Bron: https://www.iculture.nl/n(...)rsoonlijk-overzicht/quote:Ieder jaar in december is het weer een hit: het Spotify Wrapped-overzicht, waarmee iedere Spotify-gebruiker zijn muzikale hoogtepunten van het afgelopen jaar kan bekijken. Ter gelegenheid van het 20-jarige jubileum heeft Spotify nu iets nieuws: Your Party of the Year(s). Met dit overzicht zie je enkele leuke statistieken sinds je registratie bij de muziekdienst.
Spotify viert 20 jaar met terugblik op jouw Spotify-data
Deze nieuwe functie is te vinden in de mobiele Spotify-app, maar is het gemakkelijkst te bereiken via deze link. Vervolgens zie je je Spotify-verjaardag (de dag waarop je je voor het eerst registreerde), het totaal aantal nummers dat je via Spotify geluisterd hebt, je allereerste gestreamde nummer (in de vorm van een quizvraag) en je meest gestreamde artiest sinds je registratie. Het overzicht wordt afgesloten met een persoonlijke afspeellijst met jouw favoriete liedjes op Spotify aller tijden. In deze afspeellijst zie je per nummer precies hoevaak je ernaar geluisterd hebt.
Je vindt je persoonlijke Spotify-overzicht met statistieken sinds je registratie als volgt:
• Open de Spotify-app en zoek naar “Spotify 20” of “Party of the Year(s)”.
Je kunt ook deze pagina openen om meteen naar het overzicht te gaan.
• Tik op Tap to begin.
Zorg dat je geluid aan staat om je muziek te horen die past bij je statistieken.
• Je ziet nu je eerste hoogtepunten: je Spotify-verjaardag, het aantal nummers dat je gestreamd hebt en een vierkeuzevraag met wat jouw eerst gestreamde nummer is. Ook je meest beluisterde artiest komt voorbij.
• Het overzicht wordt afgesloten met je eigen afspeellijst met je meest beluisterde nummers ooit. Tik op Save to library om deze aan je bibliotheek toe te voegen.
• In het laatste scherm kun je door de hoogtepunten bladeren of ze delen via social media.
Wat was je eerst gestreamde youtube liedje?quote:
Geen idee, zo'n goed geheugen heb ik niet.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat was je eerst gestreamde youtube liedje?
Nee, dat heb jij niet, daar doe jij aanquote:
Huh.quote:Op woensdag 13 mei 2026 23:22 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Nee, dat heb jij niet, daar doe jij aan
Bearsharing, het delen van je behaarde gay vriend met andere mannen
Klinkt als de donkere versie van Bieber.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit kan je dus ter ere van die 20 jaar ZIEN!
Heel fucking awesome natuurlijk.
Mijne was Pretty Girls van Iyaz en Travie McCoy(lol)
Bekijk deze YouTube-video
in december 2011 😤😤
Wel lullig als je Very Best uit 1 nummer bestaat. Maar wel fijn dat jij hem gesteund hebt daarin.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:48 schreef camilero het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
No ragrets!
Op 1 juni 2010, misschien wel op aanraden van @:Madmaster (niet het nummer, maar Spotify)
Zie mijn post, daarin staat de link naar de 20 Years Wrapped playlist.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:58 schreef junkiesietze het volgende:
Ik zag een paar dagen geleden zo'n soort reel voorbij komen in spotify maar die kan ik nu nergens meer vinden, geen idee.
Ik kreeg destijds een soort van proef-/testaccount.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:48 schreef camilero het volgende:
Op 1 juni 2010, misschien wel op aanraden van @:Madmaster (niet het nummer, maar Spotify)
Het is vast hier op fok besproken indertijd, misschien wel in deel 1 van deze reeksquote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kreeg destijds een soort van proef-/testaccount.
Geen idee of ik Spotify aangeraden heb aan anderen, ik moest er in het begin flink aan wennen.
Ook omdat er destijds een hoop muziek niet beschikbaar was…
Nee, daarbij, waarom zou je afhankelijk willen zijn van een streamingdienst terwijl je alles gewoon op je NAS kan parkeren...quote:
Zeker nietquote:
Ik onderhoud ook nog een mp3-verzameling, gewoon ernaast.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 17:15 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Nee, daarbij, waarom zou je afhankelijk willen zijn van een streamingdienst terwijl je alles gewoon op je NAS kan parkeren...
Tot voor kort (of eigenlijk: Wacup).quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |