abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:02:57 #51
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220747083
Ach, het is beter dan een vooraf opgenomen uitslag.

In hoeverre de kijker er echt over beslist, daar kan je wel naar gissen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:03:24 #52
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_220747089
Mooie live show hoor..oh wacht. Degene die dit format heeft bedacht verdient een hogere straf dan Ali Bouali!
Er is leven na de lach.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:12:11 #53
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220747133
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:47 schreef PinkLow het volgende:
Pff en ineens staat er een auto bij mij voor op de stoep met zijn radio op standje 100 plus.

Dus ik hoor de coaches hun commentaar met een soort R&B vibe voor de deur. Vet irritant
De auto is inmiddels weg.

Om 22.05u liep ik naar de deur, maar toen hoorde ik de deur van de buurman.

En toen wist ik het!

Zal de buurman van de week eens aanspreken of zijn vriendelijke vriend voortaan zijn auto bij HUN op de stoep wil parkeren en zijn radio even op standje 'je bent in een woonwijk waar veel gezinnen met kleine kinderen wonen, houd daar ff rekening mee!' Wil zetten.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:18:01 #54
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220747151
Blablabla hopjesvla
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 22:32:02 #55
22592 crew  Ole
pi_220747223
Ik vind de stem van Sanne nogal ESF 2019.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220747276
Davina Michel belt.

Bekijk deze YouTube-video
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:45:54 #57
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220747294
Blablabla hopjesvla tralala

Twee woorden, 9 letters...
Duurt lang
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 22:46:23 #58
22592 crew  Ole
pi_220747298
Bla bla bla
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:46:26 #59
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220747299
Ik ga naar bed, dit duurt mij te lang. Trusten x
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_220747313
Ruben, wat leuk. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220747315
Is die Sanne een gozer geweest? Oprechte vraag.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:50:31 #62
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220747323
Ik had de hele reeks het idee dat vooral Thijs en Sanne gepust werden. Opvallend.

Ruben heeft via zijn coaches ongetwijfeld een extra grote social media-backing.

[ Bericht 18% gewijzigd door Eightyone op 09-05-2026 07:06:44 ]
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:50:32 #63
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220747324
Heerlijke nuchterheid

'Wil je nog wat zeggen?'

Ruben: 'waarom' Haha
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:51:08 #64
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_220747327
Wauw
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 22:55:24 #65
22592 crew  Ole
pi_220747352
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
Is die Sanne een gozer geweest? Oprechte vraag.
Dacht ik ook in begin
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220747559
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 22:55 schreef Ole het volgende:

[..]
Dacht ik ook in begin
Denk het eigenlijk wel
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 mei 2026 @ 23:42:22 #67
22592 crew  Ole
pi_220747568
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 23:40 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Denk het eigenlijk wel
De moeder is ook lang
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220747580
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 23:42 schreef Ole het volgende:

[..]
De moeder is ook lang
Dat ze lang is bedoel ik niet. Adamsappel + bouw + stem
pi_220756729
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 22:50 schreef Eightyone het volgende:
Ik had de hele reeks het idee dat vooral Thijs en Sanne gepust werden. Opvallend.

Ruben heeft via zijn coaches ongetwijfeld een extra grote social media-backing.
Ik denk dat de gunfactor voor Suzan & Freek wel een prima boost is geweest, versterkt door het feit dat een Dinand altijd wat meer irritatie oproept bij het publiek.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 10 mei 2026 @ 12:09:45 #70
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220756768
Iets om over na te denken als je plannen hebt voor deelname aan het volgende seizoen: kies een populaire coach (valt Ilse ook onder, al vind ik haar zelf niet te harden). Mensen stemmen niet alleen op jou als vocalist, maar ook op de bijbehorende coach.

Hoewel ik niet uitsluit dat achter de schermen beslist wordt wie naar welke coach gaat.
pi_220756814
Thijs is teveel kunstacademie voor de meeste mensen en kwam helemaal niet geweldig uit de verf na z’n auditieronde.
Elke week wachtte ik tot het weer zou komen, maar het gebeurde niet. En bij het duet zong Dinand hem eruit.
Ruben presteerde elke week met goeie nummers.

En ik heb niks met Susan en Freek en wel met Dinand. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 10 mei 2026 @ 16:38:32 #72
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220758254
Ik had zelf niet echt een voorkeur, vond ze allemaal goed. Dus met Ruben kan ik prima leven, hoewel ik denk dat hij ook stemmen heeft gehad van mensen die vooral op Suzan en Freek stemden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220762815
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 12:09 schreef Eightyone het volgende:
Iets om over na te denken als je plannen hebt voor deelname aan het volgende seizoen: kies een populaire coach (valt Ilse ook onder, al vind ik haar zelf niet te harden). Mensen stemmen niet alleen op jou als vocalist, maar ook op de bijbehorende coach.

Hoewel ik niet uitsluit dat achter de schermen beslist wordt wie naar welke coach gaat.
Dat is alleen relevant als je zo goed bent, dat je zeker weet dat je de finale gaat halen. Tot de finale heb je juist bij een minder populaire coach meer kans op ver te komen.

Maar ik zou het zelf ook wel toejuichen als ze ook voor de finale weer met publiekstemmen gaan werken, bijv. 50/50.
pi_220762831
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
Is die Sanne een gozer geweest? Oprechte vraag.
Nooit iets over gehoord. En kan me niet voorstellen dat ze zoiets geheim zou houden.

Ze ziet er wel een stuk ouder uit dan 23 jaar. En samen met haar lengte en lage stem snap ik de gedachte wel. Maar ik denk dat het bij haar gewoon toeval is.
pi_220762852
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
Thijs is teveel kunstacademie voor de meeste mensen en kwam helemaal niet geweldig uit de verf na z’n auditieronde.
Elke week wachtte ik tot het weer zou komen, maar het gebeurde niet. En bij het duet zong Dinand hem eruit.
Ruben presteerde elke week met goeie nummers.

En ik heb niks met Susan en Freek en wel met Dinand. :)
Thijs vond ik in de knockouts en halve finale ook prima zingen. Die wat rustigere nummers vind ik beter bij zijn stemmen passen dan wat hij in de finale zong.

Ruben vond ik ook erg goed, en hij had waarschijnlijk ook wat meer de gunfactor. Plus dat zijn muziekstijl ook helemaal van deze tijd is.
pi_220764468
Thijs was echt goed, maar de nummers waren gewoon niet goed genoeg naar mijn mening.

Ruben had wel goede nummers en heeft ze gewoon heel erg goed gezongen.

Heel het seizoen heb ik geroepen dat Thijs zou winnen thuis, maar na de finale was ik voor Sanne.

Maar Ruben is ook gewoon een terechte winnaar, maar werd minder gehypt dan Thijs en Sanne.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:04:00 #77
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220773310
Maar 2 of 3 afleveringen gezien, maar snap echt niet dat Sanne niet gewonnen heeft. Stak er met kop en schouders bovenuit
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')