abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 20:36:50 #1
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220785712
Dit kan je dus ter ere van die 20 jaar ZIEN!

Heel fucking awesome natuurlijk.

Mijne was Pretty Girls van Iyaz en Travie McCoy :') (lol)

Bekijk deze YouTube-video

in december 2011 😤😤
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 13 mei 2026 @ 20:39:12 #3
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220785734
MadMaster in MUZ / Spotify #13 Wrapped met luisterleeftijden

= = = Crosspost = = =

Spotify bestaat 20 jaar en stelt een playlist samen met jouw persoonlijke favorieten/meest gespeelde songs sinds je aanmelding, incl. de eerste song die via Spotify afspeelde.



quote:
Ieder jaar in december is het weer een hit: het Spotify Wrapped-overzicht, waarmee iedere Spotify-gebruiker zijn muzikale hoogtepunten van het afgelopen jaar kan bekijken. Ter gelegenheid van het 20-jarige jubileum heeft Spotify nu iets nieuws: Your Party of the Year(s). Met dit overzicht zie je enkele leuke statistieken sinds je registratie bij de muziekdienst.

Spotify viert 20 jaar met terugblik op jouw Spotify-data

Deze nieuwe functie is te vinden in de mobiele Spotify-app, maar is het gemakkelijkst te bereiken via deze link. Vervolgens zie je je Spotify-verjaardag (de dag waarop je je voor het eerst registreerde), het totaal aantal nummers dat je via Spotify geluisterd hebt, je allereerste gestreamde nummer (in de vorm van een quizvraag) en je meest gestreamde artiest sinds je registratie. Het overzicht wordt afgesloten met een persoonlijke afspeellijst met jouw favoriete liedjes op Spotify aller tijden. In deze afspeellijst zie je per nummer precies hoevaak je ernaar geluisterd hebt.

Je vindt je persoonlijke Spotify-overzicht met statistieken sinds je registratie als volgt:

• Open de Spotify-app en zoek naar “Spotify 20” of “Party of the Year(s)”.
Je kunt ook deze pagina openen om meteen naar het overzicht te gaan.

• Tik op Tap to begin.
Zorg dat je geluid aan staat om je muziek te horen die past bij je statistieken.

• Je ziet nu je eerste hoogtepunten: je Spotify-verjaardag, het aantal nummers dat je gestreamd hebt en een vierkeuzevraag met wat jouw eerst gestreamde nummer is. Ook je meest beluisterde artiest komt voorbij.

• Het overzicht wordt afgesloten met je eigen afspeellijst met je meest beluisterde nummers ooit. Tik op Save to library om deze aan je bibliotheek toe te voegen.

• In het laatste scherm kun je door de hoogtepunten bladeren of ze delen via social media.
Bron: https://www.iculture.nl/n(...)rsoonlijk-overzicht/

= = =

Mijn eerste song was The Prodigy - Thunder op 30 mei 2010…
pi_220785887
Ik heb geen Spotify, alleen youtube
pindazakje
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 21:00:47 #5
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220785902
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik heb geen Spotify, alleen youtube
Wat was je eerst gestreamde youtube liedje?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220785916
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 21:00 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wat was je eerst gestreamde youtube liedje?
Geen idee, zo'n goed geheugen heb ik niet.
pindazakje
  roze woensdag 13 mei 2026 @ 21:02:32 #7
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220785919
Ik kan alleen zien dat ik het meest naar blink-182 heb geluisterd.
Your beauty never ever scared me.
pi_220785942
Ik heb mijn eerste account niet meer, eerste jaren goedkoop abonnement, jaarkaarten op ebay gekocht voor 15 euro per stuk. Nu gebruik ik al twee jaar Youtube Music, gratis.
  Forum Admin woensdag 13 mei 2026 @ 21:24:43 #10
35723 crew  GGMM
pi_220786096
Ik heb Winamp
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220786102
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 21:24 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Winamp
Wel op Windows 2000 of xp mag ik hopen
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 13 mei 2026 @ 21:29:09 #12
284411 crew  heywoodu
pi_220786134
Eerste was kennelijk My Way van Frank Sinatra in 2019. Meest geluisterd is Sabaton :+
pi_220786581
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 21:24 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Winamp
Ik Bearshare.
U MAD?
pi_220786846
A place to bury strangers - never coming back
Bekijk deze YouTube-video
Smile, it's free therapy.
pi_220786944
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 22:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ik Bearshare.
Nee, dat heb jij niet, daar doe jij aan
Bearsharing, het delen van je behaarde gay vriend met andere mannen
  donderdag 14 mei 2026 @ 00:03:09 #16
469185 DJ11
Radio 49
pi_220787121
Mijn eerst geluisterde nummer was een obscure, instrumentale gitaarversie van The Crying Game (in de Boy George-uitvoering) door ene Hank Marvin, die overigens lid was van The Shadows, zo las ik net.

Mijn meest beluisterde artiest hoef ik hier niet te noemen; dat weet zo onderhand iedereen wel. Het mooist vond ik de soundtrack voor het laatste gedeelte van Your Party of the Year(s). Het had echt niet beter kunnen zijn, omdat het een zwaar onderbelicht nummer is en tevens mijn favoriete nummer dat ik heb ontdekt sinds ik Spotify gebruik.

Bekijk deze YouTube-video
C Duncan - Pulses & Rain (2019)

Overigens geproduceerd door de toetsenist van Elbow.
  donderdag 14 mei 2026 @ 08:10:39 #17
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_220787729
Ben ik de enige zonder Spotify ? :@
Ik ben inmiddels overleden
pi_220787771
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 23:22 schreef Moonversion het volgende:

[..]
Nee, dat heb jij niet, daar doe jij aan
Bearsharing, het delen van je behaarde gay vriend met andere mannen
Huh.
U MAD?
pi_220788452
Pff geen idee. Ik begon pas redelijk laat aan spotify want ik had zo ondertussen een flinke mp3/flac collectie bij elkaar gedownload en dat werkte allemaal prima.

Als ik moet gokken was het deze

Bekijk deze YouTube-video
Conscience do cost.
  donderdag 14 mei 2026 @ 10:01:30 #20
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220788488
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit kan je dus ter ere van die 20 jaar ZIEN!

Heel fucking awesome natuurlijk.

Mijne was Pretty Girls van Iyaz en Travie McCoy :') (lol)

Bekijk deze YouTube-video

in december 2011 😤😤
Klinkt als de donkere versie van Bieber.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220788511
quote:
15s.gif Op donderdag 14 mei 2026 08:10 schreef Enchanter het volgende:
Ben ik de enige zonder Spotify ? :@
Nee, ik heb het ook nog nooit gebruikt.
  donderdag 14 mei 2026 @ 18:14:00 #22
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220792782
Bekijk deze YouTube-video

The Associates met Breakfast. Pas in december 2018 overigens. Ik was laat met een account voor Spotify. Gebruik het nog steeds niet heel erg veel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:08:53 #23
487165 Tussle266
Tussle's Version
pi_220793138
Dus ik heb in 2018 een nieuw account moeten aanmaken, omdat ik om onduidelijke redenen de oude niet meer in mocht. Het eerste liedje dat ik op 12 december 2018 luisterde, was blijkbaar:
Bekijk deze YouTube-video

Nog confronterender is dat ik iets meer dan 40.000 liedjes heb geluisterd, maar blijkbaar deze het vaakst voorbij is gekomen. Ik zou niet kunnen uitleggen hoe dat kan:
Bekijk deze YouTube-video
All Day I Dream About Stemlijsten
  donderdag 14 mei 2026 @ 23:39:02 #24
469185 DJ11
Radio 49
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:48:24 #25
511255 camilero
tufkatufka...
pi_220800297
Bekijk deze YouTube-video
No ragrets!

Op 1 juni 2010, misschien wel op aanraden van @MadMaster (niet het nummer, maar Spotify)
pi_220800325
dunno
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:06:59 #27
487165 Tussle266
Tussle's Version
pi_220800429
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:48 schreef camilero het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
No ragrets!

Op 1 juni 2010, misschien wel op aanraden van @:Madmaster (niet het nummer, maar Spotify)
Wel lullig als je Very Best uit 1 nummer bestaat. Maar wel fijn dat jij hem gesteund hebt daarin.
All Day I Dream About Stemlijsten
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:58:13 #28
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220800763
Ik zag een paar dagen geleden zo'n soort reel voorbij komen in spotify maar die kan ik nu nergens meer vinden, geen idee.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:08:52 #29
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220802426
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:58 schreef junkiesietze het volgende:
Ik zag een paar dagen geleden zo'n soort reel voorbij komen in spotify maar die kan ik nu nergens meer vinden, geen idee.
Zie mijn post, daarin staat de link naar de 20 Years Wrapped playlist.
Of klik hier;)
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:10:44 #30
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220802443
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:48 schreef camilero het volgende:

Op 1 juni 2010, misschien wel op aanraden van @:Madmaster (niet het nummer, maar Spotify)
Ik kreeg destijds een soort van proef-/testaccount.
Geen idee of ik Spotify aangeraden heb aan anderen, ik moest er in het begin flink aan wennen.
Ook omdat er destijds een hoop muziek niet beschikbaar was…
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:03:01 #31
511255 camilero
tufkatufka...
pi_220802852
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:10 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik kreeg destijds een soort van proef-/testaccount.
Geen idee of ik Spotify aangeraden heb aan anderen, ik moest er in het begin flink aan wennen.
Ook omdat er destijds een hoop muziek niet beschikbaar was…
Het is vast hier op fok besproken indertijd, misschien wel in deel 1 van deze reeks ;)
Het viel me op dat we vlak na elkaar zijn begonnen met luisteren.
pi_220802994
quote:
15s.gif Op donderdag 14 mei 2026 08:10 schreef Enchanter het volgende:
Ben ik de enige zonder Spotify ? :@
Nee, daarbij, waarom zou je afhankelijk willen zijn van een streamingdienst terwijl je alles gewoon op je NAS kan parkeren...
  vrijdag 15 mei 2026 @ 23:39:26 #33
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220805788
16 december 2011

Travis - Sing was mijn eerste stream
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 15 mei 2026 @ 23:45:28 #34
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220805813
quote:
15s.gif Op donderdag 14 mei 2026 08:10 schreef Enchanter het volgende:
Ben ik de enige zonder Spotify ? :@
Zeker niet B-)
  maandag 18 mei 2026 @ 16:20:49 #35
46794 Berkery
Fat bastard
pi_220833450
R.A.M.O.N.E.S van Motörhead, 21 september 2010 was mijn eerste nummer.

En blijkbaar heb ik erg veel Rammstein geluisterd.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_220833506
quote:
15s.gif Op donderdag 14 mei 2026 08:10 schreef Enchanter het volgende:
Ben ik de enige zonder Spotify ? :@
Moment. :) Ik verifieer dit even. @onlogisch ben je on board?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 07:42:08 #37
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220836941
quote:
15s.gif Op donderdag 14 mei 2026 08:10 schreef Enchanter het volgende:
Ben ik de enige zonder Spotify ? :@
Zeker niet :)

Waarom zou je zo'n beperkt medium gebruiken als er YouTube is?
Toevallig hoorde ik gisteren op de radio de dj zeggen 'En ook deze artist voegt zich bij het rijtje wiens muziek niet langer te horen is op Spotify', vast iets vanwege recettes of zo. Een snelle search op YouTube leverde al gauw zo'n 40/45 nummers op van hem.

Spotify :')

En er nog voor betalen ook _O- :')

Bedankt voor de heads up @Pisces29
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 19 mei 2026 @ 07:49:07 #38
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220836964
YouTube is qua weergave van lijsten veel rommeliger, en heeft gemiddeld een lagere geluidskwaliteit.

Beiden komen júist mede doordat Jan en alleman (en ikzelf ook) van alles erop zetten.

quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:15 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Nee, daarbij, waarom zou je afhankelijk willen zijn van een streamingdienst terwijl je alles gewoon op je NAS kan parkeren...
Ik onderhoud ook nog een mp3-verzameling, gewoon ernaast.

[ Bericht 46% gewijzigd door Eightyone op 19-05-2026 08:02:28 ]
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 07:57:34 #39
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220836999
Wat ik nog vergeet te vermelden, maar dat is puur persoonlijk, is dat ik vind dat het YouTube algoritme veel beter is dan het Spotify algoritme.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_220837133
Grappig, ik kijk en zie dat mijn eerste liedje was wat nu op radio 2 is?!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 08:54:09 #41
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220837313
Zie iemand hier Soulseek?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220837478
Kennelijk was Oh Baby van LCD Soundsystem op 21-10-2015 mijn eerste lied.

Bekijk deze YouTube-video
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
  dinsdag 19 mei 2026 @ 09:26:04 #43
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220837567
quote:
88s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 08:54 schreef xpompompomx het volgende:
Zie iemand hier Soulseek?
In de oude versie, natuurlijk.
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 09:38:44 #44
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220837685
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 09:26 schreef Eightyone het volgende:

[..]
In de oude versie, natuurlijk.
En afspelen op Winamp uiteraard.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 19 mei 2026 @ 09:49:04 #45
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220837761

Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 10:18:12 #46
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220837883
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 09:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En afspelen op Winamp uiteraard.
Tot voor kort (of eigenlijk: Wacup).

En dat andere is hier dus nog steeds in gebruik.

-----------------------

En dat 20 jaar Spotify-ding heb ik toch even opgezocht. Blijkbaar zit ik er (met het huidige account, er zat er nog een voor) vanaf begin 2015 op.

Miles Tackett - Just what I need moet daar de eerste geweest zijn. Het is iig een nummer wat anno nu nog steeds op staat.

[ Bericht 9% gewijzigd door Eightyone op 19-05-2026 17:25:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')