quote:De finale van The Voice of Holland is vorig jaar al opgenomen, maar er is nog geen winnaar. Voor het eerst dit seizoen kunnen kijkers stemmen op hun favoriete zangtalent. De uitslag wordt dezelfde avond bekendgemaakt in RTL Tonight.
Na vier maanden komt de zoektocht naar hét zangtalent van Nederland ten einde. Het is tijd voor de finale van The Voice of Holland.
Chantal Janzen
Tijdens de vooraf opgenomen show kunnen kijkers voor het eerst dit seizoen stemmen op hun favoriete kandidaat en dat is mede te danken aan presentatrice Chantal Janzen. 'Als ik het gevoel heb dat ik iets kan verbeteren, bel ik de hele wereld. Dan app, duw en trek ik', vertelt ze in het AD.
'The Voice... is van het volk', zei ze dan ook tegen toenmalig programmadirecteur Peter van der Vorst. 'Ik leek wel prinses Beatrix met deze ouderwetse uitroep.'
The Voice of Holland
De kijkers zullen haar dankbaar zijn. De finale wordt spannender dan vooraf was gepland. Chantal en co-presentator Edson da Graça maken de winnaar dezelfde avond bekend in RTL Tonight.
Wanneer is de finale van The Voice of Holland op televisie te zien?
De finale van The Voice of Holland is op vrijdag 8 mei 2026 om 20:00 uur te zien op RTL 4.
Why not?quote:
Da's altijd het mooie van een buitenlandse taal, je Nederlandse accent verdwijnt grotendeelsquote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Nieloefaar vind ik in het Engels zoveel beter.
In het Nederlands stoort haar uitspraak. Ze maakt de r te hard en overdrijft een beetje met woorden articuleren.
Die Ali B doet het echt zo goed als coach! Wat is het toch een geweldig mens en een rolmodel!quote:
Dat is het niet. Het is duidelijk iemand met buitenlandse roots. Dan krijg je een te harde r en teveel nadruk op dingen. (Niet rot bedoeld maar zo klinkt het.)quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Da's altijd het mooie van een buitenlandse taal, je Nederlandse accent verdwijnt grotendeels
Ben ff kwijt op welke leeftijd ze naar NL kwamquote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is het niet. Het is duidelijk iemand met buitenlandse roots. Dan krijg je een te harde r en teveel nadruk op dingen. (Niet rot bedoeld maar zo klinkt het.)
Iedereen mag 1x gratis stemmen. Las het pas net.quote:
Hoe gaat het betalenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen mag 1x gratis stemmen. Las het pas net.
Niet volgens mijquote:
Je klikt op een knop op de website gratiesquote:
Hij zit er soms best naast.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:22 schreef PinkLow het volgende:
Eum! De coaches gingen staan voor Thijs.. ik zit nog steeds. Vond het qua zang niet heel best ofzo.
Het is een sterk nummer met veel backing. Ik hoorde Thijs ook niet goed.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:22 schreef PinkLow het volgende:
Eum! De coaches gingen staan voor Thijs.. ik zit nog steeds. Vond het qua zang niet heel best ofzo.
Ga daar maar vanuit.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:33 schreef PinkLow het volgende:
Nog 1 liedje en dan dus tot 22u wachten tot de uitslag.
Of doet Rtl Late Night hetzelfde als alle vorige keren. Het tvoh deel helemaal aan het einde van het programma... pff
Geld verdienen aan gratis stemmen?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:42 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ga daar maar vanuit.
Eerst moet er nog een paar keer 8 minuten lang geld verdiend worden aan mensen die op de uitslag wachten.
Mijn buurman ging even zijn motor testen haha, wat een takkeherrie!quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:47 schreef PinkLow het volgende:
Pff en ineens staat er een auto bij mij voor op de stoep met zijn radio op standje 100 plus.
!
Dus ik hoor de coaches met een soort R&B vibe voor de deur. Vet irritant
Reclameblokken.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:44 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Geld verdienen aan gratis stemmen?
Lijkt mij ook kut, moet je maanden wachten op de uitslag..
Dit is nog wel z’n meest basic outfit van alle afleveringenquote:
Kunnen in elk geval geen stemmen gekocht wordenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:48 schreef Koen66 het volgende:
Wow, je kan maar 1x stemmen op de site.
Tenzij je de site incognito opent
Wel sympathiek. Maar al jaren dat winnaar niet meer echt doorbreektquote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:50 schreef Magere_Gein het volgende:
Vind het alle vier een beetje uhh...underwhelming. geen wow-factor of zo
In incognito nog steeds maar 1x stemmen bij mij.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:48 schreef Koen66 het volgende:
Wow, je kan maar 1x stemmen op de site.
Tenzij je de site incognito opent
Zoiets zouden ze ook bij het Eurovisie Songfestival moeten doen..quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Kunnen in elk geval geen stemmen gekocht worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |