De afspraak was "we zitten er bovenop". We = mods en crewquote:Op zondag 10 mei 2026 16:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De moderatie doet hun best maar kan weinig hier tegen doen, er is communicaie met achter , aan de mods ligt het niet,
Klopt maar ze kunnen blijkbaar niet verbieden dat die idioten overal komenquote:Op zondag 10 mei 2026 16:59 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
De afspraak was "we zitten er bovenop". We = mods en crew
Niet?quote:Op zondag 10 mei 2026 17:01 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt maar ze kunnen blijkbaar niet verbieden dat die idioten overal komen
Klopt , het is hopen op een ingreep van achterenquote:Op zondag 10 mei 2026 17:03 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Niet?
Wel dat bepaald gedrag niet getolereerd wordt.
Hopen?quote:Op zondag 10 mei 2026 17:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt , het is hopen op een ingreep van achteren
quote:Op zondag 10 mei 2026 17:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Was het maar een feestje, ik ben hier ook niet blij mee en hoop ook dat die gasten oprotten
Ik hoop dat ik m'n steentje heb kunnen bijdragen aan je topic.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:23 schreef Cupfighter het volgende:
Dat is wel een beetje mijn conclusie hier, het valt me op nu het wat rustiger in mijn leven is en er geen Kim meer in mijn leven is er veel minder reacties komen, los even van de personen die me negeren
Wat mij steekt is dat iemand die voor veel conficten heeft gezorgd hier op het forum en waar veel commentaar is op geweest in feedback nu is zijn dagboek relatief best veel aandacht krijgt
Zeker dank je wel voor je bijdragequote:Op zondag 10 mei 2026 17:32 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik m'n steentje heb kunnen bijdragen aan je topic.
Hoop wel dat je hier blijft en niet ook op #ANONIEM gaat. Als dat gebeurt is het forum pas echt stuk. Maar jouw keus natuurlijk, uiteindelijk.quote:Op zondag 10 mei 2026 20:53 schreef Cupfighter het volgende:
Paar keer dicht tegen een Melanie aanval gezeten maar ze kunnen blokken gelukkig
Het was geen fijne dag vandaag
Reden lijkt me duidelijk
Ik kan negeren, ik kan tot 10 tellen maar er zijn momenten dat het op houdt
Ik neem mijn uitspraken die ik in mijn topic gedaan heb daarover niet terug, wie bewust ettert moet maar daar maar de gevolgen van ondervinden
Ik ben er duidelijk klaar mee
Ik twijfel, het houdt nog stand omdat ik hier ook nog best plezier uit haal en er gelukkig ook leuke users zijn,quote:Op zondag 10 mei 2026 20:56 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hoop wel dat je hier blijft en niet ook op #ANONIEM gaat. Als dat gebeurt is het forum pas echt stuk. Maar jouw keus natuurlijk, uiteindelijk.
Dit zou ik fantastisch fijn vindenquote:Op zondag 10 mei 2026 21:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik twijfel, het houdt nog stand omdat ik hier ook nog best plezier uit haal en er gelukkig ook leuke users zijn,
Aan de anders kant weet ik niet of ik op een platform wil blijven waar personen die bewust de boel verpesten de hand boven het hoofd wordt gehouden
Gewoon slap beleid en niet durven of willen ingrijpen
Maar ik wil me ook niet weg laten jagen
Dus de kans is behoorlijk aanwezig dat ik blijf
Ah dank je welquote:Op zondag 10 mei 2026 21:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit zou ik fantastisch fijn vinden
Nee nog nietquote:Op maandag 11 mei 2026 14:49 schreef nostra het volgende:
Heb je al een brief gehad wanneer je langs moet komen?
Tip: hier kun je treinen opzoeken die op een bepaalde dag in het verleden reden: https://www.rijdendetreinen.nl/treinarchiefquote:Op maandag 11 mei 2026 14:42 schreef Cupfighter het volgende:
Ik blijf, maar wel met bedenkingen, ik was er gisteren helaas niet online toen Yvonne op feedback verscheen en eigenlijk niks zegt maar goed het is het niet anders
Dan over de politiezaak
Lauren zei tegen mij, tussen 6 en 9 januari lag er flink wat sneeuw in Nederland
Ik heb dat nagekeken en dat klopt, waarschijnlijk lag het treinverkeer ook plat dus hoe moet ik van Nijmegen naar Roosendaal gegaan zijn, ik heb geen rijbewijs
Denk dat dit een vrij sterk argument is
Ook zei Lauren dat ze mijn OV chipkaart kunnen aflezen waar geen reis naar Roosendaal staat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |