FC Volendam verliest zondag van Telstar, maar blijft in de Eredivisie.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voor wie gaan we Willem II inruilen?
Het is mij eigenlijk om het even allemaal. Gun Telstar nog wel een tweede jaartje eredivisie, dat wel.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
FC Volendam verliest zondag van Telstar, maar blijft in de Eredivisie.
@:de_boswachter @:wheeledwarrior
Lulletje John Stegeman is een grote nee waard.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is mij eigenlijk om het even allemaal. Gun Telstar nog wel een tweede jaartje eredivisie, dat wel.
Volendam gaat nooit een stabiele eredivisieclub worden en Willem II heeft wel een geinig stadion maar de laatste jaren in de eredivisie toch ook steevast degradatiemateriaal.
Ik zou op de blote knieën gaan als hij terug zou komen bij Heracles, maar toch liever nog Erwin!quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lulletje John Stegeman is een grote nee waard.
Wegmisbruiker en alcoholist John Stegeman.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zou op de blote knieën gaan als hij terug zou komen bij Heracles, maar toch liever nog Erwin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |