abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220802379
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb dit al benoemd, maar voor de zekerheid
Even belangrijk, voordat mensen zich zorgen gaan maken

Dit weekend ben ik weinig of niet online, zaterdag wel wat, maar denk zondag niet. Met een leuke reden; ik logeer bij een vriendin en ga naar het Harry Potter-toneelstuk. Misschien post ik wel wat, misschien niet. Sorry!

Heb erg veel zin in het weekend
Voor mij voelt dit als vakantie aan O+ Even wat positiefs in mijn leven, dat mag ook wel eens. Morgen rond lunchtijd naar het station, rond een uur of drie bij die vriendin. En zondagmiddag het toneelgebeuren. Tas aan het inpakken. Vind het best wel spannend :o
Alleen het komt vast wel goed ja :Y
Geen sorry
Lekker genieten Cots :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 15 mei 2026 @ 16:17:02 #52
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220802470
Fijn weekend Child! Geniet ervan, je hebt het verdiend.
pi_220803146
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb dit al benoemd, maar voor de zekerheid
Even belangrijk, voordat mensen zich zorgen gaan maken

Dit weekend ben ik weinig of niet online, zaterdag wel wat, maar denk zondag niet. Met een leuke reden; ik logeer bij een vriendin en ga naar het Harry Potter-toneelstuk. Misschien post ik wel wat, misschien niet. Sorry!

Heb erg veel zin in het weekend
Voor mij voelt dit als vakantie aan O+ Even wat positiefs in mijn leven, dat mag ook wel eens. Morgen rond lunchtijd naar het station, rond een uur of drie bij die vriendin. En zondagmiddag het toneelgebeuren. Tas aan het inpakken. Vind het best wel spannend :o
Alleen het komt vast wel goed ja :Y
Ik wens je heel veel plezier, als iemand dat verdient dan ben jij dat wel
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:41:04 #54
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220803505
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik was gewoon geen leuk kind en later een rot puber. Altijd problemen, altijd gedoe, altijd hulpverleners erbij en 't is wat het is
Ergens wil ik het niet geloven. Het is een enorm contrast met het heden. :'( :*
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220803903
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:41 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ergens wil ik het niet geloven. Het is een enorm contrast met het heden. :'( :*
Het is me heel jong, toen ik zes was, duidelijk uitgelegd: "Jij bent anders, dus jij moet je aanpassen". Dat zei mijn moeder tegen me toen ik in groep drie zat geloof ik. Toen ik vertelde gepest te worden. Daar had ze simpelweg gelijk in.
Daarna ben ik doodgegooid met sociale vaardigheidstrainingen en therapieën en medicijnen. Alleen ik ben altijd vreemd gebleven. Dat aanpassen lukt wel een beetje beter, maar niet goed genoeg.

Als kind zat ik altijd mega hoog in mijn emoties en kon om het minste of geringste geheel uit mijn plaat gaan. Tot een jaar of dertig was, laten we zeggen 2018, was mijn temperament echt een probleem. Agressie managementtrainingen gedaan (drie). Echt is mijn psych van mening dat dat de verkeerde aanpak was. Dat ik meer had moeten leren over emotieregulatie en niet emotie wegdrukken.

En als puber begon ik te rotzooien met eten. Ik sneed mezelf. Ik spaarde mijn medicijnen op om zelfmoord te kunnen plegen. Ik ontwikkelde me fysiek niet zoals het zou moeten, dus ziekenhuis in en uit. Drie keer per week naar de psycholoog moeten
Ik had enorme woedeaanvallen, was compleet machteloos

Ik ben en was echt een rare vogel. Het voordeel van volwassen zijn is dat mensen het meer accepteren en er doorheen kunnen kijken.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:58:09 #56
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220804066
Rare vogel…. Je bent de enige op heel FOK! die zo open en eerlijk over je bergen en dalen vertelt. Ik vind het uniek. Niks rare vogel.
pi_220804091
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het is me heel jong, toen ik zes was, duidelijk uitgelegd: "Jij bent anders, dus jij moet je aanpassen". Dat zei mijn moeder tegen me toen ik in groep drie zat geloof ik. Toen ik vertelde gepest te worden. Daar had ze simpelweg gelijk in.
Daarna ben ik doodgegooid met sociale vaardigheidstrainingen en therapieën en medicijnen. Alleen ik ben altijd vreemd gebleven. Dat aanpassen lukt wel een beetje beter, maar niet goed genoeg.

Als kind zat ik altijd mega hoog in mijn emoties en kon om het minste of geringste geheel uit mijn plaat gaan. Tot een jaar of dertig was, laten we zeggen 2018, was mijn temperament echt een probleem. Agressie managementtrainingen gedaan (drie). Echt is mijn psych van mening dat dat de verkeerde aanpak was. Dat ik meer had moeten leren over emotieregulatie en niet emotie wegdrukken.

En als puber begon ik te rotzooien met eten. Ik sneed mezelf. Ik spaarde mijn medicijnen op om zelfmoord te kunnen plegen. Ik ontwikkelde me fysiek niet zoals het zou moeten, dus ziekenhuis in en uit. Drie keer per week naar de psycholoog moeten
Ik had enorme woedeaanvallen, was compleet machteloos

Ik ben en was echt een rare vogel. Het voordeel van volwassen zijn is dat mensen het meer accepteren en er doorheen kunnen kijken.
ik heb mijn kinderen altijd geleerd dat ze anders mogen zijn en dat de enigen die moesten veranderen de pestkoppen waren,
en daar sta ik nog steeds achter :@
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 15 mei 2026 @ 20:00:56 #58
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220804096
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ben en was echt een rare vogel.
Zijn we dat niet allemaal? Normaal zijn is zoooooo saai. Wees jij maar een rare vogel, dat is tenminste leuk!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 mei 2026 @ 20:05:41 #59
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220804142
We zijn allemaal gek, daarom zitten we op Fok *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220804152
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Rare vogel…. Je bent de enige op heel FOK! die zo open en eerlijk over je bergen en dalen vertelt. Ik vind het uniek. Niks rare vogel.
O+ O+ O+
Fok is voor mij ook een veilige haven. Überhaupt ben ik denk ik wel relatief open, bij mijn vrienden dan. Voor iedereen gemakkelijker :)
Bij het buurtcentrum natuurlijk minder, ken je plaats en tijd
Alleen op Fok ben ik ongenuanceerd mezelf, komt door jullie ;)

quote:
99s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik heb mijn kinderen altijd geleerd dat ze anders mogen zijn en dat de enigen die moesten veranderen de pestkoppen waren,
en daar sta ik nog steeds achter :@
Dat is een mooie boodschap O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:00 schreef qltel het volgende:

[..]
Zijn we dat niet allemaal? Normaal zijn is zoooooo saai. Wees jij maar een rare vogel, dat is tenminste leuk!
Weinig keus ;)
'k Weet nog wel toen ik op mezelf ging wonen en ik dat ik alles netjes in één kleur wilde en alles matchen... nou je zou mijn huis nu moeten zien ;)

Ben iig blij dat ik rustiger ben geworden :Y
  vrijdag 15 mei 2026 @ 20:06:51 #61
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220804160
Wie zul je ooit het beste herinneren? Gerda uit Zwenkgras 64, Lelystad of ChildoftheStars van FOK!?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 mei 2026 @ 20:08:03 #62
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220804179
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Wie zul je ooit het beste herinneren? Gerda uit Zwenkgras 64, Lelystad of ChildoftheStars van FOK!?
Wie is Gerda?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 15 mei 2026 @ 20:08:28 #63
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220804189
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wie is Gerda?
Zie je?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 mei 2026 @ 20:28:14 #65
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220804374
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Haha ik moest lachen _O-
Lief O+
Lachen is gezond!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220804948
*O* Applausje voor mij *O* Heb de hele avond met mijn neus in een boek gezeten. Alleen af en toe Fok als mijn YouTubefilmpje klaar was. Lang geleden dat ik zoveel gelezen heb op een avond. Over kwartier~driekwartier naar bed (weer lezen) en lekker slapen

Morgenochtend nog thuis lummelen en dan de hort op *O*
pi_220804956
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
*O* Applausje voor mij *O* Heb de hele avond met mijn neus in een boek gezeten. Alleen af en toe Fok als mijn YouTubefilmpje klaar was. Lang geleden dat ik zoveel gelezen heb op een avond. Over kwartier~driekwartier naar bed (weer lezen) en lekker slapen

Morgenochtend nog thuis lummelen en dan de hort op *O*
Heel fijn Cots *O*
Slaap lekker straks O+ :*
Smile, it's free therapy.
pi_220804986
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:45 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Heel fijn Cots *O*
Slaap lekker straks O+ :*
Dank je wel
En is super fijn ja! Weer een stapje meer mezelf zijn

Voor/nadeel (is hetzelfde tegelijkertijd) van om in één keer om zes uur wakker worden is dat ik nu naar bed wil gaan
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 22:02:39 #69
249559 crew  Lavenderr
pi_220805078
Wat is dit een warm topic. Mensen kunnen soms zo lief voor elkaar zijn en mensen die het zwaar hebben een helpende hand toesteken.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 15 mei 2026 @ 22:19:51 #70
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220805194
Slaap lekker Child!
pi_220805459
Welterusten en een fijn weekend straks! Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.

Groeten van een van de vele vreemde vogels hier :B

Want ja dit is Fok! en dat zit vol vreemde vogels. *O*
pi_220806149
Goedemorgen

Eindelijk is het zo ver
Nu wachten tot ik de deur uit "moet" gaan
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 07:53:05 #73
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220806219
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 06:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Eindelijk is het zo ver
Nu wachten tot ik de deur uit "moet" gaan
Veel plezier vandaag en een goedemorgen!
pi_220806366
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 06:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Eindelijk is het zo ver
Nu wachten tot ik de deur uit "moet" gaan
Veel plezier
Geniet er van
  zaterdag 16 mei 2026 @ 09:07:01 #75
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220806435
Heel veel plezier CotS!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')