Precies, dan heb ik nog liever Letlandquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:39 schreef heywoodu het volgende:
Al die goedkope acts waarbij ze denken "we doen even een supermodel die een standaard popdeuntje doet" mogen er sowieso wel uit.
Die zong ook best prima, de podium act werkt alleen niet zonder contextquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Precies, dan heb ik nog liever Letland
Dus ze hebben gewoon een slechte smaak in kleding? raaarquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Damiano David (van Maneskin) is dat ook niet.
Verstandig.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik laat de rest van de show voor wat het is. Lees morgen wel wie er door zijn. Tot zaterdag
Schijnbaarquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:42 schreef Redefine het volgende:
Ze dachten dat het niveau nog niet laag genoeg lag?
Vijf minutenlang Dierenlot.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:42 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zie nog liever een reclameblok dan dit
Goed idee. Ik heb het ook wel gezien zo.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik laat de rest van de show voor wat het is. Lees morgen wel wie er door zijn. Tot zaterdag
Je kijkt het songfestival? Wat had je dan verwacht.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:42 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zie nog liever een reclameblok dan dit
wordt steeds matigerquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:43 schreef Meridiaan het volgende:
Eigenlijk zat er ook veel troep in deze halve finale, hoewel iets minder dan dinsdag.
Wat een matig jaar toch
Iemand anders heeft hem verteld wat hij moest denkenquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:43 schreef Fred_B het volgende:
Wat zou Martin Green nou gedacht hebben toen hij het script voor de eerste keer zag?
(Jaja, hahaha Martin Green en denken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |