abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220789069
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 10:45 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Zo zit de wet en regelgeving niet in elkaar. Syrië lijkt nu veiliger te zijn en het betrof een dictatuur en burgeroorlog. Oekraine betreft andere feiten, het is een oorlog met een invasief buurland welke nog gaande is.

Ambtsbericht Syrië (mei 2025)
Snap ik ook wel, maar dat is hoe ik het graag zou zien. Sowieso, geen vluchtelingen buiten een straal van 2000km, omdat de cultuurverschillen te groot zijn.
pi_220789090
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 11:00 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Snap ik ook wel, maar dat is hoe ik het graag zou zien. Sowieso, geen vluchtelingen buiten een straal van 2000km, omdat de cultuurverschillen te groot zijn.
Ik ben ook een culturist, dwz ik maak onderscheidt op grond van cultuur (kernwaarden en normen vooral). De huidige mensenrechtenverdragen sluiten daar echter niet bij aan. Vandaar dat ik o.a. daarop de mensenrechten zelf persoonlijk afwijs.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_220789123
Simpel: degenen die hier een leven hebben opgebouwd als in: zelf inkomen verwerven, woning geregeld, enz. en ze willen blijven? Welkom.

Hand opgehouden? Niet meebetaald aan opvang terwijl het moest? Misdrijf gepleegd? Enz? Ga weg!
pi_220789282
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 11:07 schreef VEM2012 het volgende:
Simpel: degenen die hier een leven hebben opgebouwd als in: zelf inkomen verwerven, woning geregeld, enz. en ze willen blijven? Welkom.

Hand opgehouden? Niet meebetaald aan opvang terwijl het moest? Misdrijf gepleegd? Enz? Ga weg!
In een aantal landen kan je niet nationaliseren indien je van de bijstand afhankelijk bent en dat is dus ook toegestaan volgens mensenrechtenverdragen. De asielant/migrant heeft namelijk de plicht zijn eigen broek op te houden en het sociaal stelsel van een ontvangend land niet onnodig tot last te zijn. o.a. Belgie, Denemarken, Luxemburg en Zwitserland doen dit al.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
  donderdag 14 mei 2026 @ 11:56:08 #180
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220789759
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 10:17 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Als verveelde stellen in Nederland gewoon eens bij elkaar blijven in plaats van scheiden is het huizentekort in no time opgelost. Dat en de babyboom die doodgaat.
De statushouders komen nu kant en klaar binnen uit Griekenland, die hoeve niet eens meer naar het COA , dus krijgen gelijk een woning toegewezen in de doelgemeente , ook midden huur, de gemeente past het verschil bij
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 14 mei 2026 @ 12:06:33 #181
483584 incel
they/them
pi_220789865
100x liever Oekrainers dan zandbakfiguren
pi_220790091
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:52 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Ik kan me in de moderne tijd geen enkele geldige reden meer bedenken waarom vrouwen die dans wel zouden mogen ontspringen en mannen niet.
Vanwege de demografie.
1 man kan een heleboel vrouwen bevruchten dus daar heb je er dan minder van nodig.
pi_220790102
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:40 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Vanwege de demografie.
1 man kan een heleboel vrouwen bevruchten dus daar heb je er dan minder van nodig.
Dat is voor mij geen geldige reden mijn leven als minder belangrijk te zien dan dat van een vrouw. Dat zal ik dus ook nooit accepteren.

Er is verder écht geen gebrek aan mensen ofzo, we zijn geen bedreigde soort :')
pi_220800386
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 11:56 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
De statushouders komen nu kant en klaar binnen uit Griekenland, die hoeve niet eens meer naar het COA , dus krijgen gelijk een woning toegewezen in de doelgemeente , ook midden huur, de gemeente past het verschil bij
Had je voor mij nog even die statistieken welk percentage van de woningen naar statushouders ging? Meen iets van 10%. Overige gaat voor een groot deel naar zogenaamde 'urgentie gevallen'. Lees: paps heeft in een dronken bui geil lopen doen met een collega die ook getrouwd was. Dus ineens hebben twee huishoudens vier huizen nodig, want paps en collega's zijn geen relatiemateriaal. Dus daar staat je zoon van 23 dan op die wachtlijst. Weer twee plekjes naar achteren in plaats van naar voren.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:06:31 #185
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220800424
verkeerde topic
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 16 mei 2026 @ 11:42:13 #186
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220807768
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 21:51 schreef Cherni het volgende:

[..]
Het zullen wel de eerste jongeren en met name mannelijk die ze graag zouden willen terug sturen..
Duitsland en Frankrijk hebben die plannen al gemaakt om jonge Oekrainse mannelijke vluchtelingen terug te sturen omdat die nodig zouden zijn aan het front. Bizar omdat dit voor landen als Syrie etc daar nooit over gesproken word om die terug te sturen om voor hun land te vechten.
juist Oekies wel andere landen niet.
Jaartje of wat geleden kwam er bij ons bedrijf een somalier aan het werk tijdelijk via een of ander project van de overheid.
Toen ik hem vroeg wat de reden was dat hij was gevlucht gaf hij als reden dat hij het leger in moest.
Ik werd vrijwel gelijk pissed op hem.
Sure Somalie heeft een burger oorlog maar daarbij vallen +- 10.000 doden per jaar burgers en militairen en terroristen, de oekies die ik ken warebn gevlucht die minderjarig waren of gewoon veels te oud, lieten me beelden zien van wat er nog over was van hun huis (muurtje) plus daar vallen puur gok ff meer dan 20x aantal doden per jaar veelal militairen.
Ik vind het nogal een verschil.

Plus die Somalier kwam binnen met merk kleding en iphone etc die oekies geodkope telefoon simpele kleren en de wil om te werken, die somalier deed geen hol! en hij woonde hier al 5 jaar kon geen woord nederlands gebrekkig Engels!

nou kan je zeggen zo zijn ze niet allemaal maar je krijgt zo wel een ander beeld.
Ik ken syriers die gevlucht zijn veelal christenen hebben zich aangepast nederlands geleerd en werken extreem hard.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  donderdag 21 mei 2026 @ 11:21:43 #187
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220853571
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:23 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ruim 6/10 werken:

https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)lingen-in-loondienst

Dus van alle immigranten bij far de beste score (goh).
De enige reden is dat ze MOGEN werken en de rest mag niet.
Geef de regering maar de schuld.
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  zondag 24 mei 2026 @ 14:23:31 #188
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220876343
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:00 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Had je voor mij nog even die statistieken welk percentage van de woningen naar statushouders ging? Meen iets van 10%. Overige gaat voor een groot deel naar zogenaamde 'urgentie gevallen'. Lees: paps heeft in een dronken bui geil lopen doen met een collega die ook getrouwd was. Dus ineens hebben twee huishoudens vier huizen nodig, want paps en collega's zijn geen relatiemateriaal. Dus daar staat je zoon van 23 dan op die wachtlijst. Weer twee plekjes naar achteren in plaats van naar voren.
De meeste huizen zijn bezet door scheidingen omdat de vrouw zo graag uit het niets denkt 'girlpower', maar daar durft dit laffe land natuurlijk niets van te zeggen
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220886845
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:23 schreef Edding345 het volgende:

[..]
De meeste huizen zijn bezet door scheidingen omdat de vrouw zo graag uit het niets denkt 'girlpower', maar daar durft dit laffe land natuurlijk niets van te zeggen
*O* All the women, independent, throw your hands up at me *O*
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_220890583
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 07:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat betekent dat ze het hier als prettig ervaren. Ik zie het probleem niet zo. Gaaf land.
Ja ik zou het ook erg prettig vinden als anderen alles voor mij betalen, alleen gebeurt dat niet. Ik behoor tot degene die alles mogen betalen en vind dat veel minder gaaf.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 11:54:02 #191
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220890607
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:50 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]
Ja ik zou het ook erg prettig vinden als anderen alles voor mij betalen, alleen gebeurt dat niet. Ik behoor tot degene die alles mogen betalen en vind dat veel minder gaaf.
Jij zou ervoor pleiten de belastingen af te schaffen dus?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:56:18 #192
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220890619
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:42 schreef theguyver het volgende:

[..]
juist Oekies wel andere landen niet.
Jaartje of wat geleden kwam er bij ons bedrijf een somalier aan het werk tijdelijk via een of ander project van de overheid.
Toen ik hem vroeg wat de reden was dat hij was gevlucht gaf hij als reden dat hij het leger in moest.
Ik werd vrijwel gelijk pissed op hem.
Sure Somalie heeft een burger oorlog maar daarbij vallen +- 10.000 doden per jaar burgers en militairen en terroristen, de oekies die ik ken warebn gevlucht die minderjarig waren of gewoon veels te oud, lieten me beelden zien van wat er nog over was van hun huis (muurtje) plus daar vallen puur gok ff meer dan 20x aantal doden per jaar veelal militairen.
Ik vind het nogal een verschil.

Plus die Somalier kwam binnen met merk kleding en iphone etc die oekies geodkope telefoon simpele kleren en de wil om te werken, die somalier deed geen hol! en hij woonde hier al 5 jaar kon geen woord nederlands gebrekkig Engels!

nou kan je zeggen zo zijn ze niet allemaal maar je krijgt zo wel een ander beeld.
Ik ken syriers die gevlucht zijn veelal christenen hebben zich aangepast nederlands geleerd en werken extreem hard.

Wat is toch die obsessie of migranten die hier komen extreem hard werken of niet? Wat is überhaupt de obsessie met mensen die hard werken?
Want als je hard werkt is alles goed?…
Dat is toch enkel voor werkgevers van belang.
Ze kunnen hier 1 miljoen Chinezen importeren die waanzinnig hard werken en nog steeds vind ik het een slecht plan.
The End Times are wild
pi_220891156
mooi

hoop een mooie schone oekrainese te ontmoeten
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:13:35 #194
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220891487
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:22 schreef alternatif het volgende:
mooi

hoop een mooie schone Oekraïense te ontmoeten
nou ik zag er vorige week een blonde lachebek aan de deur van DPD , of ik er een van de buren wilde hebben
ik zeg goed , krijg jij er een van mij, #Metoo

heel slecht voor me hart zulke meiden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:42:20 #195
3542 Gia
User under construction
pi_220891638
Ik zou geen problemen hebben met jonge oekraïners die inmiddels goed ingeburgerd zijn en de Nederlandse taal geleerd hebben. W.m.b. mogen die blijven.
Maar oudere oekraïners die niet meer willen of kunnen inburgeren, niet gaan werken en waar straks mogelijk een door de oorlog gehandicapte partner bij komt, liever niet.
pi_220893443
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:22 schreef alternatif het volgende:
mooi

hoop een mooie schone oekrainese te ontmoeten
Dat is je in de afgelopen paar jaar anders ook nog niet gelukt dan blijkbaar. Zal je toch eens van tactiek moeten veranderen denk ik.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:10:40 #197
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220893889
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:22 schreef alternatif het volgende:
mooi

hoop een mooie schone oekrainese te ontmoeten
je kan ze pakken bij de wallen goedkoper ook
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220893963
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:10 schreef Edding345 het volgende:

[..]
je kan ze pakken bij de wallen goedkoper ook
ik wil girlfriend experience
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:49:28 #199
24329 KNAK
ff w88,......
pi_220894142
Dit probleem lost zichzelf uiteindelijk opeens op.

Wat er aan voorafgaat kan dan wel een beetje turbulent worden, maar Nederland wordt dadelijk volledig kaalgeplukt, en zo ook alle sociale voorzieningen, sociale vangnetten. Met zoveel nationaliteiten en de nieuwe generaties hebben we over een generatie of 2 a 3 dus niet alleen de "kutmarokkannen' als probleemgroep, maar ook 'kutsyriers', en 'kutUkrainiers'... etc..

Dat worden dan wel weer spannende nieuwsberichten als deze groepen elkaar gaan bestrijden Met name de nieuwe generatie uit Ukraine kunnen weleens de Mocro's van hun troon stoten aangezien laatstgenoemde niets meer dan hyena's zijn en in groepsverband tof kunnen doen.

Hoe dan ook, Nederland, en zo ook de rest van West Europa wordt uiteindelijk net zo interessant als Griekenland, of als "-vul in een land waar je weinig/geen luxe hebt, en gewoonweg moet overleven-".. Er komt uiteindelijk een einde aan, en Nederland een participatie-samenleving benoemen waar het voorheen een verzorgstaat was, en waar een 'Koningin' laat weten dat de NLs identiteit niet bestaat , dan is de daling publiekelijk aangekondigd
Mai pben rai~!
pi_220895302
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 10:17 schreef Hathor het volgende:
Dat kon je van mijlenver zien aankomen. Bosniers die hier opgevangen werden tijdens de oorlog op de Balkan zouden ook maar tijdelijk blijven, maar die zijn grotendeels allemaal hier gebleven.

Maar goed, liever Oekrainers dan Somaliers of Eritreeers, want daar ga je nooit wat aan hebben.
Ik had dit een paar jaar geleden in het Oekraïne topic vermeld en werd toen nog net niet met pek en veren de virtuele straat op getyft.
We gaan een hoop problemen krijgen door deze groep als we het niet goed aanpakken. Ondanks dat ze blond zijn, hebben ze toch hele andere ideeën dan wij. Ik heb de meest verschrikkelijke dingen gezien die genormaliseerd werden door een hoop mensen uit deze groep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')