abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220746575



quote:
De finale van The Voice of Holland is vorig jaar al opgenomen, maar er is nog geen winnaar. Voor het eerst dit seizoen kunnen kijkers stemmen op hun favoriete zangtalent. De uitslag wordt dezelfde avond bekendgemaakt in RTL Tonight.

Na vier maanden komt de zoektocht naar hét zangtalent van Nederland ten einde. Het is tijd voor de finale van The Voice of Holland.

Chantal Janzen

Tijdens de vooraf opgenomen show kunnen kijkers voor het eerst dit seizoen stemmen op hun favoriete kandidaat en dat is mede te danken aan presentatrice Chantal Janzen. 'Als ik het gevoel heb dat ik iets kan verbeteren, bel ik de hele wereld. Dan app, duw en trek ik', vertelt ze in het AD.

'The Voice... is van het volk', zei ze dan ook tegen toenmalig programmadirecteur Peter van der Vorst. 'Ik leek wel prinses Beatrix met deze ouderwetse uitroep.'

The Voice of Holland

De kijkers zullen haar dankbaar zijn. De finale wordt spannender dan vooraf was gepland. Chantal en co-presentator Edson da Graça maken de winnaar dezelfde avond bekend in RTL Tonight.

Wanneer is de finale van The Voice of Holland op televisie te zien?

De finale van The Voice of Holland is op vrijdag 8 mei 2026 om 20:00 uur te zien op RTL 4.



[ Bericht 44% gewijzigd door superniger op 08-05-2026 21:06:47 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:43:27 #2
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220746603
Ik ben (na maaaanden) weer present!

Tot nu toe raakt het mij allemaal nog niet echt eigenlijk.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_220746648
TeamRuben!
pi_220746675
American boy voor Nulifar. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:57:16 #5
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220746695
Ruben vond ik leuk!

Dit American Boy is ook wel aangenaam om naar te luisteren. Beter dan de andere duets
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_220746697
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:55 schreef superniger het volgende:
American boy voor Nulifar. :')
Why not? :P
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220746705
Nieloefaar vind ik in het Engels zoveel beter.
In het Nederlands stoort haar uitspraak. Ze maakt de r te hard en overdrijft een beetje met woorden articuleren.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220746721
Even een terminale patiënt uitbuiten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:00:17 #9
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220746723
De OP is wel lekker up to date :')
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:02:02 #10
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220746734
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Nieloefaar vind ik in het Engels zoveel beter.
In het Nederlands stoort haar uitspraak. Ze maakt de r te hard en overdrijft een beetje met woorden articuleren.
Da's altijd het mooie van een buitenlandse taal, je Nederlandse accent verdwijnt grotendeels
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:03:19 #11
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_220746744
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:00 schreef Koen66 het volgende:
De OP is wel lekker up to date :')
Die Ali B doet het echt zo goed als coach! Wat is het toch een geweldig mens en een rolmodel!
Er is leven na de lach.
pi_220746749
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:02 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Da's altijd het mooie van een buitenlandse taal, je Nederlandse accent verdwijnt grotendeels
Dat is het niet. Het is duidelijk iemand met buitenlandse roots. Dan krijg je een te harde r en teveel nadruk op dingen. (Niet rot bedoeld maar zo klinkt het.)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:10:31 #13
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220746809
Goede keuze dit liedje voor haar stem!

Zal morgen wel een longontsteking hebben door de wind
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:11:45 #14
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220746815
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat is het niet. Het is duidelijk iemand met buitenlandse roots. Dan krijg je een te harde r en teveel nadruk op dingen. (Niet rot bedoeld maar zo klinkt het.)
Ben ff kwijt op welke leeftijd ze naar NL kwam
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220746832
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:50 schreef Max23 het volgende:
TeamRuben!
Iedereen mag 1x gratis stemmen. Las het pas net. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:18:28 #16
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220746850
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Iedereen mag 1x gratis stemmen. Las het pas net. :)
Hoe gaat het betalen :?
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 21:19:20 #17
22592 crew  Ole
pi_220746855
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:18 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Hoe gaat het betalen :?
Niet volgens mij
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220746859
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:18 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Hoe gaat het betalen :?
Je klikt op een knop op de website graties :P
Of QR.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:20:36 #19
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_220746863
https://tvoh.rtl.nl/

Erg lastig dit...
Er is leven na de lach.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:22:46 #20
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220746874
Eum! De coaches gingen staan voor Thijs.. ik zit nog steeds. Vond het qua zang niet heel best ofzo.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:24:22 #21
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220746885
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:22 schreef PinkLow het volgende:
Eum! De coaches gingen staan voor Thijs.. ik zit nog steeds. Vond het qua zang niet heel best ofzo.
Hij zit er soms best naast.
pi_220746897
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:22 schreef PinkLow het volgende:
Eum! De coaches gingen staan voor Thijs.. ik zit nog steeds. Vond het qua zang niet heel best ofzo.
Het is een sterk nummer met veel backing. Ik hoorde Thijs ook niet goed.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:33:54 #23
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220746928
Nog 1 liedje en dan dus tot 22u wachten tot de uitslag.

Of doet Rtl Late Night hetzelfde als alle vorige keren. Het tvoh deel helemaal aan het einde van het programma... pff
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 21:38:48 #24
22592 crew  Ole
pi_220746956
Wel oude opname nog
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:41:05 #25
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220746972
Dit was gewoon wel goed!

Team Ruben!
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:42:21 #26
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220746978
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:33 schreef PinkLow het volgende:
Nog 1 liedje en dan dus tot 22u wachten tot de uitslag.

Of doet Rtl Late Night hetzelfde als alle vorige keren. Het tvoh deel helemaal aan het einde van het programma... pff
Ga daar maar vanuit.

Eerst moet er nog een paar keer 8 minuten lang geld verdiend worden aan mensen die op de uitslag wachten.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:44:38 #27
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220746992
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:42 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Ga daar maar vanuit.

Eerst moet er nog een paar keer 8 minuten lang geld verdiend worden aan mensen die op de uitslag wachten.
Geld verdienen aan gratis stemmen?

Lijkt mij ook kut, moet je maanden wachten op de uitslag..
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:47:15 #28
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220747003
Pff en ineens staat er een auto bij mij voor op de stoep met zijn radio op standje 100 plus.

Dus ik hoor de coaches hun commentaar met een soort R&B vibe voor de deur. Vet irritant
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_220747005
Willie zit er in zijn traingspak?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:48:43 #30
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220747016
Wow, je kan maar 1x stemmen op de site.
Tenzij je de site incognito opent :')
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 21:48:48 #31
22592 crew  Ole
pi_220747017
Freek ziet niet heel goed uit daar
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:48:48 #32
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_220747018
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:47 schreef PinkLow het volgende:
Pff en ineens staat er een auto bij mij voor op de stoep met zijn radio op standje 100 plus.
!
Dus ik hoor de coaches met een soort R&B vibe voor de deur. Vet irritant
Mijn buurman ging even zijn motor testen haha, wat een takkeherrie!
Er is leven na de lach.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:48:52 #33
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220747020
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:44 schreef PinkLow het volgende:

[..]
Geld verdienen aan gratis stemmen?

Lijkt mij ook kut, moet je maanden wachten op de uitslag..
Reclameblokken.
pi_220747024
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:47 schreef Felagund het volgende:
Willie zit er in zijn traingspak?
Dit is nog wel z’n meest basic outfit van alle afleveringen :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 21:49:49 #35
22592 crew  Ole
pi_220747026
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:48 schreef Koen66 het volgende:
Wow, je kan maar 1x stemmen op de site.
Tenzij je de site incognito opent :')
Kunnen in elk geval geen stemmen gekocht worden
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:50:51 #36
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_220747029
Vind het alle vier een beetje uhh...underwhelming. geen wow-factor of zo
Er is leven na de lach.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 21:51:53 #37
22592 crew  Ole
pi_220747031
Freek ziet niet heel goed uit daar
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:50 schreef Magere_Gein het volgende:
Vind het alle vier een beetje uhh...underwhelming. geen wow-factor of zo
Wel sympathiek. Maar al jaren dat winnaar niet meer echt doorbreekt
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:51:58 #38
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220747032
Het zal Thijs wel worden. Al lijkt 'ie me iets te scherp van geest om klakkeloos in dingen als wurgcontracten mee te gaan.

De stem van Sanne lijkt me teveel 'hate it or love it' om te winnen.

De andere twee doen voor spek en bonen mee.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:52:19 #39
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_220747034
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:48 schreef Koen66 het volgende:
Wow, je kan maar 1x stemmen op de site.
Tenzij je de site incognito opent :')
In incognito nog steeds maar 1x stemmen bij mij.
Er is leven na de lach.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:52:54 #40
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220747036
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:49 schreef Ole het volgende:

[..]
Kunnen in elk geval geen stemmen gekocht worden
Zoiets zouden ze ook bij het Eurovisie Songfestival moeten doen..
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:53:29 #41
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220747038
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:52 schreef Magere_Gein het volgende:

[..]
In incognito nog steeds maar 1x stemmen bij mij.
Incognito sessie afsluiten en een nieuwe starten
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 21:54:08 #42
22592 crew  Ole
pi_220747040
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:52 schreef PinkLow het volgende:

[..]
Zoiets zouden ze ook bij het Eurovisie Songfestival moeten doen..
Dat bedoel ik!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:54:51 #43
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_220747045
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:53 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Incognito sessie afsluiten en een nieuwe starten
Yep gelukt haha, ook in andere browser werkt met incognito.
Er is leven na de lach.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:56:32 #44
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220747053
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:51 schreef Eightyone het volgende:
Het zal Thijs wel worden. Al lijkt 'ie me iets te scherp van geest om klakkeloos in dingen als wurgcontracten mee te gaan.

De stem van Sanne lijkt me teveel 'hate it or love it' om te winnen.

De andere twee doen voor spek en bonen mee.
Zo zie je maar, iedereen is anders.
Ruben wint en de rest deed voor spek en bonen mee.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:57:18 #45
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220747058
Die auto staat nog steeds herrie te maken.

Over precies 4 minuten storm ik naar buiten.. want 22u
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 21:58:11 #46
22592 crew  Ole
pi_220747064
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:57 schreef PinkLow het volgende:
Die auto staat nog steeds herrie te maken.

Over precies 4 minuten storm ik naar buiten.. want 22u
Joh! Bij mij flikken ze dat om 4.00 in de nacht
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 21:59:19 #47
22592 crew  Ole
pi_220747067
Vind het wel geforceerd zo de uitslag maanden later
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:00:09 #48
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220747068
Haha de notaris die ff wat voor de fun tikt in een word bestandje 8)7
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:00:50 #49
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220747074
Ooh dit is echt kolder
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 22:02:00 #50
22592 crew  Ole
pi_220747079
Qua personen gun ik het ze allemaal wel
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:02:57 #51
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220747083
Ach, het is beter dan een vooraf opgenomen uitslag.

In hoeverre de kijker er echt over beslist, daar kan je wel naar gissen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:03:24 #52
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_220747089
Mooie live show hoor..oh wacht. Degene die dit format heeft bedacht verdient een hogere straf dan Ali Bouali!
Er is leven na de lach.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:12:11 #53
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220747133
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:47 schreef PinkLow het volgende:
Pff en ineens staat er een auto bij mij voor op de stoep met zijn radio op standje 100 plus.

Dus ik hoor de coaches hun commentaar met een soort R&B vibe voor de deur. Vet irritant
De auto is inmiddels weg.

Om 22.05u liep ik naar de deur, maar toen hoorde ik de deur van de buurman.

En toen wist ik het!

Zal de buurman van de week eens aanspreken of zijn vriendelijke vriend voortaan zijn auto bij HUN op de stoep wil parkeren en zijn radio even op standje 'je bent in een woonwijk waar veel gezinnen met kleine kinderen wonen, houd daar ff rekening mee!' Wil zetten.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:18:01 #54
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220747151
Blablabla hopjesvla
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 22:32:02 #55
22592 crew  Ole
pi_220747223
Ik vind de stem van Sanne nogal ESF 2019.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220747276
Davina Michel belt.

Bekijk deze YouTube-video
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:45:54 #57
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220747294
Blablabla hopjesvla tralala

Twee woorden, 9 letters...
Duurt lang
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 22:46:23 #58
22592 crew  Ole
pi_220747298
Bla bla bla
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:46:26 #59
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220747299
Ik ga naar bed, dit duurt mij te lang. Trusten x
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_220747313
Ruben, wat leuk. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220747315
Is die Sanne een gozer geweest? Oprechte vraag.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:50:31 #62
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220747323
Ik had de hele reeks het idee dat vooral Thijs en Sanne gepust werden. Opvallend.

Ruben heeft via zijn coaches ongetwijfeld een extra grote social media-backing.

[ Bericht 18% gewijzigd door Eightyone op 09-05-2026 07:06:44 ]
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:50:32 #63
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220747324
Heerlijke nuchterheid

'Wil je nog wat zeggen?'

Ruben: 'waarom' Haha
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:51:08 #64
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220747327
Wauw
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 22:55:24 #65
22592 crew  Ole
pi_220747352
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
Is die Sanne een gozer geweest? Oprechte vraag.
Dacht ik ook in begin
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220747559
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 22:55 schreef Ole het volgende:

[..]
Dacht ik ook in begin
Denk het eigenlijk wel
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 23:42:22 #67
22592 crew  Ole
pi_220747568
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 23:40 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Denk het eigenlijk wel
De moeder is ook lang
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220747580
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 23:42 schreef Ole het volgende:

[..]
De moeder is ook lang
Dat ze lang is bedoel ik niet. Adamsappel + bouw + stem
pi_220756729
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 22:50 schreef Eightyone het volgende:
Ik had de hele reeks het idee dat vooral Thijs en Sanne gepust werden. Opvallend.

Ruben heeft via zijn coaches ongetwijfeld een extra grote social media-backing.
Ik denk dat de gunfactor voor Suzan & Freek wel een prima boost is geweest, versterkt door het feit dat een Dinand altijd wat meer irritatie oproept bij het publiek.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 10 mei 2026 @ 12:09:45 #70
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220756768
Iets om over na te denken als je plannen hebt voor deelname aan het volgende seizoen: kies een populaire coach (valt Ilse ook onder, al vind ik haar zelf niet te harden). Mensen stemmen niet alleen op jou als vocalist, maar ook op de bijbehorende coach.

Hoewel ik niet uitsluit dat achter de schermen beslist wordt wie naar welke coach gaat.
pi_220756814
Thijs is teveel kunstacademie voor de meeste mensen en kwam helemaal niet geweldig uit de verf na z’n auditieronde.
Elke week wachtte ik tot het weer zou komen, maar het gebeurde niet. En bij het duet zong Dinand hem eruit.
Ruben presteerde elke week met goeie nummers.

En ik heb niks met Susan en Freek en wel met Dinand. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 10 mei 2026 @ 16:38:32 #72
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220758254
Ik had zelf niet echt een voorkeur, vond ze allemaal goed. Dus met Ruben kan ik prima leven, hoewel ik denk dat hij ook stemmen heeft gehad van mensen die vooral op Suzan en Freek stemden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220762815
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 12:09 schreef Eightyone het volgende:
Iets om over na te denken als je plannen hebt voor deelname aan het volgende seizoen: kies een populaire coach (valt Ilse ook onder, al vind ik haar zelf niet te harden). Mensen stemmen niet alleen op jou als vocalist, maar ook op de bijbehorende coach.

Hoewel ik niet uitsluit dat achter de schermen beslist wordt wie naar welke coach gaat.
Dat is alleen relevant als je zo goed bent, dat je zeker weet dat je de finale gaat halen. Tot de finale heb je juist bij een minder populaire coach meer kans op ver te komen.

Maar ik zou het zelf ook wel toejuichen als ze ook voor de finale weer met publiekstemmen gaan werken, bijv. 50/50.
pi_220762831
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
Is die Sanne een gozer geweest? Oprechte vraag.
Nooit iets over gehoord. En kan me niet voorstellen dat ze zoiets geheim zou houden.

Ze ziet er wel een stuk ouder uit dan 23 jaar. En samen met haar lengte en lage stem snap ik de gedachte wel. Maar ik denk dat het bij haar gewoon toeval is.
pi_220762852
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
Thijs is teveel kunstacademie voor de meeste mensen en kwam helemaal niet geweldig uit de verf na z’n auditieronde.
Elke week wachtte ik tot het weer zou komen, maar het gebeurde niet. En bij het duet zong Dinand hem eruit.
Ruben presteerde elke week met goeie nummers.

En ik heb niks met Susan en Freek en wel met Dinand. :)
Thijs vond ik in de knockouts en halve finale ook prima zingen. Die wat rustigere nummers vind ik beter bij zijn stemmen passen dan wat hij in de finale zong.

Ruben vond ik ook erg goed, en hij had waarschijnlijk ook wat meer de gunfactor. Plus dat zijn muziekstijl ook helemaal van deze tijd is.
pi_220764468
Thijs was echt goed, maar de nummers waren gewoon niet goed genoeg naar mijn mening.

Ruben had wel goede nummers en heeft ze gewoon heel erg goed gezongen.

Heel het seizoen heb ik geroepen dat Thijs zou winnen thuis, maar na de finale was ik voor Sanne.

Maar Ruben is ook gewoon een terechte winnaar, maar werd minder gehypt dan Thijs en Sanne.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:04:00 #77
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220773310
Maar 2 of 3 afleveringen gezien, maar snap echt niet dat Sanne niet gewonnen heeft. Stak er met kop en schouders bovenuit
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')