Ik heb het niet over kampen. En mijn voorstel was natuurlijk retorisch.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jij wilt vrouwen een verblijfsvergunning / visum geven en mannen niet?
En dan opsluiten in vrouwen kampen?/
Ik zou dit niet hardop zeggen waar het linkse blok het kan horen , ze komen je halen
het is trouwens heel erg eenvoudig om een vrouw naar Nederland te halen, zowel shortterm als met MVV
heb het een paar keer gedaan
De vrouwen komen later met het vliegtuig via gezinsherenigingquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:47 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ik heb het niet over kampen. En mijn voorstel was natuurlijk retorisch.
De werkelijkheid is echter nog vreemder: we importeren vrijwel alleen mannen.
Kijk, hier houd ik wel van. Een échte vrouwenbeschermer. Zullen we ook zorgen dat ze net zoveel verdienen en dat we Metoo serieus nemen? Of houdt het na het in de fik steken van opvangcentra op?quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:35 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Jawel, omdat het een mannenprobleem is, moet je dus niet méér mannen een verblijfsvergunning geven. Want ook de man/vrouw-verhouding van de migranten is sterk in het nadeel van de vrouw.
Die mensen klinken op die manier als echte vrouwenbeschermers.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De vrouwen komen later met het vliegtuig via gezinshereniging
zo een overtocht kost veel geld en is gevaarlijk he
De echte paradox is dat deze mannen ‘opkomen voor onze vrouwen’ maar diezelfde vrouwen, als ze aangeven niet beschermd te willen worden en niet anti-azc te zijn, toewensen dat ze eens goed verkracht worden door een asielzoeker.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kijk, hier houd ik wel van. Een échte vrouwen beschermer. Zullen we ook zorgen dat ze net zoveel verdienen en dat we Metoo serieus nemen? Of houdt het na het in de fik steken van opvangcentra op?
Vrouwen die net zo hard werken verdienen net zoveel als hij aan mij zou liggen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kijk, hier houd ik wel van. Een échte vrouwenbeschermer. Zullen we ook zorgen dat ze net zoveel verdienen en dat we Metoo serieus nemen? Of houdt het na het in de fik steken van opvangcentra op?
Mooi ook hoe je toch nog even een extra voorwaarde uit de hoed tovert. 'Die net zo hard werken' die net zo hard werken als wat?quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:22 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Vrouwen die net zo hard werken verdienen net zoveel als hij aan mij zou liggen.
zou jij 5000 euro ruitgeven om je vrouw met een boot over de middellandse zee te laten gaan , terwijl ze ook later met het vliegtuig kan komenquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die mensen klinken op die manier als echte vrouwenbeschermers.
Je had het over gevaarlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zou jij 5000 euro ruitgeven om je vrouw met een boot over de middellandse zee te laten gaan , terwijl ze ook later met het vliegtuig kan komen
Tot die tijd kan ie alvast wat geld naar huis sturen dat ie met werken hier heeft verdient
zo denkt men
Ja, zo denkt men. Ik weet nog wel dat mijn moeder hierop hamerde voordat mijn vrouw uit de VS hierheen kwam. Want ja, we moesten slim omgaan met ons geld en alvast wat opsparen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zou jij 5000 euro ruitgeven om je vrouw met een boot over de middellandse zee te laten gaan , terwijl ze ook later met het vliegtuig kan komen
Tot die tijd kan ie alvast wat geld naar huis sturen dat ie met werken hier heeft verdient
zo denkt men
Ja. Sorry, dat was niet volledig. Ik bedoelde: net zo hard en net zoveel. Als mannen natuurlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mooi ook hoe je toch nog even een extra voorwaarde uit de hoed tovert. 'Die net zo hard werken' die net zo hard werken als wat?
Dus een man die veel verdient werkt hard en een vrouw mag ook zoveel verdienen als ze net zo hard en veel werkt. Hoe doe je dat dan, eerst laten werken en als ene man dat dan beoordeelt pas het salaris verhogen?quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:35 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ja. Sorry, dat was niet volledig. Ik bedoelde: net zo hard en net zoveel. Als mannen natuurlijk.
Ik zou de arbeidsmarkt gewoon zijn werk laten doen, die houdt geen rekening met geslacht, maar alleen met vraag en aanbod. Als een vrouw dezelfde economische waarde heeft voor een bedrijf als een man, dan zal zij net zoveel verdienen. Als een vrouw méér economische waarde heeft als een man, dan zal zij ook méér verdienen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus een man die veel verdient werkt hard en een vrouw mag ook zoveel verdienen als ze net zo hard en veel werkt. Hoe doe je dat dan, eerst laten werken en als ene man dat dan beoordeelt pas het salaris verhogen?
Nee, je klinkt echt als iemand die heel oprecht het beste voor heeft met vrouwen.
Mooi verhaal weer. Tot zover het beschermen van vrouwen. Mensen in precies dezelfde functie en dan zeker zeggen dat een man uiteindelijk meer economische waarde heeft voor hetzelfde werk, mits zij natuurlijk wel even hard als een man werkt.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:50 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ik zou de arbeidsmarkt gewoon zijn werk laten doen, die houdt geen rekening met geslacht, maar alleen met vraag en aanbod. Als een vrouw dezelfde economische waarde heeft voor een bedrijf dan een man, dan zal zij net zoveel verdienen. Als een vrouw méér economische waarde heeft als een man, dan zal zij ook méér verdienen.
Vrouwen hoeven niet beschermd te worden. Mijn baas is een vrouw. En mijn vorige baas ook. Mijn eigen vrouw verdient ook veel meer dan ik.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mooi verhaal weer. Tot zover het beschermen van vrouwen. Mensen in precies dezelfde functie en dan zeker zeggen dat een man uiteindelijk meer economische waarde heeft voor hetzelfde werk, mits zij natuurlijk wel even hard als een man werkt.
Je baas heeft niet dezelfde functie. Jouw vrouw heeft ook vast een hogere functie. Het gaat er niet om dat men meer verdient, het gaat erom wanneer je in dezelfde functie zit, ik ging er wel vanuit dat je zoiets zou snappen. Die les kwam net na de statistiekenles op school.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:59 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven niet beschermd te worden. Mijn baas is een vrouw. En mijn vorige baas ook. Mijn eigen vrouw verdient ook veel meer dan ik.
Gelijke monniken gelijke kappen - zo simpel is het.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je baas heeft niet dezelfde functie. Jouw vrouw heeft ook vast een hogere functie. Het gaat er niet om dat men meer verdient, het gaat erom wanneer je in dezelfde functie zit, ik ging er wel vanuit dat je zoiets zou snappen. Die les kwam net na de statistiekenles op school.
Laat ik maar niet vragen naar je mening over abortus en metoo.
Gaat ie lekker? Wat een onsamenhangende onzin zeg.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kijk, hier houd ik wel van. Een échte vrouwenbeschermer. Zullen we ook zorgen dat ze net zoveel verdienen en dat we Metoo serieus nemen? Of houdt het na het in de fik steken van opvangcentra op?
Laat ik het wat duidelijker voor je maken.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:15 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Gaat ie lekker? Wat een onsamenhangende onzin zeg.
Mensen met een piemel vooral.quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:25 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
O ja, dat was ik vergeten: het is een mannenprobleem.
Nog lachwekkender zijn de vrouwen die de nacht opeisen maar niks tegen de instroom van asielzoekers willen doen. Dat is net zoiets als willen afvallen maar wekelijks jezelf wel te goed doen bij de mac.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De echte paradox is dat deze mannen ‘opkomen voor onze vrouwen’ maar diezelfde vrouwen, als ze aangeven niet beschermd te willen worden en niet anti-azc te zijn, toewensen dat ze eens goed verkracht worden door een asielzoeker.
Echte, beschermende mannen
Je benoemt zelf wel al een wezenlijk verschil. Hij roept op om met geweld op te treden tegen mensen die geen strafbare feiten hebben ondergaan, in Nederland. De door jou benoemde hooligans hebben dat wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 01:15 schreef phpmystyle het volgende:
Allemaal niet erg kies van Markuszower. Maar hij roept de overheid op om met geweld op te treden als Palestijnen hierheen komen. Dat kan gewoon. Je kan ook oproepen als politicus dat je hoopt dat de ME optreedt tegen rellende Feyenoord hooligans.
De overheid kan en mag geweld gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |