Hoop voor je dat dit grapje gauw voorbij is.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee daar krijg ik nog een brief over
Het is inderdaad vaag en ben benieuwd waar dit nu precies om gaat
Dat hoop ik ook, ik hou jullie op de hoogte in dit topicquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:05 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Hoop voor je dat dit grapje gauw voorbij is.
Er is al veel van jouw kant gezegd over heel veel dingen, dus ik kan me voorstellen dat "we" er niet heel erg van opkijken.quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:50 schreef Cupfighter het volgende:
Ik voel me best wat naar
Als ik zeg waarom dan krijg ik flink commentaar
Dus ga er niet verder op in
Maar het voelt rot
Dank je wel voor de reactiequote:Op woensdag 6 mei 2026 20:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Er is al veel van jouw kant gezegd over heel veel dingen, dus ik kan me voorstellen dat "we" er niet heel erg van opkijken.
(ik wil dan ook weer niet voor alle users spreken, maar kan me voorstellen dat jij wel meerdere users hier in gedachte hebt)
Maar, jouw eigen dingen mogen ook wel jouw eigen dingen blijven als je ze niet wil delen.
Het uitspreken dat je wat naars hebt meegemaakt (zonder te zeggen wat) en dat je de reactie van anderen vreest, helpt misschien wel om de druk een beetje van de ketel te halen?
Niets wat je niet al een keer gehoord had, toch?quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dank je wel voor de reactie
Ik heb op zich niets naars meegemaakt recentelijk
Het heeft met dit forum te maken, ik heb geen zin dat straks uit bepaalde hoeken weer het verwijt komt dat ik een aandachttrekker ben, kreeg al in een ander topic te lezen dat ik een 10 delig toneelstukje maak.
Ook dat is niet echt het probleem eigenlijk, ik vind het zo lastig uit te leggen zonder een zeikerd of jaloers kreng te zijnquote:Op woensdag 6 mei 2026 20:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Niets wat je niet al een keer gehoord had, toch?
Je hebt ook - zelfs in R&P FB (en elders dacht ik ook?) - gezegd dat je gaat proberen je niet te veel van andere users aan te trekken, of er iets van te zeggen.
Dat veranderen is namelijk best lastig. Dus mij lijkt dat je jezelf niet zoveel op de kop hoeft te geven.
Geduld.
In alle gevallen is geduld die schone zaak
Maar niet makkelijk om op je handen te zitten? Herkenbaar
Lastig he?quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ook dat is niet echt het probleem eigenlijk, ik vind het zo lastig uit te leggen zonder een zeikerd of jaloers kreng te zijn
Drama sells daar ben ik wel achter, maar ik voer geen toneelstuk voor de aandacht
Reageer even op beide berichtenquote:Op woensdag 6 mei 2026 20:33 schreef Sally het volgende:
Oh, en wie heeft er niet ooit wel onverstandige keuzes gemaakt in het leven...
Op allerlei gebieden.
Dat is nu eenmaal (de les van het) LEVEN.
Als men nooit fouten maakt, kan men er ook niet van leren.
Als een kind nooit zich afkeert van de ouders, leert het ook niet op eigen benen staan.
Zelf dingen meemaken, daar leert men van.
Helaas soms wel negatief, hopelijk meest positief.
Door al een paar posts te zeggen dat je het niet gaat zeggen vestig je ook al aandacht op je, dus kan je het net zo goed zeggenquote:Op woensdag 6 mei 2026 20:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ook dat is niet echt het probleem eigenlijk, ik vind het zo lastig uit te leggen zonder een zeikerd of jaloers kreng te zijn
Drama sells daar ben ik wel achter, maar ik voer geen toneelstuk voor de aandacht
Je hebt eigenlijk gelijk ook nogquote:Op woensdag 6 mei 2026 21:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Door al een paar posts te zeggen dat je het niet gaat zeggen vestig je ook al aandacht op je, dus kan je het net zo goed zeggen
F*ck wat andere mensen ervan denken. Het is jouw dagboek.
Dat is heel begrijpelijk dat dat steekt. Mensen gaan soms op allerlei manieren voor de dopamineshot en de reuring, in plaats van "saai" en "stabiel".quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk gelijk ook nog
Ik zal hier flink wat commentaar op gaan krijgen denk ik
Drama sells
Dat is wel een beetje mijn conclusie hier, het valt me op nu het wat rustiger in mijn leven is en er geen Kim meer in mijn leven is er veel minder reacties komen, los even van de personen die me negeren
Wat mij steekt is dat iemand die voor veel conficten heeft gezorgd hier op het forum en waar veel commentaar is op geweest in feedback nu is zijn dagboek relatief best veel aandacht krijgt
Begrijp me niet verkeerd ik ben daar niet jaloers op
Maar drama sells ook al rammelt zijn verhaal
Maar blijkbaar ben ik een grotere klootzak omdat mijn Kim verhaal niet gelooft word
Men negeert mij liever dan die ****
Dank je wel dat je snaptquote:Op woensdag 6 mei 2026 21:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is heel begrijpelijk dat dat steekt. Mensen gaan soms op allerlei manieren voor de dopamineshot en de reuring, in plaats van "saai" en "stabiel".
Het is je fixatie op K_W dat grotendeels een probleem voor je is.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dank je wel dat je snapt
Het is op zich ook begrijpelijk en heb daar normaal ook geen moeite mee
Maar in dit geval dus wel
Wat naar dat jij je zo voelt en dat je niet jezelf kan/durf te uiten hierquote:Op woensdag 6 mei 2026 19:50 schreef Cupfighter het volgende:
Ik voel me best wat naar
Als ik zeg waarom dan krijg ik flink commentaar
Dus ga er niet verder op in
Maar het voelt rot
Fixatiie op K-W staat er los van, het is duidelijk dat ik het niet eens ben met de gang van zaken maar daar sta ik niet alleen inquote:Op woensdag 6 mei 2026 21:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is je fixatie op K_W dat grotendeels een probleem voor je is.
Anders had je gemerkt dat behalve CotS de Dagboektopics ook niet storm lopen.
Denk ik dan.
En koester die rust maar, anders had je ook weer 5 man gehoord vorige week over de brief van de politie
Heb het inmiddels wel gedaanquote:Op woensdag 6 mei 2026 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat naar dat jij je zo voelt en dat je niet jezelf kan/durf te uiten hier
Dit is jouw plekje he
Maar vind je de rust in je leven soms ook niet lekker? Ik denk als je bv zou gaan verhuizen (ook ik) wel mee zouden denken over bv de plannen en/ of inrichting.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Fixatiie op K-W staat er los van, het is duidelijk dat ik het niet eens ben met de gang van zaken maar daar sta ik niet alleen in
Mijn topic liep ook best goed qua reacties tot dat ik het gesprek met Kim aan ging en er nu geen contact meer is met Kim
Je zei dat je hier niet kwam voor de popcorn, terecht, dat je me niet gelooft mag, dat is je mening
En je mag van mij bij K_W reageren
Maar ik vind het wel zuur dat iemand die het forum op de kop zet waarvan het verhaal rammelt zoveel credits krijgt bij de users
Daarom zeg ik drama sells
Dank je welquote:Op woensdag 6 mei 2026 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sommige plekken op Fok is idd een popcornfestijn. En dat is best frustrerend, zeker voor serieuze en kwetsbare fokkers (sorry, maar ik zie jou naast serieus ook wel als kwetsbaar, bedoel er niks verkeerd mee).
Snap dat je het reten irritant vindt dat dit zoveel energie slurpt en ook mensen met minder fijne bedoelingen naar R&P lokt en dus ook in serieuze topics
Over bepaalde users voel ik met je meeJe kan users ook blokkeren he? Ik weet niet precies, maar dan zie je volgens mij hun berichten niet meer (rechtsboven op user klikken en dan blokkeren). Zelf nooit gedaan, keek net even, maar van de hoed en de rand weet ik verder ook niet iemand die dit beter kan uitleggen en misschien weet?
Dit gedoe is een golfbeweging. Op den duur krijgen ze weer een ban van een jaar en keert de rust terug in R&P, want volgens mij zit er echt een golfbeweging in
Ik hoop dat je het een beetje los kan laten en alsnog een fijne avond hebt
Niks mis met huilen en huilen maakt je niet minder man he! Naar mijn beste weten hebben mannen ook emoties. Alleen onze maatschappij was daar erg stijfkoppig in. Alleen emoties kunnen er beter uit dan binnen ontploffen jaquote:Op woensdag 6 mei 2026 22:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dank je wel
Jij bent altijd zo lief en begripvol
Je hebt gelijk, ik ben kwetsbaar en gevoelig
Ik huil vrij vlot, zeker voor een man waar ik niet blij mee ben
Misschien reageerde ik net ook te gevoelig maar het is wel zoals ik het voel
Of ik met blokkeren van de user ook de topics niet meer zie weet ik niet, of het topic dan ook uit de actieve lijst verdwijnt dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |