abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 11:01:03 #251
5428 crew  miss_sly
pi_220845884
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:41 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ja dat zegt zij
Want wat een ander zegt is natuurlijk meer waar dan wat zij zegt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220846035
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:41 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ja dat zegt zij
In de stukken van de rechtbank staat nergens dat ze in ingehuurd door Ali of 1 van de andere rappers. 🤷‍♀️
pi_220846074
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 07:27 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Ik reageerde op de opmerking dat Ali B een crimineel werd genoemd. Daar ben ik het niet mee eens.
Heb je enig idee waar Ali zijn geld mee verdiende voordat hij dat deed als rapper?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220846197
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Heb je enig idee waar Ali zijn geld mee verdiende voordat hij dat deed als rapper?
Nee, weet jij het?
pi_220846225
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:03 schreef potjecreme het volgende:
Wat ook vervelend is, is dat online het rondgaat dat ze is uitgenodigd als sekswerker. Dat is niet zo.

Over sekswerkers gesproken.Zij lopen vaak een hoog risico op verkrachting/seksueel overschrijdend gedrag. Mensen denk laag over deze mensen en denken zich van alles met ze te kunnen doen.
Sekswerker tegen nultarief, kan dat?

Als ik een kilo kaas koop op de markt, kan ik eerst een gratis plakje proeven. Dat is gewoon marketing.
pi_220846254
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:58 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Sekswerker tegen nultarief, kan dat?

Als ik een kilo kaas koop op de markt, kan ik eerst een gratis plakje proeven. Dat is gewoon marketing.
Je bedoelt Ali die het met Jane en alleman deed tegen een agressief gratis tarief.
pi_220846341
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:54 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Nee, weet jij het?
Hij was de zoveelste Marokkaanse drugsdealer. Dat zegt hij zelf, plus dat hij naar eigen zeggen verder in de criminaliteit door zou zijn gegaan als hij geen beroemde rapper was geworden.
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:29:51 #258
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_220846468
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 07:27 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Ik reageerde op de opmerking dat Ali B een crimineel werd genoemd. Daar ben ik het niet mee eens.
Als de rechter een zeker vonnis velt dan zijn dat objectief gezien de harde feiten. Of je het er nou mee eens bent of niet
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_220846973
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]
Als de rechter een zeker vonnis velt dan zijn dat objectief gezien de harde feiten. Of je het er nou mee eens bent of niet
Nee. Een rechter heeft er wel meer verstand van dan ik, dat geef ik grif toe, maar harde feiten zijn het niet. De rechter is tot een bepaalde overtuiging gekomen, maar echt onweerlegbaar technisch bewijs is er niet.
pi_220847001
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:14 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Nee. Een rechter heeft er wel meer verstand van dan ik, dat geef ik grif toe, maar harde feiten zijn het niet. De rechter is tot een bepaalde overtuiging gekomen, maar echt onweerlegbaar technisch bewijs is er niet.
In Nederland werkt de rechtspraak zo dat als er twijfel is, dat een verdachte dan vrijgesproken word. Ali is tweemaal door een rechter veroordeeld. Zonder twijfel schuldig dus.
pi_220847122
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
In Nederland werkt de rechtspraak zo dat als er twijfel is, dat een verdachte dan vrijgesproken word. Ali is tweemaal door een rechter veroordeeld. Zonder twijfel schuldig dus.
Als je het vonnis leest, dan zie je dat er heel veel twijfel was. De rechter heeft echter alle ontlastende verklaringen (van diverse getuigen en een rechtspsycholoog) van tafel geveegd. En tegelijkertijd alle belastende verklaringen, ondanks allerlei tegenstrijdigheden, zonder meer geaccepteerd. Het leest als een slecht detectiveboek.
  woensdag 20 mei 2026 @ 13:41:45 #262
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220847145
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ali B. is nog NIET onherroepelijk veroordeeld :{w
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220847212
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ali B. is nog NIET onherroepelijk veroordeeld :{w
Cassatie is kansloos en kijkt slechts naar eventuele procedurefouten. Maar technisch gezien heb je gelijk
pi_220855625
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Cassatie is kansloos en kijkt slechts naar eventuele procedurefouten. Maar technisch gezien heb je gelijk
Ik denk dat er wel procedurefouten gevonden kunnen worden. Het zou me verbazen als Ali echt 3 jaar wordt opgesloten voor dat vingeren.
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 16:20:19 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220855633
Voor verkrachting
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:40:37 #266
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220856030
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:18 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Ik denk dat er wel procedurefouten gevonden kunnen worden. Het zou me verbazen als Ali echt 3 jaar wordt opgesloten voor dat vingeren.
Je vergeet de verkrachting van Ellen en noemt de misdaad bij Naomi verkeerd.
Twee maal verkrachting. Ik weet dat je dit expres doet, en misschien kun je ermee op houden.
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:01:40 #267
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220856127
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Je vergeet de verkrachting van Ellen en noemt de misdaad bij Naomi verkeerd.
Twee maal verkrachting. Ik weet dat je dit expres doet, en misschien kun je ermee op houden.
Gaat het in jouw optiek dan om Opzetverkrachting (Art. 242 lid 1 Sr) of Schuldverkrachting (Art. 242 lid 2 Sr)?

Ik probeer juist de juridische term “verkrachting” te vermijden, omdat die naar mijn idee etymologisch onbegrijpelijk is. Zoals ik eerder heb geprobeerd uit te leggen, vind ik het raar om hetzelfde woord “verkrachting” te gebruiken voor een bijvoorbeeld urenlang durende gewelddadige verkrachting en de ontoelaatbare handelingen die Ali B. heeft verricht. Moeten we ons bij taalkundige expressie laten beperken tot de zeer beperkte uitleg die het wetboek aan een bepaald woord geeft?
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:28:08 #269
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220856228
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:04 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Gaat het in jouw optiek dan om Opzetverkrachting (Art. 242 lid 1 Sr) of Schuldverkrachting (Art. 242 lid 2 Sr)?

Ik probeer juist de juridische term “verkrachting” te vermijden, omdat die naar mijn idee etymologisch onbegrijpelijk is. Zoals ik eerder heb geprobeerd uit te leggen, vind ik het raar om hetzelfde woord “verkrachting” te gebruiken voor een bijvoorbeeld urenlang durende gewelddadige verkrachting en de ontoelaatbare handelingen die Ali B. heeft verricht. Moeten we ons bij taalkundige expressie laten beperken tot de zeer beperkte uitleg die het wetboek aan een bepaald woord geeft?
Je kunt gewoon de woorden van de rechters overnemen die ze gebruikt hebben in hun vonnis.
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:48:08 #270
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220857784
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:04 schreef Kottnauer het volgende:

[..]

Laat dit alles gewoon maar helemaal achterwege
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:54:26 #271
174940 W00fer
Maar echt
pi_220857824
Kottnauer raakt kennelijk een open zenuw hier en hoe zeer ik verkrachting ook veracht, ik vind dat we die scherpe discussie met elkaar moeten blijven voeren. Er staat veel op het spel juist door de precedentwerking van mensen die onder de invloed van drugs misschien iets gezien hebben (het beoogde steunbewijs).
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_220857848
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:54 schreef W00fer het volgende:
Kottnauer raakt kennelijk een open zenuw hier en hoe zeer ik verkrachting ook veracht, ik vind dat we die scherpe discussie met elkaar moeten blijven voeren. Er staat veel op het spel juist door de precedentwerking van mensen die onder de invloed van drugs misschien iets gezien hebben (het beoogde steunbewijs).
Je kan het over de getuigen hebben en de betrouwbaarheid van de getuigen. Ongevraagd en ongewenst je vinger in iemands vagina of anus steken is strafbaar. Daar is geen ruimte voor grijstinten.
pi_220858066
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:59 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Je kan het over de getuigen hebben en de betrouwbaarheid van de getuigen. Ongevraagd en ongewenst je vinger in iemands vagina of anus steken is strafbaar. Daar is geen ruimte voor grijstinten.
Daar is ook geen discussie over. Wat wel benoemd mag worden is dat de bewijsvoering in dit type zaken juridisch complex is. Enerzijds is het als slachtoffer ontzettend lastig te bewijzen wat er gebeurd is. En tegelijkertijd kunnen twee mensen die onder een hoedje spelen als ze de verhalen goed op elkaar afstemmen iemand die onschuldig is tot jarenlange gevangenisstraf laten veroordelen. En er zijn rancuneuze mensen, zeker als relaties stuk lopen.

Het is aan beide kanten ingewikkeld en dat mag best benoemd worden. Dat doet niets af aan het feit dat je handen thuis moet houden als er geen consensus is.
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:42:34 #274
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220858128
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:33 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Daar is ook geen discussie over. Wat wel benoemd mag worden is dat de bewijsvoering in dit type zaken juridisch complex is. Enerzijds is het als slachtoffer ontzettend lastig te bewijzen wat er gebeurd is. En tegelijkertijd kunnen twee mensen die onder een hoedje spelen als ze de verhalen goed op elkaar afstemmen iemand die onschuldig is tot jarenlange gevangenisstraf laten veroordelen. En er zijn rancuneuze mensen, zeker als relaties stuk lopen.

Het is aan beide kanten ingewikkeld en dat mag best benoemd worden. Dat doet niets af aan het feit dat je handen thuis moet houden als er geen consensus is.
Dat kan zeer zeker. Bij Ali B boeit het me echter niet zo.
pi_220858146
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:42 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat kan zeer zeker. Bij Ali B boeit het me echter niet zo.
Daar gaat het bovendien om meerdere verdenkingen. Hoewel dat in juridische zin ook niet uit zou moeten maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')