Snap ik ook wel, maar dat is hoe ik het graag zou zien. Sowieso, geen vluchtelingen buiten een straal van 2000km, omdat de cultuurverschillen te groot zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2026 10:45 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Zo zit de wet en regelgeving niet in elkaar. Syrië lijkt nu veiliger te zijn en het betrof een dictatuur en burgeroorlog. Oekraine betreft andere feiten, het is een oorlog met een invasief buurland welke nog gaande is.
Ambtsbericht Syrië (mei 2025)
Ik ben ook een culturist, dwz ik maak onderscheidt op grond van cultuur (kernwaarden en normen vooral). De huidige mensenrechtenverdragen sluiten daar echter niet bij aan. Vandaar dat ik o.a. daarop de mensenrechten zelf persoonlijk afwijs.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:00 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar dat is hoe ik het graag zou zien. Sowieso, geen vluchtelingen buiten een straal van 2000km, omdat de cultuurverschillen te groot zijn.
In een aantal landen kan je niet nationaliseren indien je van de bijstand afhankelijk bent en dat is dus ook toegestaan volgens mensenrechtenverdragen. De asielant/migrant heeft namelijk de plicht zijn eigen broek op te houden en het sociaal stelsel van een ontvangend land niet onnodig tot last te zijn. o.a. Belgie, Denemarken, Luxemburg en Zwitserland doen dit al.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:07 schreef VEM2012 het volgende:
Simpel: degenen die hier een leven hebben opgebouwd als in: zelf inkomen verwerven, woning geregeld, enz. en ze willen blijven? Welkom.
Hand opgehouden? Niet meebetaald aan opvang terwijl het moest? Misdrijf gepleegd? Enz? Ga weg!
De statushouders komen nu kant en klaar binnen uit Griekenland, die hoeve niet eens meer naar het COA , dus krijgen gelijk een woning toegewezen in de doelgemeente , ook midden huur, de gemeente past het verschil bijquote:Op donderdag 14 mei 2026 10:17 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Als verveelde stellen in Nederland gewoon eens bij elkaar blijven in plaats van scheiden is het huizentekort in no time opgelost. Dat en de babyboom die doodgaat.
Vanwege de demografie.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:52 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik kan me in de moderne tijd geen enkele geldige reden meer bedenken waarom vrouwen die dans wel zouden mogen ontspringen en mannen niet.
Dat is voor mij geen geldige reden mijn leven als minder belangrijk te zien dan dat van een vrouw. Dat zal ik dus ook nooit accepteren.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:40 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Vanwege de demografie.
1 man kan een heleboel vrouwen bevruchten dus daar heb je er dan minder van nodig.
Had je voor mij nog even die statistieken welk percentage van de woningen naar statushouders ging? Meen iets van 10%. Overige gaat voor een groot deel naar zogenaamde 'urgentie gevallen'. Lees: paps heeft in een dronken bui geil lopen doen met een collega die ook getrouwd was. Dus ineens hebben twee huishoudens vier huizen nodig, want paps en collega's zijn geen relatiemateriaal. Dus daar staat je zoon van 23 dan op die wachtlijst. Weer twee plekjes naar achteren in plaats van naar voren.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De statushouders komen nu kant en klaar binnen uit Griekenland, die hoeve niet eens meer naar het COA , dus krijgen gelijk een woning toegewezen in de doelgemeente , ook midden huur, de gemeente past het verschil bij
juist Oekies wel andere landen niet.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:51 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het zullen wel de eerste jongeren en met name mannelijk die ze graag zouden willen terug sturen..
Duitsland en Frankrijk hebben die plannen al gemaakt om jonge Oekrainse mannelijke vluchtelingen terug te sturen omdat die nodig zouden zijn aan het front. Bizar omdat dit voor landen als Syrie etc daar nooit over gesproken word om die terug te sturen om voor hun land te vechten.
De enige reden is dat ze MOGEN werken en de rest mag niet.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:23 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ruim 6/10 werken:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)lingen-in-loondienst
Dus van alle immigranten bij far de beste score (goh).
De meeste huizen zijn bezet door scheidingen omdat de vrouw zo graag uit het niets denkt 'girlpower', maar daar durft dit laffe land natuurlijk niets van te zeggenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:00 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Had je voor mij nog even die statistieken welk percentage van de woningen naar statushouders ging? Meen iets van 10%. Overige gaat voor een groot deel naar zogenaamde 'urgentie gevallen'. Lees: paps heeft in een dronken bui geil lopen doen met een collega die ook getrouwd was. Dus ineens hebben twee huishoudens vier huizen nodig, want paps en collega's zijn geen relatiemateriaal. Dus daar staat je zoon van 23 dan op die wachtlijst. Weer twee plekjes naar achteren in plaats van naar voren.
quote:Op zondag 24 mei 2026 14:23 schreef Edding345 het volgende:
[..]
De meeste huizen zijn bezet door scheidingen omdat de vrouw zo graag uit het niets denkt 'girlpower', maar daar durft dit laffe land natuurlijk niets van te zeggen
Ja ik zou het ook erg prettig vinden als anderen alles voor mij betalen, alleen gebeurt dat niet. Ik behoor tot degene die alles mogen betalen en vind dat veel minder gaaf.quote:Op donderdag 14 mei 2026 07:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat betekent dat ze het hier als prettig ervaren. Ik zie het probleem niet zo. Gaaf land.
Jij zou ervoor pleiten de belastingen af te schaffen dus?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ja ik zou het ook erg prettig vinden als anderen alles voor mij betalen, alleen gebeurt dat niet. Ik behoor tot degene die alles mogen betalen en vind dat veel minder gaaf.
Wat is toch die obsessie of migranten die hier komen extreem hard werken of niet? Wat is überhaupt de obsessie met mensen die hard werken?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
juist Oekies wel andere landen niet.
Jaartje of wat geleden kwam er bij ons bedrijf een somalier aan het werk tijdelijk via een of ander project van de overheid.
Toen ik hem vroeg wat de reden was dat hij was gevlucht gaf hij als reden dat hij het leger in moest.
Ik werd vrijwel gelijk pissed op hem.
Sure Somalie heeft een burger oorlog maar daarbij vallen +- 10.000 doden per jaar burgers en militairen en terroristen, de oekies die ik ken warebn gevlucht die minderjarig waren of gewoon veels te oud, lieten me beelden zien van wat er nog over was van hun huis (muurtje) plus daar vallen puur gok ff meer dan 20x aantal doden per jaar veelal militairen.
Ik vind het nogal een verschil.
Plus die Somalier kwam binnen met merk kleding en iphone etc die oekies geodkope telefoon simpele kleren en de wil om te werken, die somalier deed geen hol! en hij woonde hier al 5 jaar kon geen woord nederlands gebrekkig Engels!
nou kan je zeggen zo zijn ze niet allemaal maar je krijgt zo wel een ander beeld.
Ik ken syriers die gevlucht zijn veelal christenen hebben zich aangepast nederlands geleerd en werken extreem hard.
nou ik zag er vorige week een blonde lachebek aan de deur van DPD , of ik er een van de buren wilde hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:22 schreef alternatif het volgende:
mooi
hoop een mooie schone Oekraïense te ontmoeten
Dat is je in de afgelopen paar jaar anders ook nog niet gelukt dan blijkbaar. Zal je toch eens van tactiek moeten veranderen denk ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:22 schreef alternatif het volgende:
mooi
hoop een mooie schone oekrainese te ontmoeten
je kan ze pakken bij de wallen goedkoper ookquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:22 schreef alternatif het volgende:
mooi
hoop een mooie schone oekrainese te ontmoeten
ik wil girlfriend experiencequote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:10 schreef Edding345 het volgende:
[..]
je kan ze pakken bij de wallen goedkoper ook
Ik had dit een paar jaar geleden in het Oekraïne topic vermeld en werd toen nog net niet met pek en veren de virtuele straat op getyft.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:17 schreef Hathor het volgende:
Dat kon je van mijlenver zien aankomen. Bosniers die hier opgevangen werden tijdens de oorlog op de Balkan zouden ook maar tijdelijk blijven, maar die zijn grotendeels allemaal hier gebleven.
Maar goed, liever Oekrainers dan Somaliers of Eritreeers, want daar ga je nooit wat aan hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |