Een hele mooiequote:Op maandag 11 mei 2026 21:17 schreef livelink het volgende:
Ah, daar is de 3e Dream on. En een mooie ook nog!
Fever Dreams is ook wel een vorm van inspiratie. Begrijpelijk ook.quote:
Ik heb ze nog nooit gehad volgens mij.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Fever Dreams is ook wel een vorm van inspiratie. Begrijpelijk ook.
Wees blij. Ik vooral als kind, maar het heeft diepe indruk op me gemaakt.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gehad volgens mij.
Wat maak je dan mee bij een koortsdroom?quote:Op maandag 11 mei 2026 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Wees blij. Ik vooral als kind, maar het heeft diepe indruk op me gemaakt.
Ik onthoud mijn dromen sowieso niet. Weet soms dat ik gedroomd heb maar geen idee wat.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Wees blij. Ik vooral als kind, maar het heeft diepe indruk op me gemaakt.
Ook al zo'n lekker nummer.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:34 schreef brother52 het volgende:
Tom Petty & The Heartbreakers - Runnin' Down A Dream
Ik onthou ze best vaak. Soms ook echt leuke dromen, dat het jammer is dat je wakker wordt, zeg maar. Of ook vaak dromen waarvan je blij bent dat je wakker schrikt, maar die gewoon direct weer verder gaan zodra je weer in slaap valt.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik onthoud mijn dromen sowieso niet. Weet soms dat ik gedroomd heb maar geen idee wat.
Leuke dromen heb ik zo een liedje over...quote:Op maandag 11 mei 2026 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik onthou ze best vaak. Soms ook echt leuke dromen, dat het jammer is dat je wakker wordt, zeg maar. Of ook vaak dromen waarvan je blij bent dat je wakker schrikt, maar die gewoon direct weer verder gaan zodra je weer in slaap valt.
Monsters die steeds groter worden bijvoorbeeld en die in alle hoeken van de kamer zitten. Maar anders dan uit een nachtmerrie kan je er niet uit wakker worden. Het voelt veel echter, zeg maar.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat maak je dan mee bij een koortsdroom?
Ik ken ze ook niet…
Kijk, die maken dus ook wel indruk!quote:
Bizar en beangstigend, lijkt me.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Monsters die steeds groter worden bijvoorbeeld en die in alle hoeken van de kamer zitten. Maar anders dan uit een nachtmerrie kan je er niet uit wakker worden. Het voelt veel echter, zeg maar.
Ook goed…quote:Op maandag 11 mei 2026 21:43 schreef brother52 het volgende:
Hierna nog 5, dan vind ik het wel weer mooi geweest.
Dan heb je denk ik toch nog behoorlijk veel van wat je klaar had staan gedraaid?quote:Op maandag 11 mei 2026 21:43 schreef brother52 het volgende:
Hierna nog 5, dan vind ik het wel weer mooi geweest.
Marco Borsato moet natuurlijk nog…quote:Op maandag 11 mei 2026 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik toch nog behoorlijk veel van wat je klaar had staan gedraaid?
Dan ben ik iets over de helft.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik toch nog behoorlijk veel van wat je klaar had staan gedraaid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |