Dat valt te concluderen uit de verklaring van Ronnie Flex over de wijze van intimiteit tussen hem en het slachtoffer. Tevens kunnen we hieruit concluderen dat jij een dergelijke wijze van orale bevrediging blijkbaar nog niet hebt mogen ervaren.quote:Op donderdag 14 mei 2026 17:54 schreef Kottnauer het volgende:
Hoe weet het slachtoffer dat het de vingers van Ali waren en niet de vingers van Ronnie?
Crimineel is wat overdreven. Een vinger zat een seconde op een plek waarvan achteraf is gebleken dat hij daar niet had mogen zitten.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het is voor de Marokkaanse gemeenschap in Nederland toch ook wel intens treurig en voor de beeldvorming zeer ongunstig dat zelfs de Nationale Troetel-Marokkaan nu een crimineel is gebleken...
Vind je het nou een sport om telkens toch weer te relativeren en doen alsof het allemaal wel meevalt en hopen op reacties, of meen je dat ook echt?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:28 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Crimineel is wat overdreven. Een vinger zat een seconde op een plek waarvan achteraf is gebleken dat hij daar niet had mogen zitten.
Het is natuurlijk idioot om het gedrag van een persoon door te trekken naar een hele gemeenschap.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het is voor de Marokkaanse gemeenschap in Nederland toch ook wel intens treurig en voor de beeldvorming zeer ongunstig dat zelfs de Nationale Troetel-Marokkaan nu een crimineel is gebleken...
Ik reageerde op de opmerking dat Ali B een crimineel werd genoemd. Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 20 mei 2026 07:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vind je het nou een sport om telkens toch weer te relativeren en doen alsof het allemaal wel meevalt en hopen op reacties, of meen je dat ook echt?
Helaas bleef het niet bij die ene persoon...quote:Op woensdag 20 mei 2026 07:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is natuurlijk idioot om het gedrag van een persoon door te trekken naar een hele gemeenschap.
Een crimineel is iemand die een strafbaar feit pleegt en veroordeeld is. Dus ja…quote:Op woensdag 20 mei 2026 07:27 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ik reageerde op de opmerking dat Ali B een crimineel werd genoemd. Daar ben ik het niet mee eens.
Volgens mij is "nee" best duidelijk en valt daar weinig aan te begrijpen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 07:42 schreef Kottnauer het volgende:
Ali B begreep de seksuele intenties niet goed van de vrouw die hij had uitgenodigd op een feestje en twee van zijn andere gasten oraal bevredigde maar door hem met geen vinger aangeraakt wilde worden. Ik vraag me af hoeveel mannen die seksuele intenties wel goed begrepen zouden hebben.
Gewoon: alle normale mannen. En gelukkig zijn die in de meerderheid.quote:Op woensdag 20 mei 2026 07:42 schreef Kottnauer het volgende:
Ali B begreep de seksuele intenties niet goed van de vrouw die hij had uitgenodigd op een feestje en twee van zijn andere gasten oraal bevredigde maar door hem met geen vinger aangeraakt wilde worden. Ik vraag me af hoeveel mannen die seksuele intenties wel goed begrepen zouden hebben.
Je doet godverdomme net alsof dit het enige is. En sowieso een seconde… staat dat in de uitspraak?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:28 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Crimineel is wat overdreven. Een vinger zat een seconde op een plek waarvan achteraf is gebleken dat hij daar niet had mogen zitten.
Na je veroordeling ben je per definitie crimineelquote:Op dinsdag 19 mei 2026 23:28 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ali heeft zich als een aap gedragen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 08:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij is "nee" best duidelijk en valt daar weinig aan te begrijpen.
Maar jij bedoelt eigenlijk heel iets anders: aangezien Ali het feestje had georganiseerd en haar had uitgenodigd, was het eigenlijk vanzelfsprekend dat ze (ook) seks met hem zou hebben. Soort van betaling ofzo? Dat ze niet door hem aangeraakt wilde worden, was duidelijk en begreep hij prima, maar hij wilde daar niet naar luisteren.
Je zegt nu eigenlijk dat als je iemand een patatje ziet eten dat dat betekent dat hij ook wel jouw kroket zou willen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 07:42 schreef Kottnauer het volgende:
Stel je voor dat je met een stel aseksuele amoeben te maken hebt. Dan heb je dit probleem helemaal niet.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:29 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Ali heeft zich als een aap gedragen.
Maar stel je de situatie voor dat we het hier niet hebben over mensen maar over apen. Een kooi met allemaal mannetjesapen en een paar vrouwtjesapen. Een van de vrouwtjesapen doet het eerst met aap A en daarna met aap B. Daarna probeert ook aap C het. Maar hij krijgt een snauw en mag niet. Hij druipt af. Zo gaat dat in Artis.
Als “advocaat van de duivel” wil ik dat toch enigszins nuanceren. In het geval van Naomi heeft hij in eerste instantie geen nee geaccepteerd, maar in tweede instantie toch wel. Na haar afkeurende reactie op de ongewenste penetratie is hij niet verder gegaan, maar afgedropen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Stop met die belachelijke wat-als hersenspinsels. Er is geen wat-als. We zijn niet in Artis. Ali B heeft zich niet als een aap gedragen, maar gewoon als een man die geen grenzen respecteert en geen nee accepteert.
Normale mannen komen überhaupt niet terecht in een situatie als deze, naar mijn mening.quote:Op woensdag 20 mei 2026 08:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gewoon: alle normale mannen. En gelukkig zijn die in de meerderheid.
(Ik zou liever schrijven veruit in de meerderheid, maar dit soort discussies op Fok, maar ook normaliseren van seks met minderjarigen maken dat ik daar aan ben gaan twijfelen…
Dat is geen advocaat van de duivel. Dat is gewoon de zoveelste idiote opmerking.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:43 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Als “advocaat van de duivel” wil ik dat toch enigszins nuanceren. In het geval van Naomi heeft hij in eerste instantie geen nee geaccepteerd, maar in tweede instantie toch wel. Na haar afkeurende reactie op de ongewenste penetratie is hij niet verder gegaan, maar afgedropen.
Daarmee praat ik de verkrachting niet goed - die heeft plaatsgevonden en daarvoor is hij terecht veroordeeld, zoals reeds eerder besproken. Maar het had dus ook nog veel slechter kunnen aflopen.
Nee hij accepteerde haar nee niet en deed het later tochquote:Op woensdag 20 mei 2026 09:43 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Als “advocaat van de duivel” wil ik dat toch enigszins nuanceren. In het geval van Naomi heeft hij in eerste instantie geen nee geaccepteerd, maar in tweede instantie toch wel. Na haar afkeurende reactie op de ongewenste penetratie is hij niet verder gegaan, maar afgedropen.
Daarmee praat ik de verkrachting niet goed - die heeft plaatsgevonden en daarvoor is hij terecht veroordeeld, zoals reeds eerder besproken. Maar het had dus ook nog veel slechter kunnen aflopen.
Volgens mij klopt dat verhaal wel, maarquote:Op woensdag 20 mei 2026 10:03 schreef potjecreme het volgende:
Wat ook vervelend is, is dat online het rondgaat dat ze is uitgenodigd als sekswerker. Dat is niet zo.
Dat dus. Dat wil niet zeggen dat iedereen maar kan en mag doen met je wat ze willen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:03 schreef potjecreme het volgende:
Over sekswerkers gesproken.Zij lopen vaak een hoog risico op verkrachting/seksueel overschrijdend gedrag. Mensen denk laag over deze mensen en denken zich van alles met ze te kunnen doen.
NEE HET IS NIET WAAR!quote:Op woensdag 20 mei 2026 10:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat verhaal wel, maar
[..]
Dat dus. Dat wil niet zeggen dat iedereen maar kan en mag doen met je wat ze willen.
quote:[slachtoffer 1.] heeft verklaard dat zij op 14 augustus 2018 op uitnodiging van [getuige 1] (hierna: [getuige 1]) naar een ‘schrijverskamp’ in een villa in Heiloo is gegaan. Ze dacht dat ze daar muziek ging maken en ook seks zou hebben met [getuige 1] . Ze arriveerde daar ’s nachts met een door [getuige 1] geregelde taxi.
Slachtoffer van Ali B doet aangifte tegen Dennis Schouten na Roddelpraat-aflevering https://share.google/Utli6EjBT8ikDHJyEquote:"Naomi heeft aangifte gedaan van smaad en laster en van doxing", vertelt Sprenger, die verder niet te veel aandacht wil generen voor de aflevering van Roddelpraat. Toch vinden hij en zijn cliënt het belangrijk dat er aangifte gedaan wordt. Naomi is namelijk altijd bewust onherkenbaar in beeld verschenen.
Dat Dennis haar een 'prostituee' noemt, is volgens Naomi smaad en laster, aangezien zij naar eigen zeggen nooit in de prostitutie heeft gewerkt. Dennis zei onder meer in de aflevering: "Toch blijft het een beetje een aparte zaak als zo'n vrouw, die dan komt als prostituee, zegt: 'Ik ben misbruikt.'" Daarnaast zei de presentator dat hij de straf voor Ali B te hoog vindt. "Ik vind die zaak van Naomi een onzin-zaak." Co-host Jan Roos was het niet eens met de beweringen van Dennis.
Ja dat zegt zijquote:Op woensdag 20 mei 2026 10:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
NEE HET IS NIET WAAR!
[..]
[..]
Slachtoffer van Ali B doet aangifte tegen Dennis Schouten na Roddelpraat-aflevering https://share.google/Utli6EjBT8ikDHJyE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |