Zijn daar beelden van?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tottenham hotspur is ook wel eens uit geslagen positie teruggekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh. Je moet het maar net weten.quote:
FC Volendam verliest zondag van Telstar, maar blijft in de Eredivisie.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voor wie gaan we Willem II inruilen?
Het is mij eigenlijk om het even allemaal. Gun Telstar nog wel een tweede jaartje eredivisie, dat wel.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
FC Volendam verliest zondag van Telstar, maar blijft in de Eredivisie.
@:de_boswachter @:wheeledwarrior
Lulletje John Stegeman is een grote nee waard.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is mij eigenlijk om het even allemaal. Gun Telstar nog wel een tweede jaartje eredivisie, dat wel.
Volendam gaat nooit een stabiele eredivisieclub worden en Willem II heeft wel een geinig stadion maar de laatste jaren in de eredivisie toch ook steevast degradatiemateriaal.
Ik zou op de blote knieën gaan als hij terug zou komen bij Heracles, maar toch liever nog Erwin!quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lulletje John Stegeman is een grote nee waard.
Wegmisbruiker en alcoholist John Stegeman.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zou op de blote knieën gaan als hij terug zou komen bij Heracles, maar toch liever nog Erwin!
Je zou "John Stegeman" kunnen vervangen met "SebbeSwensje", alleen donder ik de club indirect een zwart gat in en wist Stegeman er nog wat van te maken.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wegmisbruiker en alcoholist John Stegeman.
Ik hoop dat de nummer 16 van de ED blijft. En het maakt me niet uit wie dat is.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
FC Volendam verliest zondag van Telstar, maar blijft in de Eredivisie.
@:de_boswachter @:wheeledwarrior
Da's een tautologie.quote:
Is dit echt waar?quote:
Dat was vorige week ook met Go Ahead -PSVquote:Op zondag 17 mei 2026 08:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dit echt waar?
O man
En wel PEC - Feyenoord zie ik. Waar is dat nou weer goed voor?
PSV - Twente en Heerenveen - ajax is logisch wegens 3e plek en alles, maar PEC - Feyenoord?
Akkoord.quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hup Willem II.
@:lenny_leonard @:onlogisch @:ggmm
Afgaande op de interviews met beide trainers hoop ik dat het 28-0 wordt voor Volendam.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bij nadere studie vind ik Willem II wel een ontzettend lelijk elftal hebben. Maar ik hou vast aan mijn principes. Een stad met incapabele lokale driehoek is NIET welkom.
Ook voor het Nederlands elftal, Gr R Koeman.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Veerman is te lelijk voor de eredivisie.
Alcoholist en wegmisbruiker John Stegeman.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Afgaande op de interviews met beide trainers hoop ik dat het 28-0 wordt voor Volendam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |