Ja. Moetquote:
Luxemburg gaat er uiteraard uitquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:35 schreef heywoodu het volgende:
Mijn top-10, dus laat die maar door gaan![]()
Roemenië
Bulgarije
Luxemburg
Albanië
Denemarken
Armenië
Australië
Cyprus
Noorwegen
Oekraïne
quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die zanger is net een Roland/Fianca kruising
Zeer mee eens. Dat is deels wel echt een self fullfilling prophecy.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bookmakers gewoon verbieden. Dan krijg je hele andere winnaars
Motherfuckers in 2015 Italië genaaidquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeer mee eens. Dat is deels wel echt een self forfilling prophecy.
Je gaat mij niet vetellen dat met zo'n pak hij geen homo isquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gewoon erotisch. Dat jij er homo erotisch van maakt, zegt wat over jou
Tegelijkertijd heeft het Arcade ook wel heel erg geholpen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Motherfuckers in 2015 Italië genaaid
Hij heeft vrouw en kindquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vetellen dat met zo'n pak hij geen homo is
Als ze het zelf maar fantastisch vinden is hun mottoquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:37 schreef Redefine het volgende:
I say goodbye past wel goed bij Azerbeidzjan. Die zien we toch niet meer terug.
quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:37 schreef Cupfighter het volgende:
Roemenië is met kop en schouders de beste van deze halve finale
Een wat?quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeer mee eens. Dat is deels wel echt een self forfilling prophecy.
Lied is ook kutquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer dat haar uitspraak zo matig is, het lied is prima
Ah ja zoals de Oostenrijker die het al fantastisch vindt om in de finale te staanquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als ze het zelf maar fantastisch vinden is hun motto
Een vrouw met smaakquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:38 schreef yvonne het volgende:
Roemenië,Armenië, Noorwegen,Cyprus gewoon omdat.
Volgens wiki:quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
WTF..echt?quote:
Nee, dat vond de EBU.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vind jij dat?Wow Luc, je blijft me verbazen!
Jij homo.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:38 schreef yvonne het volgende:
Roemenië,Armenië, Noorwegen,Cyprus gewoon omdat.
Damiano David (van Maneskin) is dat ook niet.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een zelf voortvullende profetie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Damiano godquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Damiano David (van Maneskin) is dat ook niet.
Net zoals het gros van de frontzangers van glamrock bands.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Precies, dan heb ik nog liever Letlandquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:39 schreef heywoodu het volgende:
Al die goedkope acts waarbij ze denken "we doen even een supermodel die een standaard popdeuntje doet" mogen er sowieso wel uit.
Die zong ook best prima, de podium act werkt alleen niet zonder contextquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Precies, dan heb ik nog liever Letland
Dus ze hebben gewoon een slechte smaak in kleding? raaarquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Verstandig.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik laat de rest van de show voor wat het is. Lees morgen wel wie er door zijn. Tot zaterdag
Schijnbaarquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:42 schreef Redefine het volgende:
Ze dachten dat het niveau nog niet laag genoeg lag?
Vijf minutenlang Dierenlot.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:42 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zie nog liever een reclameblok dan dit
Goed idee. Ik heb het ook wel gezien zo.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik laat de rest van de show voor wat het is. Lees morgen wel wie er door zijn. Tot zaterdag
Je kijkt het songfestival? Wat had je dan verwacht.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:42 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zie nog liever een reclameblok dan dit
wordt steeds matigerquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:43 schreef Meridiaan het volgende:
Eigenlijk zat er ook veel troep in deze halve finale, hoewel iets minder dan dinsdag.
Wat een matig jaar toch
Iemand anders heeft hem verteld wat hij moest denkenquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:43 schreef Fred_B het volgende:
Wat zou Martin Green nou gedacht hebben toen hij het script voor de eerste keer zag?
(Jaja, hahaha Martin Green en denken)
Ik denk dat het toen niet veel Point(er Siters) kreeg.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:43 schreef sportfreak het volgende:
Ik kan me dit nummer niet herinneren.
Welk jaar en land was het?
Luxemburg en Cyprus zeker niet dus dat maakt 13/15 inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:43 schreef yvonne het volgende:
Ik heb het idee dat 13 van 15 playback is geweest.
quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:43 schreef yvonne het volgende:
Ik heb het idee dat 13 van 15 playback is geweest.
Bij de stand van talent was ze ook te laatquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:43 schreef Evenstar het volgende:
Zij stond niet vooraan toen de rondingen werden uitgedeeld he...
Maltese envelopjes niet vergetenquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Bulgarije
Roemenië
Tsjechië
Armenië
Letland
Denemarken
Australie
Noorwegen
En dan Oekraïne, maar plek 10 ligt voor mij nog open
Eraf getraind en/of laten zuigen (ze heeft daar geld genoeg voor).quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:43 schreef Evenstar het volgende:
Zij stond niet vooraan toen de rondingen werden uitgedeeld he...
Dat is het ook wel vaak.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:44 schreef Meridiaan het volgende:
Oeh haar korset lijkt wel echt een onderkledingstuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |