Ga daar maar vanuit.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:33 schreef PinkLow het volgende:
Nog 1 liedje en dan dus tot 22u wachten tot de uitslag.
Of doet Rtl Late Night hetzelfde als alle vorige keren. Het tvoh deel helemaal aan het einde van het programma... pff
Geld verdienen aan gratis stemmen?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:42 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ga daar maar vanuit.
Eerst moet er nog een paar keer 8 minuten lang geld verdiend worden aan mensen die op de uitslag wachten.
Mijn buurman ging even zijn motor testen haha, wat een takkeherrie!quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:47 schreef PinkLow het volgende:
Pff en ineens staat er een auto bij mij voor op de stoep met zijn radio op standje 100 plus.
!
Dus ik hoor de coaches met een soort R&B vibe voor de deur. Vet irritant
Reclameblokken.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:44 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Geld verdienen aan gratis stemmen?
Lijkt mij ook kut, moet je maanden wachten op de uitslag..
Dit is nog wel z’n meest basic outfit van alle afleveringenquote:
Kunnen in elk geval geen stemmen gekocht wordenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:48 schreef Koen66 het volgende:
Wow, je kan maar 1x stemmen op de site.
Tenzij je de site incognito opent
Wel sympathiek. Maar al jaren dat winnaar niet meer echt doorbreektquote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:50 schreef Magere_Gein het volgende:
Vind het alle vier een beetje uhh...underwhelming. geen wow-factor of zo
In incognito nog steeds maar 1x stemmen bij mij.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:48 schreef Koen66 het volgende:
Wow, je kan maar 1x stemmen op de site.
Tenzij je de site incognito opent
Zoiets zouden ze ook bij het Eurovisie Songfestival moeten doen..quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Kunnen in elk geval geen stemmen gekocht worden
Incognito sessie afsluiten en een nieuwe startenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:52 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
In incognito nog steeds maar 1x stemmen bij mij.
Dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:52 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Zoiets zouden ze ook bij het Eurovisie Songfestival moeten doen..
Yep gelukt haha, ook in andere browser werkt met incognito.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Incognito sessie afsluiten en een nieuwe starten
Zo zie je maar, iedereen is anders.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:51 schreef Eightyone het volgende:
Het zal Thijs wel worden. Al lijkt 'ie me iets te scherp van geest om klakkeloos in dingen als wurgcontracten mee te gaan.
De stem van Sanne lijkt me teveel 'hate it or love it' om te winnen.
De andere twee doen voor spek en bonen mee.
Joh! Bij mij flikken ze dat om 4.00 in de nachtquote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:57 schreef PinkLow het volgende:
Die auto staat nog steeds herrie te maken.
Over precies 4 minuten storm ik naar buiten.. want 22u
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |