Dank je wel, jij ook heel veel sterktequote:Op zondag 10 mei 2026 15:17 schreef Iceage het volgende:
Cup,
Ik ben nooit gepest en heb nooit gepest dus ik kan echt moeilijk inschatten wat voor impact dat heeft.
Jij ook sterkte vandaag wat ik in het dagboek van Child al schreef: Voor mij ook altijd een heftige dag. Mijn moeder is kerstnacht rip gegaan en helaas helaas mijn zusjes later ook. Dus prijs je gelukkig dat je kunt bellen met je zus.
Sterkte!
Beter dat ik verder niet op mijn persoonlijke verliezen inga en het hoe.quote:Op zondag 10 mei 2026 15:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dank je wel, jij ook heel veel sterkte
Klinkt erg heftig, dat op kerstnacht ook nog,
Ik heb nog 1 zus en 2 broers, ik ben een nakomeling dus de kans is zeer asnwexig dat ik als laatste overblijf
Dat respecteer ikquote:Op zondag 10 mei 2026 15:26 schreef Iceage het volgende:
[..]
Beter dat ik verder niet op mijn persoonlijke verliezen inga en het hoe.
Ja van die gelukkig gezinnetjes etc, altijd vrij confronterend, ik had het lang lastig met die dagen, de laatste jaren probeer ik ze te zien als een gewone dagquote:Op zondag 10 mei 2026 15:30 schreef FrancoBolli het volgende:
Tja, moederdag .... altijd rot als je geen moeder meer hebt (kerst trouwens ook)![]()
En dan 3 weken tevoren al die reclames moeten zien en horen.![]()
Hoe ging dat aanpassen dan? Extra complimentjes geven ofzo of hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op zondag 10 mei 2026 15:06 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik herken je gevoel wel. Ik heb ook een pestverleden en mijn moeder was heel streng en dominant, waardoor ik vroeger ook heel veel ging aanpassen aan mensen om iedereen blij te maken. Ik oefen nu om de tegenovergestelde te doen. Hoe heb jij dat gedrag afgeleerd?
Idd.quote:Op zondag 10 mei 2026 15:51 schreef Iceage het volgende:
TR s gezet. Masberum dat doe je expres en bewust zodat Cup het ziet. Je maakt mij niet wijs dat je FB van vandaag niet hebt gelezen!
Meer dan genoeg reden.quote:Op zondag 10 mei 2026 15:57 schreef Masberum het volgende:
Ow wow, dat is nogal wat om te zeggen, slechte aanname vooral. Verder ga ik hier geen vervuiling aan geven, maar een TR zetten is voldoende hoor als je iets denkt. Geen reden om te ventileren
Ik heb zelf ook een TR gezetquote:Op zondag 10 mei 2026 16:06 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Meer dan genoeg reden.
@:Cupfighter je zou deze user evengoed ook kunnen blokkeren, is z'n lolletje eraf.
Die heeft maar op een post betrekking. Ik zie een patroon.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2026 16:18 schreef Cupfighter het volgende:
Ook Masberum staat nu op de blokkeerlijst
Het speelkwartier is afgelopen
Maar slecht dat mensen toch proberen 'm te triggeren, welbewust.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Heel verstandig!
Goed dat je dit doet
Ja als ik er op ga reageren ben ik dadelijk de klos, die lol gun ik die kleuters nietquote:Op zondag 10 mei 2026 16:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Heel verstandig!
Goed dat je dit doet
Mee eens... dat vind ik absoluut niet kunnen!quote:Op zondag 10 mei 2026 16:22 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Maar slecht dat mensen toch proberen 'm te triggeren, welbewust.
Da's toch de omgedraaide wereld, dit is JOUW dagboektopic.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja als ik er op ga reageren ben ik dadelijk de klos, die lol gun ik die kleuters niet
Klopt ben ik met je eens maar ik bescherm mezelfquote:Op zondag 10 mei 2026 16:49 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Da's toch de opgedraaide wereld, dit is JOUW dagboektopic.![]()
KW heeft (na veel zeuren en drammen) een eigen.
Prima.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt ben ik met je eens maar ik bescherm mezelf
De moderatie doet hun best maar kan weinig hier tegen doen, er is communicatie met achter , aan de mods ligt het niet,quote:Op zondag 10 mei 2026 16:55 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Prima.
Maar daarnaast zou het ook fijn zijn als afspraken worden nagekomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |