Geen sorryquote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb dit al benoemd, maar voor de zekerheid
Even belangrijk, voordat mensen zich zorgen gaan maken
Dit weekend ben ik weinig of niet online, zaterdag wel wat, maar denk zondag niet. Met een leuke reden; ik logeer bij een vriendin en ga naar het Harry Potter-toneelstuk. Misschien post ik wel wat, misschien niet. Sorry!
Heb erg veel zin in het weekend
Voor mij voelt dit als vakantie aanEven wat positiefs in mijn leven, dat mag ook wel eens. Morgen rond lunchtijd naar het station, rond een uur of drie bij die vriendin. En zondagmiddag het toneelgebeuren. Tas aan het inpakken. Vind het best wel spannend
![]()
Alleen het komt vast wel goed ja
Ik wens je heel veel plezier, als iemand dat verdient dan ben jij dat welquote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb dit al benoemd, maar voor de zekerheid
Even belangrijk, voordat mensen zich zorgen gaan maken
Dit weekend ben ik weinig of niet online, zaterdag wel wat, maar denk zondag niet. Met een leuke reden; ik logeer bij een vriendin en ga naar het Harry Potter-toneelstuk. Misschien post ik wel wat, misschien niet. Sorry!
Heb erg veel zin in het weekend
Voor mij voelt dit als vakantie aanEven wat positiefs in mijn leven, dat mag ook wel eens. Morgen rond lunchtijd naar het station, rond een uur of drie bij die vriendin. En zondagmiddag het toneelgebeuren. Tas aan het inpakken. Vind het best wel spannend
![]()
Alleen het komt vast wel goed ja
Ergens wil ik het niet geloven. Het is een enorm contrast met het heden.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik was gewoon geen leuk kind en later een rot puber. Altijd problemen, altijd gedoe, altijd hulpverleners erbij en 't is wat het is
Het is me heel jong, toen ik zes was, duidelijk uitgelegd: "Jij bent anders, dus jij moet je aanpassen". Dat zei mijn moeder tegen me toen ik in groep drie zat geloof ik. Toen ik vertelde gepest te worden. Daar had ze simpelweg gelijk in.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ergens wil ik het niet geloven. Het is een enorm contrast met het heden.![]()
ik heb mijn kinderen altijd geleerd dat ze anders mogen zijn en dat de enigen die moesten veranderen de pestkoppen waren,quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is me heel jong, toen ik zes was, duidelijk uitgelegd: "Jij bent anders, dus jij moet je aanpassen". Dat zei mijn moeder tegen me toen ik in groep drie zat geloof ik. Toen ik vertelde gepest te worden. Daar had ze simpelweg gelijk in.
Daarna ben ik doodgegooid met sociale vaardigheidstrainingen en therapieën en medicijnen. Alleen ik ben altijd vreemd gebleven. Dat aanpassen lukt wel een beetje beter, maar niet goed genoeg.
Als kind zat ik altijd mega hoog in mijn emoties en kon om het minste of geringste geheel uit mijn plaat gaan. Tot een jaar of dertig was, laten we zeggen 2018, was mijn temperament echt een probleem. Agressie managementtrainingen gedaan (drie). Echt is mijn psych van mening dat dat de verkeerde aanpak was. Dat ik meer had moeten leren over emotieregulatie en niet emotie wegdrukken.
En als puber begon ik te rotzooien met eten. Ik sneed mezelf. Ik spaarde mijn medicijnen op om zelfmoord te kunnen plegen. Ik ontwikkelde me fysiek niet zoals het zou moeten, dus ziekenhuis in en uit. Drie keer per week naar de psycholoog moeten
Ik had enorme woedeaanvallen, was compleet machteloos
Ik ben en was echt een rare vogel. Het voordeel van volwassen zijn is dat mensen het meer accepteren en er doorheen kunnen kijken.
Zijn we dat niet allemaal? Normaal zijn is zoooooo saai. Wees jij maar een rare vogel, dat is tenminste leuk!quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben en was echt een rare vogel.
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Rare vogel…. Je bent de enige op heel FOK! die zo open en eerlijk over je bergen en dalen vertelt. Ik vind het uniek. Niks rare vogel.
Dat is een mooie boodschapquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb mijn kinderen altijd geleerd dat ze anders mogen zijn en dat de enigen die moesten veranderen de pestkoppen waren,
en daar sta ik nog steeds achter
Weinig keusquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:00 schreef qltel het volgende:
[..]
Zijn we dat niet allemaal? Normaal zijn is zoooooo saai. Wees jij maar een rare vogel, dat is tenminste leuk!
Wie is Gerda?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Wie zul je ooit het beste herinneren? Gerda uit Zwenkgras 64, Lelystad of ChildoftheStars van FOK!?
Lachen is gezond!quote:
Heel fijn Cotsquote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Applausje voor mij
Heb de hele avond met mijn neus in een boek gezeten. Alleen af en toe Fok als mijn YouTubefilmpje klaar was. Lang geleden dat ik zoveel gelezen heb op een avond. Over kwartier~driekwartier naar bed (weer lezen) en lekker slapen
Morgenochtend nog thuis lummelen en dan de hort op
Dank je welquote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heel fijn Cots![]()
Slaap lekker straks![]()
Veel plezier vandaag en een goedemorgen!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 06:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Eindelijk is het zo ver
Nu wachten tot ik de deur uit "moet" gaan
Veel plezierquote:Op zaterdag 16 mei 2026 06:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Eindelijk is het zo ver
Nu wachten tot ik de deur uit "moet" gaan
Dat was jouw kloon toch?quote:
Pffff.... van zo'n jeugd zou ik ook wel raar van worden. Maar goed, je hebt dan ook het nodige meegemaakt, wat je als kind nooit zou moeten of mogen meemaken.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is me heel jong, toen ik zes was, duidelijk uitgelegd: "Jij bent anders, dus jij moet je aanpassen". Dat zei mijn moeder tegen me toen ik in groep drie zat geloof ik. Toen ik vertelde gepest te worden. Daar had ze simpelweg gelijk in.
Daarna ben ik doodgegooid met sociale vaardigheidstrainingen en therapieën en medicijnen. Alleen ik ben altijd vreemd gebleven. Dat aanpassen lukt wel een beetje beter, maar niet goed genoeg.
Als kind zat ik altijd mega hoog in mijn emoties en kon om het minste of geringste geheel uit mijn plaat gaan. Tot een jaar of dertig was, laten we zeggen 2018, was mijn temperament echt een probleem. Agressie managementtrainingen gedaan (drie). Echt is mijn psych van mening dat dat de verkeerde aanpak was. Dat ik meer had moeten leren over emotieregulatie en niet emotie wegdrukken.
En als puber begon ik te rotzooien met eten. Ik sneed mezelf. Ik spaarde mijn medicijnen op om zelfmoord te kunnen plegen. Ik ontwikkelde me fysiek niet zoals het zou moeten, dus ziekenhuis in en uit. Drie keer per week naar de psycholoog moeten
Ik had enorme woedeaanvallen, was compleet machteloos
Ik ben en was echt een rare vogel. Het voordeel van volwassen zijn is dat mensen het meer accepteren en er doorheen kunnen kijken.
Ach dit was pubertijd. Dat ik zulk gedrag vertoonde had wel de nodige oorsprong, maar ik was ook gewoon ontzettend vervelend. Altijd de kont tegen de kribbe gooien op school. Kleedde me anders, zat met VWO advies op het VMBO (in verband met gedragsproblemen), dus tja. Toen ik op de universiteit belandde kwam ik echt op mijn plek. De uni (en studeren in het algemeen) maakte me zo gelukkig en trotsquote:Op zaterdag 16 mei 2026 09:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Pffff.... van zo'n jeugd zou ik ook wel raar van worden. Maar goed, je hebt dan ook het nodige meegemaakt, wat je als kind nooit zou moeten of mogen meemaken.![]()
![]()
Het voordeel van een rare vogel zijn, is dat je nu wel lieve, rare vogels kunt haken.
Denk dat wij op de middelbare school goede maatjes hadden kunnen zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach dit was pubertijd. Dat ik zulk gedrag vertoonde had wel de nodige oorsprong, maar ik was ook gewoon ontzettend vervelend. Altijd de kont tegen de kribbe gooien op school. Kleedde me anders, zat met VWO advies op het VMBO (in verband met gedragsproblemen), dus tja. Toen ik op de universiteit belandde kwam ik echt op mijn plek. De uni (en studeren in het algemeen) maakte me zo gelukkig en trots
En jep! Ik maak graag rare dingenmijn handen vinden het wel fijn om zo bezig te zijn
Vanmiddag misschien ook samen knutselen
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Denk dat wij op de middelbare school goede maatjes hadden kunnen zijn.
Benieuwd wat jullie gaan knutselen.
Dubbelzinnige opmerkingen moeten altijd kunnen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
![]()
Ach Fok-maatjes ook leuk(en nee, die opmerking bedoel ik niet dubbelzinnig)
Ik ookvoor hetzelfde geld zitten we met thee te kletsen
Ja, maar ik ben niet zo dubbelzinnig aangelegd. Alleen Fok-maatjes klinkt in mijn hoofd als minstens FWB. Anyways, dat zijn we niet gelukkigquote:Op zaterdag 16 mei 2026 09:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dubbelzinnige opmerkingen moeten altijd kunnen.We kunnen het hebben.
Hoe dan ook; jullie gaan een leuke middag hebben. Geniet ervan en veel plezier!
FWB is hier Fun With Buddies.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo dubbelzinnig aangelegd. Alleen Fok-maatjes klinkt in mijn hoofd als minstens FWB. Anyways, dat zijn we niet gelukkig![]()
En vandaag en morgen wordt top. Kan bijna niet wachtenDit uitje kan ik zo goed gebruiken. Net gisteren mijn boek uitgelezen op de e-reader, dus nu weer begonnen met Harry Potter. Voor in de trein en de auto en de avond
Ooit ga ik me als een volwassene gedragen
Ik zit mezelf helemaal op te hypen. Nu nog even een kopje koffie en dan ben ik er helemaal klaar voor
Of Fun With Bunnies!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
FWB is hier Fun With Buddies.
Bunniesquote:
Volwassen zijn is ook maar een bedacht concept hequote:Op zaterdag 16 mei 2026 10:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo dubbelzinnig aangelegd. Alleen Fok-maatjes klinkt in mijn hoofd als minstens FWB. Anyways, dat zijn we niet gelukkig![]()
En vandaag en morgen wordt top. Kan bijna niet wachtenDit uitje kan ik zo goed gebruiken. Net gisteren mijn boek uitgelezen op de e-reader, dus nu weer begonnen met Harry Potter. Voor in de trein en de auto en de avond
Ooit ga ik me als een volwassene gedragen
Ik zit mezelf helemaal op te hypen. Nu nog even een kopje koffie en dan ben ik er helemaal klaar voor
Volwassenen die deels geen kind meer zijn vertrouw ik niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Volwassen zijn is ook maar een bedacht concept he
Ik speel ook gewoon nog games, heb knuffels, doe lego en knutsel, ik vind zelf volwassen volwassenen die heel serieus doen en interessant doen met hun wijntjes hier, investeringsmogelijkheden daar ontzettend vermoeiend.
*neuriet Transformers-tune*quote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Volwassenen die deels geen kind meer zijn vertrouw ik niet.
Kinderen zien die onhandigheid toch nietquote:Op zondag 17 mei 2026 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Straks richting Scheveningen
Verheug me zo op het toneelstuk
Alleen eerst tweeënhalf uur in de auto
Gisteren zitten kleien met het zoontje en gamen
Ik ben zo onhandig met kinderen voor mijn gevoel; maar kind vindt me leuk
Nu allemaal rustig wakker worden
Al stond er om zes uur al een ventje aan mijn bed
Kan echt bijna niet wachten
Geniet van je dag!quote:Op zondag 17 mei 2026 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Straks richting Scheveningen
Verheug me zo op het toneelstuk
Alleen eerst tweeënhalf uur in de auto
Gisteren zitten kleien met het zoontje en gamen
Ik ben zo onhandig met kinderen voor mijn gevoel; maar kind vindt me leuk
Nu allemaal rustig wakker worden
Al stond er om zes uur al een ventje aan mijn bed
Kan echt bijna niet wachten
Have so much funquote:Op zondag 17 mei 2026 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Straks richting Scheveningen
Verheug me zo op het toneelstuk
Alleen eerst tweeënhalf uur in de auto
Gisteren zitten kleien met het zoontje en gamen
Ik ben zo onhandig met kinderen voor mijn gevoel; maar kind vindt me leuk
Nu allemaal rustig wakker worden
Al stond er om zes uur al een ventje aan mijn bed
Kan echt bijna niet wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |