Zijn daar beelden van?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tottenham hotspur is ook wel eens uit geslagen positie teruggekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh. Je moet het maar net weten.quote:
FC Volendam verliest zondag van Telstar, maar blijft in de Eredivisie.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voor wie gaan we Willem II inruilen?
Het is mij eigenlijk om het even allemaal. Gun Telstar nog wel een tweede jaartje eredivisie, dat wel.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
FC Volendam verliest zondag van Telstar, maar blijft in de Eredivisie.
@:de_boswachter @:wheeledwarrior
Lulletje John Stegeman is een grote nee waard.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is mij eigenlijk om het even allemaal. Gun Telstar nog wel een tweede jaartje eredivisie, dat wel.
Volendam gaat nooit een stabiele eredivisieclub worden en Willem II heeft wel een geinig stadion maar de laatste jaren in de eredivisie toch ook steevast degradatiemateriaal.
Ik zou op de blote knieën gaan als hij terug zou komen bij Heracles, maar toch liever nog Erwin!quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lulletje John Stegeman is een grote nee waard.
Wegmisbruiker en alcoholist John Stegeman.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zou op de blote knieën gaan als hij terug zou komen bij Heracles, maar toch liever nog Erwin!
Je zou "John Stegeman" kunnen vervangen met "SebbeSwensje", alleen donder ik de club indirect een zwart gat in en wist Stegeman er nog wat van te maken.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wegmisbruiker en alcoholist John Stegeman.
Ik hoop dat de nummer 16 van de ED blijft. En het maakt me niet uit wie dat is.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
FC Volendam verliest zondag van Telstar, maar blijft in de Eredivisie.
@:de_boswachter @:wheeledwarrior
Da's een tautologie.quote:
Is dit echt waar?quote:
Dat was vorige week ook met Go Ahead -PSVquote:Op zondag 17 mei 2026 08:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dit echt waar?
O man
En wel PEC - Feyenoord zie ik. Waar is dat nou weer goed voor?
PSV - Twente en Heerenveen - ajax is logisch wegens 3e plek en alles, maar PEC - Feyenoord?
Akkoord.quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hup Willem II.
@:lenny_leonard @:onlogisch @:ggmm
Afgaande op de interviews met beide trainers hoop ik dat het 28-0 wordt voor Volendam.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bij nadere studie vind ik Willem II wel een ontzettend lelijk elftal hebben. Maar ik hou vast aan mijn principes. Een stad met incapabele lokale driehoek is NIET welkom.
Ook voor het Nederlands elftal, Gr R Koeman.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Veerman is te lelijk voor de eredivisie.
Alcoholist en wegmisbruiker John Stegeman.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Afgaande op de interviews met beide trainers hoop ik dat het 28-0 wordt voor Volendam.
De veel te dikke Koeman gaat dit ook over dik 3 weken tegen Japan doen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:05 schreef PowerLoungen het volgende:
''Maar bij Peppie de bald fraud lukt zo opbouwen wel''
Dan krijgt Texas/het weer de schuld van die kliek.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De veel te dikke Koeman gaat dit ook over dik 3 weken tegen Japan doen.
Hup Japan.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ag die hebben Udea aids.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
WE gaan J Timber enorm missen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gesloopt ook door de altijd vervelende KNVBquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
De voorheen altijd prachtige playoffs zijn volstrekt nutteloos gebleken.
Nu de UEFA de EK-kwalificatie volgens sjempjens liek format gaat doen zullen de pleeoffs wel volgen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
Als ik de puntenaantallen vergelijk met de vorige jaren, lijkt het wel een matig KKD-jaar te zijn geweest.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
ADO stak er bovenuit maar Cambuur zou in een tweeluik ook nooit van Volendam winnen. De rest van de teams een aantal lichtpuntjes maar over het algemeen hele matige elftallen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als ik de puntenaantallen vergelijk met de vorige jaren, lijkt het wel een matig KKD-jaar te zijn geweest.
Slechtste puntenaantal voor een nummer 8 in tien jaar, ook.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ADO stak er bovenuit maar Cambuur zou in een tweeluik ook nooit van Volendam winnen. De rest van de teams een aantal lichtpuntjes maar over het algemeen hele matige elftallen.
Lekker opbouwen in de eigen 16 met technisch beperkte spelersquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
Zegt wel genoeg dat Vitesse nog heel dichtbij kwam, die in het begin nog zonder spelers zaten en minpunten kregen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Slechtste puntenaantal voor een nummer 8 in tien jaar, ook.
Eerste keer ooit?quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:20 schreef Gretzl het volgende:
Volgend jaar maar 1 Brabantse club in de eredivisie, dat begint nu wel rap dichtbij te komen
Dat zou een unicum zijn ja. In 86/87 ook slechts twee met Den Bosch en PSVquote:
De halve KKD is Limburg en Brabantquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat zou een unicum zijn ja. In 86/87 ook slechts twee met Den Bosch en PSV
[ x ]
Volgend seizoen 3x zoveel![]()
[ x ]
Beetje medelijden met het arme FC Emmen gaarne.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:30 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
De halve KKD is Limburg en Brabant
ERG mooi.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:20 schreef Gretzl het volgende:
Volgend jaar maar 1 Brabantse club in de eredivisie, dat begint nu wel rap dichtbij te komen
Uitwedstrijden met de fietscombi @Zipportalquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:30 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
De halve KKD is Limburg en Brabant
Je wordt nog niet warm van het aanbod, komend seizoen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zegt wel genoeg dat Vitesse nog heel dichtbij kwam, die in het begin nog zonder spelers zaten en minpunten kregen.
Nee. Hup Volendam.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
We hebben volgend seizoen wel wat Brabantse vuurwerktokkies nodig in de eredivisie eigenlijk.
Brabanders hebben zelfs een pesthekel aan elkaar.quote:
BoWa jij bent geen Brabo toch? @de_boswachterquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Brabanders hebben zelfs een pesthekel aan elkaar.
Nee, oorspronkelijk Grieks.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
BoWa jij bent geen Brabo toch? @:de_boswachter
Zegt ook veel over de KKD dat die zoveel hebben gewonnen. Achter ADO en Cambuur was het echt heel matig dit seizoen allemaal.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voorts is dit een typisch Nederlandse tegengoal voor Willem II.
@:coco
Ach ik.quote:
Ik vind de uitslag nog laag eigenlijk met de extra wedstrijden in de benen voor Willem II, hun blessures en het kwaliteitsverschil tussen beide selecties.quote:
Ik mis Lennyquote:Op woensdag 20 mei 2026 21:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Domme jongen, waarom dacht je dat?
Dan ben ik nog bij de eigen amateurclub. Dit gaan we dus niet kijken.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:59 schreef Zipportal het volgende:
Willem II mag tóch fans meenemen naar FC Volendam, finale play-offs vervroegd
https://www.nu.nl/voetbal(...)-offs-vervroegd.html
Van 20.00 uur naar 16.30 uur.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:39 schreef TweedeKlum het volgende:
En de goal, of zoals Brabanders zeggen, doelpunt.
Wordt gewoon in zijn oog geraakt. Heel raar dat de VAR dit goedkeurt.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Toneelspel van die gozert, gebeurt amper wat.
Ja, mee eensquote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt gewoon in zijn oog geraakt. Heel raar dat de VAR dit goedkeurt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom had ik net geen livebeelden en zei VI nog dat het om 20:00 is? Nu heb ik een KOOL gemist.
Dit heeft in alle fok kranten gestaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
Gloeiende. Niemand die je een mention stuurt.
Ja ik keek dus om half 5 maar ik zag geen livebeeldenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:05 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Dit heeft in alle fok kranten gestaan.
Ik heb niet eens meer ingeschakeld.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:59 schreef GertKuyt het volgende:
Vreemd. Ik las hier dat het gespeeld was.
Jinxed.quote:
Dat is er niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:09 schreef Gretzl het volgende:
Waar is het schakelkanaal van de Tweede Divisie dan?
Quick Boys leidt, Treffers gelijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:09 schreef Gretzl het volgende:
Waar is het schakelkanaal van de Tweede Divisie dan?
1-2, en de goal. De goal van Hoekquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:15 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Quick Boys leidt, Treffers gelijk.
Wij zeggen in Zeeland ook doelpunt.quote:
Oooh jij bent Hoeker?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wij zeggen in Zeeland ook doelpunt.
Veel doelpunten in extremis zegquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Penalty de Treffers, gewoon een schwalbe.
Weet je ook eens hoe dat voeltquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
Gloeiende. Niemand die je een mention stuurt.
Bewaar me nee, Middelburg, import.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Oooh jij bent Hoeker?
Vooral een schitterende ontknoping
Dít vind ik vies.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Kloetinge volgend jaar ook in de Tweede Divisie, Zeeland gaat heersen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Derde plek als promovendus is nog steeds een mooie prestatie.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En Kloetinge volgend jaar ook in de Tweede Divisie, Zeeland gaat heersen.![]()
![]()
Het zou een schande zijn inderdaad, maar ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FC Volendam zou met dit materiaal niet moeten degraderen.
Niet eens gekeken naar die rommel.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:34 schreef Zorro het volgende:
Nou, dit wordt ongetwijfeld spannender dan de F1 zojuist.
Moet hodverdomme wel perfect zijn heyquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wij zeggen in Zeeland ook doelpunt.
Verstandig.quote:
Babel.rarquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:49 schreef 3rr0r het volgende:
Voetballers kunnen tegenwoordig niet verder dan 50m sprinten anders gaat de hamstring eraan
Alleen hierom juich ik al voor Volendamquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:52 schreef raptorix het volgende:
Willem 2 gaat voor beast modus:
[ afbeelding ]
Such a badass met die plakplaatjesquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:52 schreef raptorix het volgende:
Willem 2 gaat voor beast modus:
[ afbeelding ]
Het is Volendamquote:
Jij wilt liever Megafoon: JEU JEU JEU JEEEEEEEEEEEEEEEEEU, HA HAH AH HAAH HAAAAAAAAAAAA.quote:
Eerst nog de jingle.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Na afloop komt de Hantaband @:Zipportal
Op een megafoon zou een stadionverbod moeten staan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij wilt liever Megafoon: JEU JEU JEU JEEEEEEEEEEEEEEEEEU, HA HAH AH HAAH HAAAAAAAAAAAA.
Dit zijn Kabinet Jetten 1 straffen. @RamboDirkquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Op een megafoon zou een stadionverbod moeten staan.
Op trommels ook.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Op een megafoon zou een stadionverbod moeten staan.
Handdoekje stelen?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:12 schreef Zorro het volgende:
Nog iemand die de Saibari rol op zich gaat nemen?
Welke users?quote:
Ja, dat hoort er bij tochquote:
Wie?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:16 schreef 3rr0r het volgende:
@:Lenny_Leonard zit op het puntje van z'n stoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |