abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220806748
Dank jullie wel *O*

Gaat helemaal goed komen denk ik
Vijf over twaalf de deur uit :) ereader hangt aan de lader.
Als ik eenmaal de deur uit ben is de spanning ook wel weg :Y

De kleurenexplosie in mijn agenda (doe niet alleen aan een blauwe of zwarte pen) en alels door elkaar en over elkaar opgeschreven. Nu heb ik een lijst gemaakt die ik per dag van boven naar beneden afwerk. Orde in de chaos
Het geeft wel rust in mijn hoofd :Y
  zaterdag 16 mei 2026 @ 09:37:37 #77
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220806779
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wie is Gerda?
Dat was jouw kloon toch? ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 16 mei 2026 @ 09:40:44 #78
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220806812
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het is me heel jong, toen ik zes was, duidelijk uitgelegd: "Jij bent anders, dus jij moet je aanpassen". Dat zei mijn moeder tegen me toen ik in groep drie zat geloof ik. Toen ik vertelde gepest te worden. Daar had ze simpelweg gelijk in.
Daarna ben ik doodgegooid met sociale vaardigheidstrainingen en therapieën en medicijnen. Alleen ik ben altijd vreemd gebleven. Dat aanpassen lukt wel een beetje beter, maar niet goed genoeg.

Als kind zat ik altijd mega hoog in mijn emoties en kon om het minste of geringste geheel uit mijn plaat gaan. Tot een jaar of dertig was, laten we zeggen 2018, was mijn temperament echt een probleem. Agressie managementtrainingen gedaan (drie). Echt is mijn psych van mening dat dat de verkeerde aanpak was. Dat ik meer had moeten leren over emotieregulatie en niet emotie wegdrukken.

En als puber begon ik te rotzooien met eten. Ik sneed mezelf. Ik spaarde mijn medicijnen op om zelfmoord te kunnen plegen. Ik ontwikkelde me fysiek niet zoals het zou moeten, dus ziekenhuis in en uit. Drie keer per week naar de psycholoog moeten
Ik had enorme woedeaanvallen, was compleet machteloos

Ik ben en was echt een rare vogel. Het voordeel van volwassen zijn is dat mensen het meer accepteren en er doorheen kunnen kijken.
Pffff.... van zo'n jeugd zou ik ook wel raar van worden. Maar goed, je hebt dan ook het nodige meegemaakt, wat je als kind nooit zou moeten of mogen meemaken. ;( ;(

Het voordeel van een rare vogel zijn, is dat je nu wel lieve, rare vogels kunt haken. ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220806913
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:40 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Pffff.... van zo'n jeugd zou ik ook wel raar van worden. Maar goed, je hebt dan ook het nodige meegemaakt, wat je als kind nooit zou moeten of mogen meemaken. ;( ;(

Het voordeel van een rare vogel zijn, is dat je nu wel lieve, rare vogels kunt haken. ;)
Ach dit was pubertijd. Dat ik zulk gedrag vertoonde had wel de nodige oorsprong, maar ik was ook gewoon ontzettend vervelend. Altijd de kont tegen de kribbe gooien op school. Kleedde me anders, zat met VWO advies op het VMBO (in verband met gedragsproblemen), dus tja. Toen ik op de universiteit belandde kwam ik echt op mijn plek. De uni (en studeren in het algemeen) maakte me zo gelukkig en trots

En jep! Ik maak graag rare dingen ;) mijn handen vinden het wel fijn om zo bezig te zijn :) Vanmiddag misschien ook samen knutselen :Y
  zaterdag 16 mei 2026 @ 09:55:10 #80
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220806967
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach dit was pubertijd. Dat ik zulk gedrag vertoonde had wel de nodige oorsprong, maar ik was ook gewoon ontzettend vervelend. Altijd de kont tegen de kribbe gooien op school. Kleedde me anders, zat met VWO advies op het VMBO (in verband met gedragsproblemen), dus tja. Toen ik op de universiteit belandde kwam ik echt op mijn plek. De uni (en studeren in het algemeen) maakte me zo gelukkig en trots

En jep! Ik maak graag rare dingen ;) mijn handen vinden het wel fijn om zo bezig te zijn :) Vanmiddag misschien ook samen knutselen :Y
Denk dat wij op de middelbare school goede maatjes hadden kunnen zijn. :D

Benieuwd wat jullie gaan knutselen. :Y
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220806995
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Denk dat wij op de middelbare school goede maatjes hadden kunnen zijn. :D

Benieuwd wat jullie gaan knutselen. :Y
O+ O+ O+

Ach Fok-maatjes ook leuk ;) (en nee, die opmerking bedoel ik niet dubbelzinnig)

Ik ook _O- voor hetzelfde geld zitten we met thee te kletsen
  zaterdag 16 mei 2026 @ 09:59:18 #82
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220807010
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
O+ O+ O+

Ach Fok-maatjes ook leuk ;) (en nee, die opmerking bedoel ik niet dubbelzinnig)

Ik ook _O- voor hetzelfde geld zitten we met thee te kletsen
Dubbelzinnige opmerkingen moeten altijd kunnen. :P We kunnen het hebben. :D

Hoe dan ook; jullie gaan een leuke middag hebben. Geniet ervan en veel plezier! :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220807028
Geniet Cots
:* O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 10:02:46 #84
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220807061
Veel plezier CotS O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220807065
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:59 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dubbelzinnige opmerkingen moeten altijd kunnen. :P We kunnen het hebben. :D

Hoe dan ook; jullie gaan een leuke middag hebben. Geniet ervan en veel plezier! :)
Ja, maar ik ben niet zo dubbelzinnig aangelegd. Alleen Fok-maatjes klinkt in mijn hoofd als minstens FWB. Anyways, dat zijn we niet gelukkig _O-

En vandaag en morgen wordt top. Kan bijna niet wachten :Y Dit uitje kan ik zo goed gebruiken. Net gisteren mijn boek uitgelezen op de e-reader, dus nu weer begonnen met Harry Potter. Voor in de trein en de auto en de avond :) Ooit ga ik me als een volwassene gedragen

Ik zit mezelf helemaal op te hypen. Nu nog even een kopje koffie en dan ben ik er helemaal klaar voor
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 10:03:36 #86
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220807079
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, maar ik ben niet zo dubbelzinnig aangelegd. Alleen Fok-maatjes klinkt in mijn hoofd als minstens FWB. Anyways, dat zijn we niet gelukkig _O-

En vandaag en morgen wordt top. Kan bijna niet wachten :Y Dit uitje kan ik zo goed gebruiken. Net gisteren mijn boek uitgelezen op de e-reader, dus nu weer begonnen met Harry Potter. Voor in de trein en de auto en de avond :) Ooit ga ik me als een volwassene gedragen

Ik zit mezelf helemaal op te hypen. Nu nog even een kopje koffie en dan ben ik er helemaal klaar voor
FWB is hier Fun With Buddies.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 10:05:44 #87
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220807117
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
FWB is hier Fun With Buddies.
Of Fun With Bunnies! O+
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 10:07:27 #88
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220807143
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:05 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Of Fun With Bunnies! O+
Bunnies O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220807811
Fijn weekend allemaal. Child Have Fun! : ^O^
pi_220808608
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, maar ik ben niet zo dubbelzinnig aangelegd. Alleen Fok-maatjes klinkt in mijn hoofd als minstens FWB. Anyways, dat zijn we niet gelukkig _O-

En vandaag en morgen wordt top. Kan bijna niet wachten :Y Dit uitje kan ik zo goed gebruiken. Net gisteren mijn boek uitgelezen op de e-reader, dus nu weer begonnen met Harry Potter. Voor in de trein en de auto en de avond :) Ooit ga ik me als een volwassene gedragen

Ik zit mezelf helemaal op te hypen. Nu nog even een kopje koffie en dan ben ik er helemaal klaar voor
Volwassen zijn is ook maar een bedacht concept he ;)
Ik speel ook gewoon nog games, heb knuffels, doe lego en knutsel, ik vind zelf volwassen volwassenen die heel serieus doen en interessant doen met hun wijntjes hier, investeringsmogelijkheden daar ontzettend vermoeiend.

Heel veel plezier dit weekend, gaat vast goedkomen *O*
Twiddel
  zaterdag 16 mei 2026 @ 14:28:06 #91
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220809134
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:43 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Volwassen zijn is ook maar een bedacht concept he ;)
Ik speel ook gewoon nog games, heb knuffels, doe lego en knutsel, ik vind zelf volwassen volwassenen die heel serieus doen en interessant doen met hun wijntjes hier, investeringsmogelijkheden daar ontzettend vermoeiend.

Volwassenen die deels geen kind meer zijn vertrouw ik niet.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 14:52:12 #92
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220809377
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 14:28 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Volwassenen die deels geen kind meer zijn vertrouw ik niet.
*neuriet Transformers-tune*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220811640
Veel plezier vanavond @ChildoftheStars! Geniet ervan! *O*
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 08:47:58 #94
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220819818
Goedemorgen CotS O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220819931
Gooooodmorning O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220820080
Goedemorgen

Straks richting Scheveningen
Verheug me zo op het toneelstuk
Alleen eerst tweeënhalf uur in de auto

Gisteren zitten kleien met het zoontje en gamen
Ik ben zo onhandig met kinderen voor mijn gevoel; maar kind vindt me leuk :Y

Nu allemaal rustig wakker worden
Al stond er om zes uur al een ventje aan mijn bed

Kan echt bijna niet wachten
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 09:24:43 #97
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220820099
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Straks richting Scheveningen
Verheug me zo op het toneelstuk
Alleen eerst tweeënhalf uur in de auto

Gisteren zitten kleien met het zoontje en gamen
Ik ben zo onhandig met kinderen voor mijn gevoel; maar kind vindt me leuk :Y

Nu allemaal rustig wakker worden
Al stond er om zes uur al een ventje aan mijn bed

Kan echt bijna niet wachten
Kinderen zien die onhandigheid toch niet ;)

Goede reis!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 10:19:16 #98
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220820903
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Straks richting Scheveningen
Verheug me zo op het toneelstuk
Alleen eerst tweeënhalf uur in de auto

Gisteren zitten kleien met het zoontje en gamen
Ik ben zo onhandig met kinderen voor mijn gevoel; maar kind vindt me leuk :Y

Nu allemaal rustig wakker worden
Al stond er om zes uur al een ventje aan mijn bed

Kan echt bijna niet wachten
Geniet van je dag! ^O^
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Spellchecker zondag 17 mei 2026 @ 10:42:31 #99
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220821291
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Straks richting Scheveningen
Verheug me zo op het toneelstuk
Alleen eerst tweeënhalf uur in de auto

Gisteren zitten kleien met het zoontje en gamen
Ik ben zo onhandig met kinderen voor mijn gevoel; maar kind vindt me leuk :Y

Nu allemaal rustig wakker worden
Al stond er om zes uur al een ventje aan mijn bed

Kan echt bijna niet wachten
Have so much fun O+ *O* ^O^
pi_220821334
Als zoontje jou onhandig en niet leuk vond stond ie ook niet om 6 uur naast je bed. Have Fun vandaag! *O* *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door Iceage op 17-05-2026 11:06:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')