en morgen wordt top. Kan bijna niet wachten :Y Dit uitje kan ik zo goed gebruiken. Net gisteren mijn boek uitgelezen op de e-reader, dus nu weer begonnen met Harry Potter. Voor in de trein en de auto en de avond :) Ooit ga ik me als een volwassene gedragen

Ik zit mezelf helemaal op te hypen. Nu nog even een kopje koffie en dan ben ik er helemaal klaar voor
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 10:03:36 #86
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220807079
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, maar ik ben niet zo dubbelzinnig aangelegd. Alleen Fok-maatjes klinkt in mijn hoofd als minstens FWB. Anyways, dat zijn we niet gelukkig _O-

En vandaag en morgen wordt top. Kan bijna niet wachten :Y Dit uitje kan ik zo goed gebruiken. Net gisteren mijn boek uitgelezen op de e-reader, dus nu weer begonnen met Harry Potter. Voor in de trein en de auto en de avond :) Ooit ga ik me als een volwassene gedragen

Ik zit mezelf helemaal op te hypen. Nu nog even een kopje koffie en dan ben ik er helemaal klaar voor
FWB is hier Fun With Buddies.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 10:05:44 #87
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220807117
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
FWB is hier Fun With Buddies.
Of Fun With Bunnies! O+
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 10:07:27 #88
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220807143
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:05 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Of Fun With Bunnies! O+
Bunnies O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220807811
Fijn weekend allemaal. Child Have Fun! : ^O^
pi_220808608
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, maar ik ben niet zo dubbelzinnig aangelegd. Alleen Fok-maatjes klinkt in mijn hoofd als minstens FWB. Anyways, dat zijn we niet gelukkig _O-

En vandaag en morgen wordt top. Kan bijna niet wachten :Y Dit uitje kan ik zo goed gebruiken. Net gisteren mijn boek uitgelezen op de e-reader, dus nu weer begonnen met Harry Potter. Voor in de trein en de auto en de avond :) Ooit ga ik me als een volwassene gedragen

Ik zit mezelf helemaal op te hypen. Nu nog even een kopje koffie en dan ben ik er helemaal klaar voor
Volwassen zijn is ook maar een bedacht concept he ;)
Ik speel ook gewoon nog games, heb knuffels, doe lego en knutsel, ik vind zelf volwassen volwassenen die heel serieus doen en interessant doen met hun wijntjes hier, investeringsmogelijkheden daar ontzettend vermoeiend.

Heel veel plezier dit weekend, gaat vast goedkomen *O*
Twiddel
  zaterdag 16 mei 2026 @ 14:28:06 #91
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220809134
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:43 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Volwassen zijn is ook maar een bedacht concept he ;)
Ik speel ook gewoon nog games, heb knuffels, doe lego en knutsel, ik vind zelf volwassen volwassenen die heel serieus doen en interessant doen met hun wijntjes hier, investeringsmogelijkheden daar ontzettend vermoeiend.

Volwassenen die deels geen kind meer zijn vertrouw ik niet.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 14:52:12 #92
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220809377
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 14:28 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Volwassenen die deels geen kind meer zijn vertrouw ik niet.
*neuriet Transformers-tune*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220811640
Veel plezier vanavond @ChildoftheStars! Geniet ervan! *O*
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 08:47:58 #94
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220819818
Goedemorgen CotS O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220819931
Gooooodmorning O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220820080
Goedemorgen

Straks richting Scheveningen
Verheug me zo op het toneelstuk
Alleen eerst tweeënhalf uur in de auto

Gisteren zitten kleien met het zoontje en gamen
Ik ben zo onhandig met kinderen voor mijn gevoel; maar kind vindt me leuk :Y

Nu allemaal rustig wakker worden
Al stond er om zes uur al een ventje aan mijn bed

Kan echt bijna niet wachten
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 09:24:43 #97
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220820099
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Straks richting Scheveningen
Verheug me zo op het toneelstuk
Alleen eerst tweeënhalf uur in de auto

Gisteren zitten kleien met het zoontje en gamen
Ik ben zo onhandig met kinderen voor mijn gevoel; maar kind vindt me leuk :Y

Nu allemaal rustig wakker worden
Al stond er om zes uur al een ventje aan mijn bed

Kan echt bijna niet wachten
Kinderen zien die onhandigheid toch niet ;)

Goede reis!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 10:19:16 #98
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220820903
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Straks richting Scheveningen
Verheug me zo op het toneelstuk
Alleen eerst tweeënhalf uur in de auto

Gisteren zitten kleien met het zoontje en gamen
Ik ben zo onhandig met kinderen voor mijn gevoel; maar kind vindt me leuk :Y

Nu allemaal rustig wakker worden
Al stond er om zes uur al een ventje aan mijn bed

Kan echt bijna niet wachten
Geniet van je dag! ^O^
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Spellchecker zondag 17 mei 2026 @ 10:42:31 #99
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220821291
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Straks richting Scheveningen
Verheug me zo op het toneelstuk
Alleen eerst tweeënhalf uur in de auto

Gisteren zitten kleien met het zoontje en gamen
Ik ben zo onhandig met kinderen voor mijn gevoel; maar kind vindt me leuk :Y

Nu allemaal rustig wakker worden
Al stond er om zes uur al een ventje aan mijn bed

Kan echt bijna niet wachten
Have so much fun O+ *O* ^O^
pi_220821334
Als zoontje jou onhandig en niet leuk vond stond ie ook niet om 6 uur naast je bed. Have Fun vandaag! *O* *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door Iceage op 17-05-2026 11:06:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')