De halve KKD is Limburg en Brabantquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat zou een unicum zijn ja. In 86/87 ook slechts twee met Den Bosch en PSV
[ x ]
Volgend seizoen 3x zoveel![]()
[ x ]
Beetje medelijden met het arme FC Emmen gaarne.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:30 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
De halve KKD is Limburg en Brabant
ERG mooi.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:20 schreef Gretzl het volgende:
Volgend jaar maar 1 Brabantse club in de eredivisie, dat begint nu wel rap dichtbij te komen
Uitwedstrijden met de fietscombi @Zipportalquote:Op woensdag 20 mei 2026 19:30 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
De halve KKD is Limburg en Brabant
Je wordt nog niet warm van het aanbod, komend seizoen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zegt wel genoeg dat Vitesse nog heel dichtbij kwam, die in het begin nog zonder spelers zaten en minpunten kregen.
Nee. Hup Volendam.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
We hebben volgend seizoen wel wat Brabantse vuurwerktokkies nodig in de eredivisie eigenlijk.
Brabanders hebben zelfs een pesthekel aan elkaar.quote:
BoWa jij bent geen Brabo toch? @de_boswachterquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Brabanders hebben zelfs een pesthekel aan elkaar.
Nee, oorspronkelijk Grieks.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
BoWa jij bent geen Brabo toch? @:de_boswachter
Zegt ook veel over de KKD dat die zoveel hebben gewonnen. Achter ADO en Cambuur was het echt heel matig dit seizoen allemaal.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voorts is dit een typisch Nederlandse tegengoal voor Willem II.
@:coco
Ach ik.quote:
Ik vind de uitslag nog laag eigenlijk met de extra wedstrijden in de benen voor Willem II, hun blessures en het kwaliteitsverschil tussen beide selecties.quote:
Ik mis Lennyquote:Op woensdag 20 mei 2026 21:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Domme jongen, waarom dacht je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |