abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220805823
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 17:54 schreef Kottnauer het volgende:
Hoe weet het slachtoffer dat het de vingers van Ali waren en niet de vingers van Ronnie?
Dat valt te concluderen uit de verklaring van Ronnie Flex over de wijze van intimiteit tussen hem en het slachtoffer. Tevens kunnen we hieruit concluderen dat jij een dergelijke wijze van orale bevrediging blijkbaar nog niet hebt mogen ervaren.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 15:22:56 #227
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_220809761
Het is voor de Marokkaanse gemeenschap in Nederland toch ook wel intens treurig en voor de beeldvorming zeer ongunstig dat zelfs de Nationale Troetel-Marokkaan nu een crimineel is gebleken...
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_220844194
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het is voor de Marokkaanse gemeenschap in Nederland toch ook wel intens treurig en voor de beeldvorming zeer ongunstig dat zelfs de Nationale Troetel-Marokkaan nu een crimineel is gebleken...
Crimineel is wat overdreven. Een vinger zat een seconde op een plek waarvan achteraf is gebleken dat hij daar niet had mogen zitten.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 07:09:40 #229
5428 crew  miss_sly
pi_220844598
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:28 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Crimineel is wat overdreven. Een vinger zat een seconde op een plek waarvan achteraf is gebleken dat hij daar niet had mogen zitten.
Vind je het nou een sport om telkens toch weer te relativeren en doen alsof het allemaal wel meevalt en hopen op reacties, of meen je dat ook echt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 07:10:13 #230
5428 crew  miss_sly
pi_220844601
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het is natuurlijk idioot om het gedrag van een persoon door te trekken naar een hele gemeenschap.
pi_220844667
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2026 07:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Vind je het nou een sport om telkens toch weer te relativeren en doen alsof het allemaal wel meevalt en hopen op reacties, of meen je dat ook echt?
Ik reageerde op de opmerking dat Ali B een crimineel werd genoemd. Daar ben ik het niet mee eens.
  woensdag 20 mei 2026 @ 07:30:26 #232
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220844684
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2026 07:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het is natuurlijk idioot om het gedrag van een persoon door te trekken naar een hele gemeenschap.
Helaas bleef het niet bij die ene persoon...

Het punt is dat juist met al de Gucci nektasjes in combinatie met Under Armour dragende boys op straat, danwel de Fatbike broertjes, danwel de straatracers in Golfjes, de top 500 lijkst in Amsterdam, Taghi en consorten het wel triest is dat één van de weinige "rolmodellen" (waarvan iedereen die niet in een roze wolk leeft allang door had kunnen hebben dat het geen rolmodel is) alsnog ontmaskerd is.

De gemeenschap heeft een klein imagoprobleempje.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 07:35:10 #233
5428 crew  miss_sly
pi_220844695
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 07:27 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Ik reageerde op de opmerking dat Ali B een crimineel werd genoemd. Daar ben ik het niet mee eens.
Een crimineel is iemand die een strafbaar feit pleegt en veroordeeld is. Dus ja…

En dat jij wederom relativeert door het te hebben over ‘een vinger, een seconde, plaats waarvan achteraf is gebleken dat ie daar niet had moeten zijn’ zegt alles.

Jij vindt het ook maar een klein vergrijp als iemand maar een seconde met het puntje van zijn lul in jouw poeperdje zit?
pi_220844708
Ali B begreep de seksuele intenties niet goed van de vrouw die hij had uitgenodigd op een feestje en twee van zijn andere gasten oraal bevredigde maar door hem met geen vinger aangeraakt wilde worden. Ik vraag me af hoeveel mannen die seksuele intenties wel goed begrepen zouden hebben.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 08:46:29 #235
5428 crew  miss_sly
pi_220844908
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 07:42 schreef Kottnauer het volgende:
Ali B begreep de seksuele intenties niet goed van de vrouw die hij had uitgenodigd op een feestje en twee van zijn andere gasten oraal bevredigde maar door hem met geen vinger aangeraakt wilde worden. Ik vraag me af hoeveel mannen die seksuele intenties wel goed begrepen zouden hebben.
Volgens mij is "nee" best duidelijk en valt daar weinig aan te begrijpen.

Maar jij bedoelt eigenlijk heel iets anders: aangezien Ali het feestje had georganiseerd en haar had uitgenodigd, was het eigenlijk vanzelfsprekend dat ze (ook) seks met hem zou hebben. Soort van betaling ofzo? Dat ze niet door hem aangeraakt wilde worden, was duidelijk en begreep hij prima, maar hij wilde daar niet naar luisteren.
pi_220844974
quote:
Gewoon: alle normale mannen. En gelukkig zijn die in de meerderheid.

(Ik zou liever schrijven veruit in de meerderheid, maar dit soort discussies op Fok, maar ook normaliseren van seks met minderjarigen maken dat ik daar aan ben gaan twijfelen…
pi_220845012
quote:

[..]
Je doet godverdomme net alsof dit het enige is. En sowieso een seconde… staat dat in de uitspraak?

Het lijkt er gewoon op alsof jij het gedrag van Ali eigenlijk best normaal vindt. Achteraf een beetje verkeerd begrepen, die arme jongen…

Stel kutwijven ook die daarover durven te klagen. Hoeren zijn het, allemaal…

Zoiets, toch?
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 09:12:32 #238
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220845103
quote:

[..]
Na je veroordeling ben je per definitie crimineel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220845217
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Volgens mij is "nee" best duidelijk en valt daar weinig aan te begrijpen.

Maar jij bedoelt eigenlijk heel iets anders: aangezien Ali het feestje had georganiseerd en haar had uitgenodigd, was het eigenlijk vanzelfsprekend dat ze (ook) seks met hem zou hebben. Soort van betaling ofzo? Dat ze niet door hem aangeraakt wilde worden, was duidelijk en begreep hij prima, maar hij wilde daar niet naar luisteren.
Ali heeft zich als een aap gedragen.

Maar stel je de situatie voor dat we het hier niet hebben over mensen maar over apen. Een kooi met allemaal mannetjesapen en een paar vrouwtjesapen. Een van de vrouwtjesapen doet het eerst met aap A en daarna met aap B. Daarna probeert ook aap C het. Maar hij krijgt een snauw en mag niet. Hij druipt af. Zo gaat dat in Artis.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 09:30:49 #240
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220845226
Ze zegt nee

Hij doet het toch

Verkrachting

Punt klaar, geen idiote vergezochte hersengymnastiek nodig
  woensdag 20 mei 2026 @ 09:32:56 #241
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220845232
quote:
Je zegt nu eigenlijk dat als je iemand een patatje ziet eten dat dat betekent dat hij ook wel jouw kroket zou willen.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 09:35:46 #242
5428 crew  miss_sly
pi_220845252
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:29 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Ali heeft zich als een aap gedragen.

Maar stel je de situatie voor dat we het hier niet hebben over mensen maar over apen. Een kooi met allemaal mannetjesapen en een paar vrouwtjesapen. Een van de vrouwtjesapen doet het eerst met aap A en daarna met aap B. Daarna probeert ook aap C het. Maar hij krijgt een snauw en mag niet. Hij druipt af. Zo gaat dat in Artis.
Stel je voor dat je met een stel aseksuele amoeben te maken hebt. Dan heb je dit probleem helemaal niet.

Stop met die belachelijke wat-als hersenspinsels. Er is geen wat-als. We zijn niet in Artis. Ali B heeft zich niet als een aap gedragen, maar gewoon als een man die geen grenzen respecteert en geen nee accepteert.
pi_220845332
quote:
7s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Stop met die belachelijke wat-als hersenspinsels. Er is geen wat-als. We zijn niet in Artis. Ali B heeft zich niet als een aap gedragen, maar gewoon als een man die geen grenzen respecteert en geen nee accepteert.
Als “advocaat van de duivel” wil ik dat toch enigszins nuanceren. In het geval van Naomi heeft hij in eerste instantie geen nee geaccepteerd, maar in tweede instantie toch wel. Na haar afkeurende reactie op de ongewenste penetratie is hij niet verder gegaan, maar afgedropen.

Daarmee praat ik de verkrachting niet goed - die heeft plaatsgevonden en daarvoor is hij terecht veroordeeld, zoals reeds eerder besproken. Maar het had dus ook nog veel slechter kunnen aflopen.
pi_220845367
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Gewoon: alle normale mannen. En gelukkig zijn die in de meerderheid.

(Ik zou liever schrijven veruit in de meerderheid, maar dit soort discussies op Fok, maar ook normaliseren van seks met minderjarigen maken dat ik daar aan ben gaan twijfelen…
Normale mannen komen überhaupt niet terecht in een situatie als deze, naar mijn mening.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 09:54:17 #245
5428 crew  miss_sly
pi_220845395
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:43 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Als “advocaat van de duivel” wil ik dat toch enigszins nuanceren. In het geval van Naomi heeft hij in eerste instantie geen nee geaccepteerd, maar in tweede instantie toch wel. Na haar afkeurende reactie op de ongewenste penetratie is hij niet verder gegaan, maar afgedropen.

Daarmee praat ik de verkrachting niet goed - die heeft plaatsgevonden en daarvoor is hij terecht veroordeeld, zoals reeds eerder besproken. Maar het had dus ook nog veel slechter kunnen aflopen.
Dat is geen advocaat van de duivel. Dat is gewoon de zoveelste idiote opmerking.

Het had slechter af kunnen lopen. Dus? Dus niets.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 09:55:58 #246
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220845403
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:43 schreef Kottnauer het volgende:

[..]

Nee hij accepteerde haar nee niet en deed het later toch

Zo van hahaatjes, kan gewoon _O-

Blijkbaar niet
pi_220845475
Wat ook vervelend is, is dat online het rondgaat dat ze is uitgenodigd als sekswerker. Dat is niet zo.

Over sekswerkers gesproken.Zij lopen vaak een hoog risico op verkrachting/seksueel overschrijdend gedrag. Mensen denk laag over deze mensen en denken zich van alles met ze te kunnen doen.
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 10:08:57 #248
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220845544
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:03 schreef potjecreme het volgende:
Wat ook vervelend is, is dat online het rondgaat dat ze is uitgenodigd als sekswerker. Dat is niet zo.
Volgens mij klopt dat verhaal wel, maar
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:03 schreef potjecreme het volgende:
Over sekswerkers gesproken.Zij lopen vaak een hoog risico op verkrachting/seksueel overschrijdend gedrag. Mensen denk laag over deze mensen en denken zich van alles met ze te kunnen doen.
Dat dus. Dat wil niet zeggen dat iedereen maar kan en mag doen met je wat ze willen.
pi_220845677
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:08 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Volgens mij klopt dat verhaal wel, maar
[..]
Dat dus. Dat wil niet zeggen dat iedereen maar kan en mag doen met je wat ze willen.
NEE HET IS NIET WAAR!

quote:
[slachtoffer 1.] heeft verklaard dat zij op 14 augustus 2018 op uitnodiging van [getuige 1] (hierna: [getuige 1]) naar een ‘schrijverskamp’ in een villa in Heiloo is gegaan. Ze dacht dat ze daar muziek ging maken en ook seks zou hebben met [getuige 1] . Ze arriveerde daar ’s nachts met een door [getuige 1] geregelde taxi.
quote:
"Naomi heeft aangifte gedaan van smaad en laster en van doxing", vertelt Sprenger, die verder niet te veel aandacht wil generen voor de aflevering van Roddelpraat. Toch vinden hij en zijn cliënt het belangrijk dat er aangifte gedaan wordt. Naomi is namelijk altijd bewust onherkenbaar in beeld verschenen.

Dat Dennis haar een 'prostituee' noemt, is volgens Naomi smaad en laster, aangezien zij naar eigen zeggen nooit in de prostitutie heeft gewerkt. Dennis zei onder meer in de aflevering: "Toch blijft het een beetje een aparte zaak als zo'n vrouw, die dan komt als prostituee, zegt: 'Ik ben misbruikt.'" Daarnaast zei de presentator dat hij de straf voor Ali B te hoog vindt. "Ik vind die zaak van Naomi een onzin-zaak." Co-host Jan Roos was het niet eens met de beweringen van Dennis.
Slachtoffer van Ali B doet aangifte tegen Dennis Schouten na Roddelpraat-aflevering https://share.google/Utli6EjBT8ikDHJyE
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2026 @ 10:41:57 #250
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220845751
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:29 schreef potjecreme het volgende:

[..]
NEE HET IS NIET WAAR!
[..]
[..]
Slachtoffer van Ali B doet aangifte tegen Dennis Schouten na Roddelpraat-aflevering https://share.google/Utli6EjBT8ikDHJyE
Ja dat zegt zij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')