quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:31 schreef Eightyone het volgende:
Massive Attack voegt zich erbij:
https://nos.nl/artikel/25(...)ng-in-wapenindustrie
Wel interessant. Als dit dus wel klopt dan zou je kunnen stellen dat de bands dus allemaal pro-russisch en dus pro-oorlog zijn?quote:"Op dit moment zien we dat er desinformatie wordt verspreid waarin wordt beweerd dat de technologie van Helsing wordt ingezet in oorlogsgebieden buiten Oekraïne", schrijft Helsing in een verklaring. "Dat klopt niet. Onze technologie wordt uitsluitend ingezet in Europese landen, ter afschrikking en ter verdediging tegen de Russische agressie in Oekraïne."
Ik kreeg dezelfde tekst, en ongeveer hetzelfde aantal.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:11 schreef camilero het volgende:
Laten we het hier op houden:
[ afbeelding ]
Uiteraard zijn het een voor een groot deel standaard tekstjes.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik kreeg dezelfde tekst, en ongeveer hetzelfde aantal.
Misschien is die tekst gewoon standaard.
Ik ook. Omdat ik een paar nummers uit de 60’s graag luister zoals Otisgod. Gewoon standaard meuk dus allemaal die teksten. Opzouten.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben 75 volgens Spotify :/
De 60s had gewoon goede muziek
Brainrot waarschijnlijkquote:Op donderdag 4 december 2025 03:36 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Misschien luister je wel naar bubblegrunge of Nintendocore, zonder het te weten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |